problem sa paljenjem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kiborggg
    CBC Član
    • 12.02.2008
    • 24
    • Bijeljina

    problem sa paljenjem

    u pitanju je fiat bravo 1.6 16v 98' ima ugradjen lovato uredjaj, onaj sto ide na usisnu granu... Ajnspric pumpa mi je crkla pre mjesec dana i od tada palim na plin. Obicno ujutro vrgla 15-20 sec pa upali... a vec se to vreme povecalo.... Pa sam s konsultacijom s jednim gas majstorom iz Bijeljine primjenio sledeci sistem : Ujutro zavreglam 2 sec, pa 10-ak puta dam kontakt ono izmedju svakog sacekam po 2 sec i onda 11 put zaverglam i obicno upali. Problem ja nastao juce kad sam posle bezbroj puta pokusao da upalim i on nije htijeo dok nisam akumulator ispraznio... Auto je upalio posle 100 m slepanja. Kad je upalio malo sam mu udvrnuo ventil i onaj drugi za ler, al po 1 krug. i sad pali u roku 2 sekunde... al se plin jako osjeti ispod haube i kad ventilacija uvuce.. al bas osjeti... skoro ko nesagorio... jak miris!
    Cini mi se da je onaj el-ventil drugacije zvucao kad sam prekljuce verglao i kad nije htjeo da upali.. Ima li ko ideju sta se desilo ? Hvala... p.s sori ako sam udavio.....
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Pali zato što si odvrnuo onaj glavni ventil z krug a smrdi zato što si i onaj n isparivaču odvrnuo za krug, ima previše goriva, dotle je imao premalo...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • kiborggg
      CBC Član
      • 12.02.2008
      • 24
      • Bijeljina

      #3
      hvala puno dora.. nadao sam se da ces ti odgovorit.. al nisam htio da te prozivam. A da li trebam da vratim onaj na isparivasu za taj krug ili mozda onaj drugi na crevu ? Mislim da moze da pali a da nije previse odvrnut tj. da se ne osjeti onoliko plin ? hvala jos jednom!

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Onaj na isparivaču, ima previše gas na leru pa se "oseća" višak...
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • rrapaic
          CBC Senator
          • 13.02.2008
          • 225
          • Beograd
          • Fiat Stilo 1.9 JTD

          #5
          Nije na odmet proveriti i creva za plin, konktretno videti da se nisu stezne trake razlabavile. Mozda zato i nije hteo da upali na "starom" stanju (podesavanju), jer je plin lagano 'bezao". Sad kad je odvrnut previse, plin bas curi, toliko da se i oseti.

          Imao sam i ja jedno vreme prebogatu smesu (dok nisam sredio plin), pa mi nije smrdelo ni pod haubom ni u kabini; ali je bazdilo na auspuhu onoliko (gde jedino i sme da se oseti; bar mislim ).

          Rajko

          P.S. Sad sam tek video koji je auto; mozda ti i nemas creva u sistemu za plin? Ako NE, zanemari ovaj post ...
          Fiat Stilo 1.9 JTD

          Comment

          Working...
          X