Pozdrav svim zaljubljenicima u auto. dajte da podelimo mišljenja i iskustva u vezi sa plinom i problemom koji je sledeći-vozim opel astru f 16 i 8v sa jednom centralnom diznom monopoint i imam u njoj sistem na gas lovato a problem je sledeci u voznji mi se nekoliko puta javilo da sam uredjaj prebacuje sa plina na benzin sam od sebe. Reklamirao sam u servisu i oni rekose da je to do uredjaja koji radi na broj obrtaja i on ponekad pobrljavi ali vec juce mi se ponovo to dagadja auto pocinje da se gusi naravno zbog prevelike kolicine i plina i benzina pa ja ponovo kod njih na reklamaciju. Oni uzimaju sa instalacije kod bobine skidaju zicu i tu istu zicu obmotavaju oko silikonskog kabla koji ide na r.kapu. E sad dali je to ispravno sta su uradili jer kako vidim auto ide normalno a i kao zadnju varijantu mi predlazu neki brc uredjaj takvog tipa ali tek kad istrosimo sve druge mogucnosti. Molio ih vase misljenje u vezi sa tim i unapred hvala ZOKI NIS
problemi sa impulsom
Collapse
X
-
Signal treba da se uzme sa žice koja se nalazi na džeku u blizini ECU-a sa desne strane kod suvozača. To je čist signal, sa jedne bobine slab signal i zato nastaje problem, premali broj obrtaja.
Namotavanje oko VN kabla nije predvidjeno za taj tip prekidača. Nekad je bilo ali davno nije. No ima mogućnost "antene" jer očigledno radi.
-
-
-
Pa sad, kad već kažeš, sumnjam...
Comment
-
-
lovato problem impulsa
po svojoj prilici kod mene je sistem venturi placeno je 270 eura i impuls uredjaj koji je kod volana je sa tri polozaja sredina na broj obrtaja levo benzin desno samo plin pa sad ajd da li je sve ono izvodljivo ili treba da trazim drugacije resavanje kontrole impulsa napominjem da auto za sada normalno radi ali da li ce biti tako i nadalje pozdrav ZOKI NIS
Comment
-
-
Nemoj da otvaraš teme sa istim pitanjem pogotovo ne sa takvim naslovom.
Prvo na prekidaču nešto piše pa makar šta bilo, napišeš kak oe zove, lakša je komunikacija.
Drugo to nije Lovato prekidač tako da otpada onaj opis koji sam napisao u vezi spajanja žica. Taj prekidač koji imaš 99% se spaja tako kako je sada, omotavanjem žice oko VN kabla pa ne znam što to nije odmah uradjeno.
Prema tome, trebalo bi tako da radi.
Comment
-
-
pitanje za Doru
molio bih malo ljubaznosti i malo razumevanja za nas nove na forumu- po pitanju moje problematike imam jos jedno pitanjce koje je u nastavku sa ovim problemom a to je kazite mi razlog da i posle same intervencije kod majstora i stavljanja zice od impulsa na sami kabl od bobine kada je uredjaj u autu na srednjem polozaju samo tada desi se da auto pocne lagano da se gusi i tada ja prebacujem rucno na benzin a on u 5000 obrtaja sigurno u tom momentu dobija i plin a i benzin- kazite mi molim sta moze da bude razlog tome jer se majstori malo glupiraju i izbegavaju da rese problem hvala
Comment
-
-
Ljubaznost i strpljenje treba da je obostrano, radi korektnog odnosa.
Da bi ti neko pomogao moraš navesti osnovne podatke.
U to spada koji je taj da ne kažem kakav prekidač. Na tržištu ih ima nekoliko desetina, pošto ovde nema vidovitih zorki bilo bi od pomoći makar slika prekidača.
Comment
-
-
a moze da bude i najveca glupost tipa da neka buksna na osiguracu gubi kontakt pa se prekidac ustvari ugasi na kratko i na taj nachin vrati na benzin
Comment
-
-
Ne vidim na slici šta piše ali prekidač definitivno nije Lovato centralina pa je način na koji je spojen prvi put bio pogrešan. Sve ove divče (manje više) rade na principu da se omota nekoliko navojaka oko VN kabla.
Prema tome teraj i nemisli.
Comment
-
Comment