Bravo 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • boki1982
    Banovan
    • 16.03.2008
    • 273
    • Beograd
    • Fiat stilo JTD

    Bravo 1.6 16V

    kad upalim auto dok je hladan kad mu dam gas guta knedlu nece da primi gas sve dok se nezagreje isao sam na ultra zvucno ciscenje dizni i ujedno sam ocistio i onaj leptir auto se i dalje gusi stim sto sad CIM PREBACIM NA PLIN ODMAH SE UGASI da li se posle ciscenja ovih stvari dodatno steluje i plin ili je nesto drugo u pitanju nije sekvencijalni plin
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Razumem zashto si postavio pitanje/temu u ovoj sekciji, ali reshenje problema bolje da si potrazhio na drugom mestu. =]

    Pre svega treba da reshish probleme koje imash sa radom na benzinu, ako su problemi ostali i nakon chishcenja dizni i leptira gasa onda pravac na dijagnostiku, probaj da tamo utvrdish u chemu je problem, ili bar da odatle pochnesh sa reshavanjem istog...

    Tek kad ti auto na benzinu bude radio kako treba pochni da se brinesh za to kako radi na plin. Odnosno, da bi auto na plinu radio kako treba, auto mora da na benzinu radi "kao sat".

    U svakom sluchaju, kako god okrenesh doope je pozadi...

    PS. Kad si zadnji put menjao svecice?
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Miuca
      CBC Član
      • 08.04.2008
      • 33
      • Pancevo

      #3
      Ajde da ne otvaram novu temu. Pokusavam vec par dana da dobijem savet za svoj plinski uredjaj u kolima ali ne uspevam.

      Evo ovako : Fiat Bravo 1.6 16v, 97-o. Skoro kupljen, nema atest, po papirima uredjaj je Landi i ugradjen je 2005-e i to je sve sto se ja razumem oko kvaliteta uredjaja. Sekvent nije u svakom slucaju, toliko znam i ja

      Na benzin ide perfektno, NGK svecice, nov filter za vazduh. Problem sa plinom je u tome da mnogo slabije vuce. Ima "rupu" na 2500-3000 obrtaja u svakoj brzini posle kad predje 3000obr do 5000 izgura bez problema.Trosi oko 10-12l po gradu. Do sada sam vozio Kadett-a 1.3, karburator, plin i od njega ide 10 puta bolje pa ne mogu najbolje da procenim.

      Ono na sta ja ne uspevam da dobijem odgovor jeste, da li je to normalno za ovaj auto i NEsekvent plin ?

      Jos vise me je zbunio lokalni "majstor" u Pancevu koji mi je rekao da je isparivac neko tursko sranje i da tu nema pomoci nema zamene filtera jer turci nisu napravili rezervne ?! Vrh je bio kad mi je rekao da je Landi turska kopija a da je samo Landirenzo italijanski ?!

      Ja bih drage volje odvezao kola u neki dobar servis na preporuku nekog od vas. Samo mi recite da li ce imati efekta. Da ne smaram ljude ako je ovakvo ponasanje Brava na plin normalno.

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        Takvo ponašanje auta nije normalno, tako da neki problemčić postoji. Da li je u pitanju motor ili uređaj, to treba utvrditi.

        Landi i LandiRenzo su od 1993. godine ista firma, kao što su bili i pre nešto manje od 100 godina. Od 01. aprila ove godine Landi i LandiRenzo više ne postoje kao odvojeni brendovi jedne kompanije, već su sada sve kompanije iz sastava LadiRenzo grupe.


        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • Miuca
          CBC Član
          • 08.04.2008
          • 33
          • Pancevo

          #5
          Mali Update a i problem

          Bio sam u subotu u Rašić servisu da majstori vide o cemu se radi. Promenili su mi difuzor za vazduh (valjda se tako zove, presten kroz koji plin ulazi u sistem i meša se sa vazduhom), stavili uži, probao kola, ide mnoogo bolje, cak toliko bolje da sam ga izgleda ureko. Platio ljudima i to je to.

          E sad opet problem. U toku istog tog dana, možda sam prevezao 50km, sve po BG-u, zaustavio se na semaforu, da krenem, malo jaci gas (uzbrdo), nesto puce i auto se ugasi. Upalio, krenuo ponovo i od onda auto se opet davi na plin. Probo na benzin radi normalno, vratim na plin ponasa se isto kao i pre majstora.

          Otvorio, pogledo, sve normalno. Svecice OK, izvadio, ocistio. Koliko ja mogu da vidim sve je na svom mestu.

          Sutra radim do 16h, pa dolazim u Rašić da vidimo o cemu se radi. Ako znate o cemu moze da se radi, pisite, ubi me briga da se nesto zeznulo.

          P.S. Golf jos bolje izgleda uživo.

          Comment

          • Jezdaue
            CBC Član
            • 25.03.2008
            • 27
            • Uzice

            #6
            treba da pogledas da slucajno nije spala guma na mesacu. moj predlog za pocetak
            To ti ovaj... to ti nikad nece poleteti sinko...
            Alfa Romeo 156 1.8 ts 2000. god

            Comment

            • error
              CBC Veteran
              • 28.03.2008
              • 175
              • beograd

              #7
              ja bi rekao da onaj prsen sto su ti postavili vise nije na svom mestu
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • Miuca
                CBC Član
                • 08.04.2008
                • 33
                • Pancevo

                #8
                Prsten je bio prvo sto sam pogledao. Koliko golim okom vidim sve je na svom mestu. Doduse izvezbano oko mnogo bolje vidi

                Comment

                • Miuca
                  CBC Član
                  • 08.04.2008
                  • 33
                  • Pancevo

                  #9
                  Ispostavilo se da je crevo koje ide iz isparivača u prsten bilo delimično zapušeno. Svaka čast Ivanu i momcima auto radi ko sat !!

                  Comment

                  Working...
                  X