Problem sa plinom na golfu 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bane001
    CBC Početnik
    • 20.04.2008
    • 3
    • Beograd

    Problem sa plinom na golfu 1

    Pre svega pozdrav za sve.
    U pitanju je golf 1 1.3, 82 godiste. Ugradjen je BRC (BRC AT90E) plinski uredjaj pre oko godinu ipo dana.
    Problem je sledeci:
    Auto u toku voznje iz cista mira pocne da cima i trokira, ne prima lepo gas. Kada dodam jaci gas auto malo ubrza pa naglo cimne. Kada izbacim u ler i stiskam gas motor se gusi. Pomaze jedino stiskanje malo jaceg gasa nekoliko puta i nakon toga auto radi sasvim normalno, fino ide, potrosnja je 10-11 u gradu. Ovo se sve desava nevezano kojom brzinom se krecem. Kada auto stoji u mestu, na semaforu, samo se ugasi. Kad ga upalim ne prima gas, gusi se i opet pomaze turiranje na vecem broju obrtaja posle cega auto radi normalno.
    Ovo se ne desava stalno. Neki put dok vozim se ne desava uopste, a neki put cini voznju nemogucom.
    Na benzinu je isto cimao i gusio se pa sam pre dva dana servisirao karburator i stelovao paljenje, nakon cega je voznja na benzinu bila ok, medjutim na plinu se ponovo javljalo trokiranje i cimanje.
    Plinski uredjaj ni jednom nije servisiran niti ciscen. Nisam siguran koliko sam kilometara presao, mislim oko 10000.
    Sta moze da bude u pitanju? Da li ce ciscenje ili servis uredjaja da pomogne? Mogu li ja nesto sam da pokusam da ocistim, nastelujem, i kako?
    Citao sam ovde o ispustanju nekog ulja ali ne znam kako i na koji nacin.
    Svecice i kablovi su promenjeni prilikom ugradnje uredjaja, struja je kompletno sredjena pre ugradnje.
  • nijebitno
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2006
    • 629
    • Modrica

    #2
    Ta kilometraza ne bi trebala da predstavlja nikakav problem za uredjaj. Mozes eventualno da ispustis to ulje ugasis zagrijan motor i odvrnes sarafcic na dnu isparivaca pa ako sta izadje izadje.

    Na toj kilometrazi se mijenja ili cisti filter (zavisno od vrste) tecne faze plina po preporuci majstora, ali to je debelo na stanu sigurnosti tako da ne bi trebao biti problem, ali ipak provjeri ne kosta mnogo a i takva je preporuka Ako ne znas kako ne cackaj, mozes zaraditi smrzotine ili saznaj

    Imas takodje temu o stelovanju isparivaca, bila je skoro aktuelna pa je negdje pri vrhu.

    Iako kazes da si sredio struju prije ugradnje, to je najcesci uzrok problema kod plina i cuvenog radi na benzinu a na plinu zeza. Plin je "tezi" za sistem paljenja i cesto se dogodi da je sistem bas na granici tako da na benzinu radi prihvatljivo a na plinu malo zesce zeza. Preporuceno je da se za plin ne koristi zazor svjecica veci od 0.7mm. Da li si ugradio kvalitetne i odgovarajuce svjecice i kablove? Sta je sa razvodnom kapom i rukom?

    Da li ti ikada auto radi na plin kako treba i malo detaljnije opisi koliko cesto i u kakvim uslovima zeza, a kako i koliko dugo radi OK. U kakovom je stanju auto generalno, kompresija, potrosnja ulja....

    Kolika je razlika u snazi benzin-plin?

    Sto se tice majstora malo procitaj po forumu pa ce ti se samo kasti gdje da ides ako neces ili ne mozes sam da se izboris sa tim.
    Difference between man and boys is the price of their toys

    Comment

    • speedplus
      RIP Bio nam je drug!
      • 15.01.2007
      • 2419
      • LAZAREVAC

      #3
      Najčešći problem na tom tipu auta bude platina ili bobina.Nemora da znači da je to ali simptomi koje si naveo u velikoj mari ukazuju na problem paljenja i visokog napona(može biti i proboj izolacije).

      Comment

      • bane001
        CBC Početnik
        • 20.04.2008
        • 3
        • Beograd

        #4
        Hvala na brzim odgovorima.
        Svecice su boshove a kablovi su sampionovi silikonski kupljeni direktno od zastupnika. Razvodna kapa (boshova) i ruka su zamenjene odmah nakon ugradnje plina, platine su skoro promenjene.
        Na plinu radi odlicno. Mala je razlika u snazi izmedju plina i benzina. Motor je dobar, ne trosi i ne pusta ulje.
        Inace nema pravila kada se to desava, jedino sto je pocelo dosta cesce da se desava, plina ima uvek dovoljno, vozim npr. 70km/h u cetvrtoj brzini i odjednom pocne da cima i trokira, a ako se desi da stojim na semaforu samo se ugasi. Pomaze jedino turiranje na vecem broju obrtaja i posle ponovo radi normalno.
        Mene sve ovo buni jer se ne desava stalno i sto nema pravila kad se desava. Danas sam vozio bez ikakvih problema (relacija Rakovica - N.Beograd), a sinoc ista relacija cimao je vise puta.
        Kako da proverim bobinu i da li je moguce da cas radi, cas ne radi?

        Comment

        • nijebitno
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2006
          • 629
          • Modrica

          #5
          Moguce je da bobina zeza, uglavnom znaju da prave probleme kada se ugriju a da hladne izgledaju ispravne.

          Mozes prekontrolisati konktakte do plinskog sistema, narocito one koji vode do elektroventila za plin i benzin. Probaj da kada imas problem na plinu prebacis odmah na benzin i vidis ima li kakvih posljedica na benzinu ili odmah ozdravi.
          Difference between man and boys is the price of their toys

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Ako zeza bobina morala bi OBAVEZNO da pravi iste probleme i na benzinu.
            Desava se cesto da bobine u vrucem stanju imaju prekid. Doduse to je redje kod takvig tipa bobine kao u tom autu ali sve je moguce.
            Proveri jos jednom lepo platine, razvodnu ruku da nema lufta i prebaci na benzin da vidis da li mozda ne zeza bobina.
            Problem u sustini nije veliki niti je popravka skupa.

            Comment

            • svsavic
              CBC Član
              • 09.07.2007
              • 52
              • Beograd

              #7
              Proveri alternator, regler, tj. napon punjenja

              Comment

              • bane001
                CBC Početnik
                • 20.04.2008
                • 3
                • Beograd

                #8
                Evo da se javim. Problem je resen pre nedelju dana. Problem su bile platine.
                Prvo sam promenio svecice koje su na moje veliko iznenadjenje bile u veoma losem stanju, zazor na tri svecice je bio 1mm. Medjutim to nije popravilo problem. Zatim sam otisao u servis gde sam ugradio plin, i kad sam im opisao sta se desava rekli su mi da je to do struje i da proverim platine, kapu, ruku, kablove itd. Odem kod jednog elektricara, i to na jedvite jade koliko je cimao, i cim sam stigao do njega auto je radio kao sat. Iznesem mu problem a on kao to je tesko ustanoviti, proveri da li se greje bobina, ako se ne greje 90% je ulozak brave. Ja reko ajde i to da promenim. Odem do prodavnice i prodavac mi kaze da ne kupujem dzabe jer iz opisa garantuje da nije to u pitanju (nije hteo da mi uzima pare). Otisao sam kod drugog elektricara za jos jedno misljenje i cim sam rekao sta je problem rekao mi je da obavezno promenim platine.

                Comment

                • zoranbg
                  CBC Senator XXL
                  • 23.03.2005
                  • 4098
                  • Rooster's Hill , Beog
                  • Grande Punto 1.2

                  #9
                  proveri dali ti razvodnik paljenja ima lufta,. kad skineš kapu uhvatiš za razvodnu ruku i cimaš levo desno..ako se prilikom toga vidno menja razmak izmedju platinskih digmadi ,znači da imaš lufta u razvodniku.

                  u tom slučaju možeš da :
                  1.zameniš razvodnik sa ispravnim koji nema lufta.
                  2."biksnuješ" postojeći ako je moguće,iako to neko ume i zna da uradi za razumnu cenu.
                  3.našteluješ platine malo uže .. (ako je naprimer normalno 0.4mm ,stave se na 0.3 pa i kod većeg bacanja na 0.2mm)

                  AKO ima lufta,u svakom slučaju će da ti "jede" platine mnogo brže..tako da računaš da će im vek trajanja biti oko 5000km.
                  pa uvek imaj jedne nove rezervne u kolima (smešna kinta oko 200 dinara su)


                  JA sam uradio ovo treće ... menjam platine dva puta godišnje i sve je OK
                  ...moj razvodnik IMA lufta.

                  Ovo sam napisao ,da bi ti proverio kakav ti je razvodnik,i da se nebi opet neprijatno iznenadio.

                  Btw: platine su sr*anje ... el.paljenje je zakon
                  Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                  Comment

                  Working...
                  X