Samogradnja mixera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • grnca
    CBC Veteran
    • 13.03.2005
    • 139
    • Zrenjanin
    • Vectra1.6&Citroen C2

    Samogradnja mixera

    Zelim da na Vectri 1.6 16v, na ugradjenom Landi uredjaju ja mislim ec04, da promenim mixer tj da ga sam napravim. Zelim da maximalno iskoristim promer u**** vazduha, i stavicu umesto klasicnog mixera moj ( imam masine i materijal i veoma dobru volju) koji ce imati samo tanke cevcice precnika spoljasnjeg 2.5mm a rupe 2mm , postavljene koso u pravcu kretanja vazduha.

    Zanimam me da li treba da zadrzim protok isti kao i na starom ili mogu i sa manje da prodjem, pitam ovo cisto da znam otprilike koliko bih u tom slucaju trebao tih cevcica da postavim. Nije isto 10 ili 18 otvora zar ne???

    pozdrav
    Trojke su Djuro sta???

    Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

    Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis
  • error
    CBC Veteran
    • 28.03.2008
    • 175
    • beograd

    #2
    nemoj nista da radis. prvo proveri gde ti stoji mixer i da li je uopste odgovarajuci. konkretno kod tebe treba da stoji na kraju usisnog creva pre usisne grane. znaci, ti mixer ne mozes videti dok ne skines tu plastiku.
    a budes li eksperimentisao sa cevcicama moraces da mu stavis restrikciju negde tako da ces ustvari napraviti samo glupost. ne da ces biti na pocetku nego ce ti situacija na benzinu biti jos gora.

    znaci ne diraj nista samo se uveri da imas odgovarajuci mixer
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • grnca
      CBC Veteran
      • 13.03.2005
      • 139
      • Zrenjanin
      • Vectra1.6&Citroen C2

      #3
      Rad na benzinu je meni NEZADOVOLJAVAJUC, neravnomeran je drhti i dimi crno.
      JA samo zelim nekako da maksimalno otvorim usis.
      Trojke su Djuro sta???

      Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

      Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

      Comment

      • tamburski
        CBC Senator
        • 27.09.2007
        • 210
        • PANCEVO

        #4
        Kada drhti i dimi crno obicno ne valja map (protokomer)

        EDIT BY ALE:

        MAP nije protokomer
        MAP = Manifold Absolute Pressure , tj. senzor pritiska u usisu.
        MAF/VAF = Mass/Volume Air Flow u zavisnosti od vrste protokomera.
        a koji je to auto bolji od moskvica

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          ideja nije losa ali ovako napamet tesko da ce iko moci da ti da odgovor jer se takve stvari najbolje urade upornim eksperimentisanjem, pa kad nabodes...
          sustina je da nadjes kompromis izmedju dve naspojive stvari: sto vise vazduha odnosno sto veci otvor mesaca ili grla u kom si postavio cevcice a sa druge strane sto veca brzina vazduha na tom mestu gde je mesac ili cevcica. posto ono prvo "trazi" veci precnik, a ovo drugo manji (sto manji precnik otvora veca je brzina, i samim tim vazduh bolje povlaci gas) jasno je da se mora ici na kompromis... pa sad, u odredjenim slucajevima se potrefi tako da auto na gas ide skoro isto kao na benz a nekad ga ugusis skroz..
          dakle, tvoja ideja sa cevcicama je dobra, ali opet mora postojati neko suzenje na mestu na kom ces postaviti cevke... ako hoces perfekciju onda nemoj ici na blendu (klasican mesac) nego na venturi cev, tj, nesto kao grlo karburatora, polako se suzava, pa onda polako siri, da je otpor strujanju vazduha sto manji. onda na najusem delu izbusis rupe za cevcice, mislim da nema svrhe busiti mnogo cevcica, sve preko 3-4 nema svrhe, bitniji je precnik cevcice. inace i sa samo jednom to radi ok, ali kad vec imas volje da se zezas onda bi otprilike tako nekako trebalo da izgleda...
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #6
            Nije isto 10 ili 18 otvora zar ne???
            moze da bude isto, kao sto rekoh, bitan je precnih tih cevcica... odnosno ukupna povrsina svih otvora iz kojih istice gas..
            sa povecanjem broja cevcica manjeg precnika eventualno dobijas bolje mesanje, ali je to diskutabilno koliko ima efekta...
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Zavisi opet i od brzine (potpritiska) vazduha koji će biti na tom mestu, što je opet spojeno sa prečnikom ili načinom na koji je napravljeno suženje. Ako je potpritisak mali treba veća cev i obrnuto... Samo eksperiment može dati pravi rezultat.

              U principu kod miksera ako je bar približan ne bi smeo da daje loše rezultate na benzinu tako da sumnjam da je do toga...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • error
                CBC Veteran
                • 28.03.2008
                • 175
                • beograd

                #8
                kazi ti nama gde tebi stoji mixer ili jos bolje baci sliku istog kako se ovde ne bi bespotrebno zamarali necim sto nije pravo resenje kada je resenje za tvoj auto odavno napravljeno. ako to resenje radi na svim vectrama zasto ne bi i na tvojoj.
                zato sto imas neodgovarajuci mixer ili neki drugi problem koji nema veze sa plinom
                prema tome, daj slike da i problem ce se odmah resiti
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • grnca
                  CBC Veteran
                  • 13.03.2005
                  • 139
                  • Zrenjanin
                  • Vectra1.6&Citroen C2

                  #9
                  Odma sam naveo da je u pitanju 1.6 16v x16xel motor pa iskusni znaju kako se "lepo" moze fotografisati bilo sta na tom motoru. Mixer se nalazi na samom kraju palsticnog dela u**** vazduha , mozda 4-5 cm ispred leptira vazduha.

                  Ja nameravam da ako smanjujem precnik u****, da ga smanjim za maksimalno 5-10mm kako bi bilo dovoljno mesta da se cevcice postave tj. izbuse prvo rupice pa se one upresuju. One ce biti postavljene pod uglom od 20-30 stepeni (sve zavisi, jos nisam stavio na papir) u odnosu na pravac kretanja vazduha i jos ce biti dodatno ukoso postavljene opet za nekih 10-20 stepeni u desno (moze i u levo) zbog pravljenja turbulencije i lepseg mesanja gasa i vazduha. Naravno vrh cevcica ce biti odsecen pod 45 stepeni kao i kod venturija u karburatoru.


                  Cim krenem sa gradnjom (sa ili bez vaseg amina) postavljam slike i upoznajem sa mojom idejom, pa ako mi uspe da imate dokumentovano kako se to radi ili kako NEtreba raditi.

                  Sutra je ponedeljak pa polako krecem u misiju. Drzite fige.




                  PS. E da prvenstveno sam postavio pitanje koje se odnosi na sledece:
                  Koliki otvor ili "kvadraturu'' treba da ispostujem, jer logicno je da ako trazi veci protok ja da povecavam i otvor na novom mixeru (u ovom slucaju povecavam broj cevcica) zar ne???
                  Trojke su Djuro sta???

                  Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

                  Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #10
                    Za 1.6 motor je sasvim sigurno dovoljna cev od 10-12mm unutrašnji prečnik ako je jedna. Izmeri na tom mikseru koliki je prečnik rupe pa ih izbroj, imaćeš neku orijentaciju.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • grnca
                      CBC Veteran
                      • 13.03.2005
                      • 139
                      • Zrenjanin
                      • Vectra1.6&Citroen C2

                      #11
                      Ovo je sve sto mogu sad da fotografisem





                      Veca cevcica je 2.2mm u rupi a 2.5mm spolja, nerdjajuci celik. Za onu manju nema veze cisto onako sam slikao
                      Trojke su Djuro sta???

                      Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

                      Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

                      Comment

                      • grnca
                        CBC Veteran
                        • 13.03.2005
                        • 139
                        • Zrenjanin
                        • Vectra1.6&Citroen C2

                        #12
                        Sticajem okolnosti puklo mi je jedno crevo koje spaja kuciste leptira i usisnu granu , pa sam video da ustvari ja imam samo redukciju sa fi 60 na fi 32mm i iz sredine te redukcije malcice viri venturi cev.
                        Napravim novu cev, zasecem je malo bolje, ispoliram i montiram ali izbacim tu redukciju koja ionako nije licila na nista.
                        Stelujem plin i ler ali sad imam dve knedle: prva je kad polako skrecem u drugoj brzini pa dodajem gas (oko 1500 rpm) nestucne nego onako napravi malo BRRRRR, kao da vucem rucnu. Druga je kad ubrzavam, od 2500-3000rpm isto tako napravi BRRRR i onda sledi ispucavanje.
                        Auto na benzinu prosto divlja, ziv motor u svim rezimima rada. Na plinu kad ga vozim regularno ide ko blesav pa onda knedlica pocne sa 2500 a zavrsi se sa 3000 rpm i onda se vise nejavlja, a inace ide u full obrtaje, cak imam i ono ispucavanje kao sa benzinom, ne stidim se vise ni da se potrkam na semaforu, cini m se potrosnja da je veca ali jos nisam gledao.


                        Ja bi to ovako ostavio , ali me to blago gusenje motora iritira, razmisljao sam se da ja neizmisljam toplu vodu nego da stavim reduktor mixer ali koji ce imati bar otvor fi 45mm, puno je smanjenje sa 60 na 30, oseti se na performansama jako.

                        Imam jos jedno pitanjce, okidac za prebacaj na plin mi se pomerio sa nekadasnjih 2500 na sadasnjih 1500 rpm , pa mi se desava da ako je motor hladan podigne ler i odmah prebaci na plin pa se kroz sekund dve ugasi. Kako s na landiju steluje taj trigger.

                        Unapred hvala
                        Trojke su Djuro sta???

                        Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

                        Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #13
                          Prilikom opterećenaj ti nedostaje gasa jer nema dobar potpritisak da ga trenutno povuče. Pošto si iz Zrenjanina, otidji do Eurogasa pa pogledaj miksere. Uzmi neki od karburatora kao tnak prsten, koji ima spoljašnji prečnik jednak unutrašnjem prečniku creva koje spaja filter i usis.
                          Stavi tako nešto i radiće sve kako treba, i benzin i plin.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • grnca
                            CBC Veteran
                            • 13.03.2005
                            • 139
                            • Zrenjanin
                            • Vectra1.6&Citroen C2

                            #14
                            Sve je super dok ga vozim laganice i kao dizelasa (polako stiskam papucicu) a kad ga CHEPAM sto obicno i radim onda mi napravi KHMMBRRRRRR-UUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.
                            Trojke su Djuro sta???

                            Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

                            Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

                            Comment

                            • grnca
                              CBC Veteran
                              • 13.03.2005
                              • 139
                              • Zrenjanin
                              • Vectra1.6&Citroen C2

                              #15
                              Originally posted by grnca

                              Imam jos jedno pitanjce, okidac za prebacaj na plin mi se pomerio sa nekadasnjih 2500 na sadasnjih 1500 rpm , pa mi se desava da ako je motor hladan podigne ler i odmah prebaci na plin pa se kroz sekund dve ugasi. Kako s na landiju steluje taj trigger.

                              Unapred hvala


                              Ima neko ideju??? Meni stvarno nista nepada na pamet!!!!
                              Trojke su Djuro sta???

                              Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

                              Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

                              Comment

                              Working...
                              X