Opako sredjeni i lepi automobili. Jos ako su vremena dobra vidi se da je bilo prava uzivancija posetiti ovaj dogadjaj bez guranja
ona vremena sto su neke hondice u klasi 1600ccm atmo(A1)vozile postidelo bi 95% auta iz tzv. "streetrace402" takmicenja.najbrze ostvareno vreme je 9,45 od audija rs4,cekamo kompletnu listu takmicara sa vremenima.sto se tiche organizacije ,sve je pokrenuto od trackday.at foruma,i realizovano samo za nekih mesec dana !za ulaz se placalo 20€ kao takmicar,10€kao posmatrac.mogucnost sipanja "race fuel" postojala na stazi ,prolazak kroz dve kontrole(policijska+tehnicka),sve super organizovano.sam sistem je sledeci-podela po klasama po kubikazi,sa tim sto na primer auto sa 2000ccm i nadpunjenjem ne ulazi u klasu 2000ccm vec u sledecu visu.ako je vrsta nadpunjenja dvostruka(turbo+N2o)ide se dve klase gore.posebne klase za 4x4,posebne klase za trkacke aute(potpuno raspremljen auto-kavez-nema tapacirunga itd..),posebna dizel klasa-tako da se na kraju sabralo 10 klasa.
u vremenskom roku od 9 ujutro do 3 popodne imalo se vremena probati,stelovati vezbati na stazi,znaci nekih 6 sati
zadnjih sat vremena je bila "kvalifikaciona voznja"i sta tu ostvaris to je to.sa tim vremenom ili ides dalje ili ne.posle tri sata krecu finalisti grupa.
i to sistemom KO.pobedis ides dalje izgubis ispadas.
na zalost ovakvih stvari nema toliko cesto u austriji radi samih saobracajnih zakona i ogranicenja u istim,da je jednostavno ovo proslo uz odusevljenje svih nas.da dodam oko 80% auta je REGISTROVANO i vozi se svakodnevno,znachi sve je tipizirano.ono sto nije streetlegal,imalo je svoju klasu isto.
i sto reche neko u nasem domacem filmu:
E tako se to radi!!!
p.s.
audiji vladaju u turbo klasi,honde u atmo...
pozzz
miki
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
zaboravih da dodam jedini propust po nama je previse kratak semafor,i sto je sa vremena na vreme veza izmedju stampaca i kompa pucala ap pojedini takmicari nisu dobijale odstampane listice,ali ni to nije problem veliki problem jer su momci iz Poljske bili dovoljno ljubazni da to ponovo odstampaju na jedan papir A4 formata u samom kombiju gde se merenje odvijalo.sto se tiche sigurnosti obavezno je bilo zatvarati prozore(ako ih auto ima) ,i vezivanje pojasa
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Comment