Kao sto smo i objasnili ranije, 011 Racing Team vise ne vozi King Of Europe - ali smo zato najavili ucestvovanje u madjarskom sampionatu. Poslednja runda sampionata za 2010 odrzana je u Tokolu, i bili smo tamo, naravno ne radi lasmana u sampionatu vec da vidimo na sta to sve lici i sta i ko nas ceka sledece godine.
I utisci su vise nego dobri.
Sam sampionat je zasnovan na dosta drugacijim pravilima nego KoE, mnogo jednostavnijim i mnogo vise fer, ne ostavlja se toliko mesta za pristrasno sudjenje. Kvalifikacije se voze po principu da se prodje sto blize cunjevima postavljenim u krivinama. Ali, i twin drift se vozi TAKODJE po cunjevima, odnosno hvatate liniju koju ste vozili i na kvalifikacijama - dakle nema napinjanja da se obidje po svaku cenu, stavise to se NE tolerise i ne boduje. Vozite putanju koju daju marker cunjevi, ovaj iza vas MORA da vozi istom linijom i da vas prati, poenta je ne pustiti ga da pobegne i sto blize ga pratiti istom putanjom. Naravno, ugao i brzina se i dalje ocenjuju, ali primarni element je linija koja je fiksna i koju pratite sto bolje mozete, cime se u ogromnoj meri eliminisu kalkulisanja i potencijalne konfliktne situacije oko udaranja, obilazenja i uvodjenja sumnjivih i subjektivnih kriterijuma ocenjivanja.
Postoje 2 klase, Street i Pro, i za prelazak u Pro se polaze ispit na kraju sezone, i ko polozi ide u visu klasu, cime se eliminisu ogromne varijacije u kvalitetu vozaca.
Sama organizacija funkcionise perfektno, nema cekanja, odlaganja, sve ide jako brzo i bez frke, panike, odlaganja i slicno, uigrana ekipa. Tako da za sledecu godinu to izgleda jako lepo.
Sto se tice same trke, celu nedelju smo vezbali misleci da su pravila kao i na KoE - pa su nam posle rekli da treba da idemo po cunjevima kao markerima
Rezultat je bilo 1. mesto u kvalifikacijama. Prvi put na stazi, konkurencija vise nego jaka, i 1. mesto. Poredjenja radi, Roman Kolesar, Slovak koji vozi KoE sa plavim E46 M3 - nije se kvalifikovao.
Trku u nedelju zavrsili na 2. mestu uz, OPET - mali peh
U svoj frci oko finalne trke, Bojan je izgleda zavrnuo N2O bocu umesto da je odvrne, i naravno, N2O nije radio...A jos gore, posto je vozio sa slomljenim prstom leve ruke (i olupanom cevanicom i kolenom, kao i desnom rukom u opekotinama...duga i smesna prica
), nije bio u stanju da u kriticnom trenutku uhvati i vrati volan nazad za vreme trke, i okrenuo se. Izgubio od konkurenta za 2. klase losijeg, ali, desava se...
Vise slika i neki video kasnije, jedva gledam.
I utisci su vise nego dobri.
Sam sampionat je zasnovan na dosta drugacijim pravilima nego KoE, mnogo jednostavnijim i mnogo vise fer, ne ostavlja se toliko mesta za pristrasno sudjenje. Kvalifikacije se voze po principu da se prodje sto blize cunjevima postavljenim u krivinama. Ali, i twin drift se vozi TAKODJE po cunjevima, odnosno hvatate liniju koju ste vozili i na kvalifikacijama - dakle nema napinjanja da se obidje po svaku cenu, stavise to se NE tolerise i ne boduje. Vozite putanju koju daju marker cunjevi, ovaj iza vas MORA da vozi istom linijom i da vas prati, poenta je ne pustiti ga da pobegne i sto blize ga pratiti istom putanjom. Naravno, ugao i brzina se i dalje ocenjuju, ali primarni element je linija koja je fiksna i koju pratite sto bolje mozete, cime se u ogromnoj meri eliminisu kalkulisanja i potencijalne konfliktne situacije oko udaranja, obilazenja i uvodjenja sumnjivih i subjektivnih kriterijuma ocenjivanja.
Postoje 2 klase, Street i Pro, i za prelazak u Pro se polaze ispit na kraju sezone, i ko polozi ide u visu klasu, cime se eliminisu ogromne varijacije u kvalitetu vozaca.
Sama organizacija funkcionise perfektno, nema cekanja, odlaganja, sve ide jako brzo i bez frke, panike, odlaganja i slicno, uigrana ekipa. Tako da za sledecu godinu to izgleda jako lepo.
Sto se tice same trke, celu nedelju smo vezbali misleci da su pravila kao i na KoE - pa su nam posle rekli da treba da idemo po cunjevima kao markerima

Trku u nedelju zavrsili na 2. mestu uz, OPET - mali peh


Vise slika i neki video kasnije, jedva gledam.
Comment