Raspored tezhine za FWD?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    Raspored tezhine za FWD?

    Zanima me koji bi bio idealan raspored tezhine automobila sa FWD odradjenom za drag? Podaci..?
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    Bez mnogo mozganja, cini mi se da nema nikakve koristi od tezine na zadnjim tockovima . Mislim, nesto malo da bi taj auto drzao pravac, ali posto je pogon prednji, trebao bi da ga drzi u svakom slucaju.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • NemaN
      CBC Senator XXL
      • 29.11.2004
      • 1560
      • munze

      #3
      imas onu foru jedino da stavis celicne felne nazad malo vece npr 16 a napred alu felne ...npr 15 tako je koshir vozio na nekim trkama....a i neki drugi....
      I'm not caucasian, I'm championship white

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        #4
        Znam za to neman, ali ovo se odnosi na momenat opterecenja napred/nazad, svi znamo da se automobil ponasha kao klackalica izmedju ubrzanja i promene brzine, a raspodela mase verovatno igra znachajniju ulogu u celom tom luna parku.
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment


        • #5
          Treba dignut zadnji kraj da moze radit na zadnjim amortizerima,pa cim manje slajfa

          Comment

          • Igor
            CBC Senator XXL
            • 30.12.2004
            • 394
            • DORCOL REPUBLIKA

            #6
            Idemo ovako... auto ne sme nazad da radi... sa postovanje to sto je napisao je glupost... jer ako moze da legne nazad onda ce lakse da slajfuje i da se digne prednji kraj... znaci nazad trebaju da se fiksiraju opruge( kao kada se vuce neka prikolica) i da se izdigne zadnji deo sto vise... sa sto vecim felnama... a napred trebaju sto manje (umereno) i da budu celicne... a nazd alu felne... i naravno st veca tezina napred a nazad sto manje...
            Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
            Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #7
              Zasto napred celicne a pozadi aluminijumske?


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #8
                Zasto bi nazad trebao da bude dignut?

                Ukrucen - da, to razumem, da ne poskakuje, i da mu se nos ne dize. Licno iskustvo na Yugu to potvrdjuje.

                Ali uzdignut?

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #9
                  Tako se teziste pomera unapred. Vrlo malo, doduse.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Prednji kraj ce tesko da glisira ako je zadnji deo ukrucen, jos teze ako je podignut.
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Sve u cilju dinamichke stabilnosti kad je u potanju teziste.
                      Izbegavanje varijabla je najvaznije sto se moze uciniti
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • DejanV
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2005
                        • 682
                        • Beograd

                        #12
                        Originally posted by 206
                        Prednji kraj ce tesko da glisira ako je zadnji deo ukrucen, jos teze ako je podignut.
                        Veruj mi, a uvek mozes i licno da se uveris, stavi ti njemu dobra ramena, dobre amortizere i pozadi krut gibanj, i nemoj da brigas. Ceo auto je spusten i napred i nazad oko 4,5 cm, gume su 185/60 R 13. Lezi da to nije normalno. Ko ne veruje, neka izvoli probati.

                        Kod Nebojsine Kule, iz one serije krivina kroz koje je neki klinac u standardnom Yugu pokusavao da me prati, ja sam izleteo sa oko 130 km/h, a on se lepo okrenuo oko svoje ose. Srecom, nije bilo saobracaja, odmah iza ponoci, pa se nista nije desilo.

                        Ili, kod doma Braca Stamenkovic, BMW serija 3 sa oko 50 obilazi Yuga koji ide oko 30, a obojicu obilazim ja sa oko 70. Malo sam nagnutiji nego obicno, ali daleko od opasnog.

                        Cena je naravno udobnost; jos napred i kako-tako, ali pozadi? Sedi pozadi sat vremena po nasim drumovima, i priznaces ubistvo Franca Ferdinanda u Sarajevu 1914, samo da izadjes. STVARNO gadno. Bar ja tako mislim.

                        Pozdrav,
                        DVV
                        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                        Comment

                        • *Egon*
                          CBC Senator XXL
                          • 31.12.2004
                          • 1232
                          • Beograd, Dorcol, N 44

                          #13
                          Originally posted by DejanV
                          Originally posted by 206
                          Prednji kraj ce tesko da glisira ako je zadnji deo ukrucen, jos teze ako je podignut.
                          Veruj mi, a uvek mozes i licno da se uveris, stavi ti njemu dobra ramena, dobre amortizere i pozadi krut gibanj...

                          Pozdrav,
                          DVV
                          Deki, veruj mi nije lako ugraditi gibanj u sve automobile
                          Garaza
                          1996 SAAB 900 NG Cabrio

                          Comment


                          • #14
                            Kod nas taj nacin koriste decki za drag i za autoslalom i funkcionira navodno...

                            Comment

                            • *Egon*
                              CBC Senator XXL
                              • 31.12.2004
                              • 1232
                              • Beograd, Dorcol, N 44

                              #15
                              U pravu si za prednji deo, ali ovo oko zadnjeg dela ne stima, zadnji deo moras da ukrutis da ne radi i normalno da ga malo podignes, da bi prebacio deo tezine napred.
                              Garaza
                              1996 SAAB 900 NG Cabrio

                              Comment

                              Working...
                              X