Olaksavanje auta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tepSIJA
    CBC Veteran
    • 01.02.2005
    • 173
    • Sarajevo

    Olaksavanje auta

    Pozdrav...
    Pitanje za ekipu.

    Vozim Punta HGT i hocu ga olaksati za 402 utrke, sta i kako... molim za par savjeta. Na sta trebam paziti , kako trebam, kako ne...
    Pod olaksavanjem ne mislim na super extremno olaksavanje tipa busenje karoserije i slicno sto sam gledao, ... nego nesta u granicama "normalnog"....

    Vec sam se pobrino malo oko toga, sebi uzimam OZ Ultragelleru sa toyo R888 gumama. nazad cu stavim neke uske gume s malom colazim i velkim profilom 145-165/80 r13...

    Motor ce takodje malo biti pojacan na kraju, nadam se oko 160 KS.

    Narucio sam napokon KW Gewinde serija 1... pa cu moci spustiti auto naprijed a podici nazad. da li to ima veceg efekta jer prebacujem teziste naprijed , radi boljeg gripa 1-2 brzine, kasnije mi nije bitno jer nije mi auto toliko jak da slajfuje lagano trecom brzinom...

    nije sramota pitati ... a znam da je ovo pravo mjesto za gore navedeno...

    unaprijed hvala

    pozdrav

    tepSIJA
    Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
    http://www.tuningshop.ba/
  • srdjan_p
    CBC Senator XXL
    • 01.12.2004
    • 1915
    • ZR

    #2
    Izvadi zadnje sediste, rezervni tocak i sve ostalo iz zadnjeg dela auta, vozi sa manje goriva, mozes da poskidas tapacirunge, extremna varijanta je vec skidanje izolacije a i nije dobro jer se to kasnije tesko vraca na svoje mesto...

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #3
      Moras prvo videti sta pravila 402 kazu...sta smes raditi. Suvozacko sediste obavezno. Akumulator 36 Ah tu je jedno 5-7kg razlike u odnosu na 55
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • srdjan_p
        CBC Senator XXL
        • 01.12.2004
        • 1915
        • ZR

        #4
        U principu moze i bez akumulatora kad startujes masinu, opet je pitanje pravila da li sme

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Bolje bez alternatora nego bez akumulatora.


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • srdjan_p
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2004
            • 1915
            • ZR

            #6
            I to jeste Mada ako su jaki potrosaci iskljuceni alternator na pravi ne znam kakvo opterecenje...
            A opet za jednu trku je dovoljan i najmanji akumulator da napaja ECU, paljenje, pumpu...Treba proveriti u praksi.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              U praksi auto mi trokira bez akumulatora...cak i kada je akumulator los.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • tepSIJA
                CBC Veteran
                • 01.02.2005
                • 173
                • Sarajevo

                #8
                suvozacevo sjediste, zadnja klupa, rezervni tocak i sve ostalo iz zadnjeg dela auta takodje, skidam i tapacirunge, motore od el podizaca, vozim na minimalno goriva...
                Skinut je remen od kompresora za klimu da ga ne vrti bez potrebe, vadim sve djelove od klime jer mi to ne treba.
                Definitivno sam odlucio izvaditi sve sto ne treba za Drag auto... bitno mi je samo da se mogu dovest na trku, olaksati maksimalno jer je to najbolji vid tuninga kako god da gledamo na to. ovde samo mislim na 402 trku ne na nesta drugo...

                sto se tice akumulatora sada mi je Exide Maxxima 900C unutra tezak 17 kg nasao sam i taj podatak.

                a bash cu potraziti manji AKU laksi samo da zadovolji osnove potrebe za vrijeme trke, ako razlika bude preko 5kg i to cu stavim na spisak TO DO LIST
                Opet se ljudi grudvaju sa tim konjima ko da su jabuke!
                http://www.tuningshop.ba/

                Comment

                Working...
                X