Trke starovremenskih motora Arandjelovac,Batajnica edit by R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Boki Ar
    CBC Senator XXL
    • 11.11.2004
    • 2827
    • Aranđelovac
    • Vektra

    #31
    Re: Trke starovremenskih motora Arandjelovac,Batajnica edit by R

    Može, sutra kad dodje Lemi, šampion u 250, sve će da pojasni. Slike... samo nešto malo, sa mobilnog... da ako nadje se još po nešto...



    Comment

    • Boki Ar
      CBC Senator XXL
      • 11.11.2004
      • 2827
      • Aranđelovac
      • Vektra

      #32
      Re: Trke starovremenskih motora Arandjelovac,Batajnica edit by R

      Nova pozivnica svima, vikend koji je pred nama, tačnije NEDELJA 12.09.2010 "Draksijev memorijal" (na žalost naziv će biti proširen pošto se i Ljubomir Popović, popularni Bata-Pop upokojio), trening počinje u 10:00 časova, staza na Bukulji, kao i do sada.

      Sportski pozdrav u ime AMKK Arandjelovac uz kadar sa trke u Vršcu, od juče.

      Comment

      • Boki Ar
        CBC Senator XXL
        • 11.11.2004
        • 2827
        • Aranđelovac
        • Vektra

        #33
        Re: Trke starovremenskih motora Arandjelovac,Batajnica edit by R



        Comment

        • Boki Ar
          CBC Senator XXL
          • 11.11.2004
          • 2827
          • Aranđelovac
          • Vektra

          #34
          Re: Trke starovremenskih motora Arandjelovac,Batajnica edit by R

          Nešto slika koje sam iskupio... Ovo je pokojni majstor napravio tokom prošle zime:


          Dvotaktna, cetvorocilindricna Yamahina trkacka masina iz 70-ih godina:


          Posle prikolice, evo Pucha koji je stalno zadavao probleme pokojnom Bati-Popu:


          Yamaha RD, B. Stojčevski:


          Majstor Kalijeva RD-jka, veoma lepa mašina:


          Ova RD ide odlično i njen vlasnik to ume da "goni"


          Deo ekipe AMK Arandjelovac (s' leva: Joca, Lemi, Blaja, Boki, Kic, Vlaja, čuči Ivica-Durdi):


          Deo atmosfere sa takmičenja, Bogu Hvala, vreme je super poslužilo:


          Comment

          • dieselman
            CBC Senator XXL
            • 14.11.2005
            • 833
            • tt

            #35
            Re: Trke starovremenskih motora Arandjelovac,Batajnica edit by R

            ..lepo Boki,uf sto bih voleo da sam mogao prisustvovati

            Comment

            • Boki Ar
              CBC Senator XXL
              • 11.11.2004
              • 2827
              • Aranđelovac
              • Vektra

              #36
              Re: Trke starovremenskih motora Arandjelovac,Batajnica edit by R

              Takmičenje je već tradicionalno, biće iduće godine i gledaću da tada uputim poziv bar mesec dana ranije. Ove godine, zbog Batine smrti termin je pomeren. Još malo slika:

              Stara škola (Lemi) i obavezan duvan dok se mašina priprema :












              Comment

              • Boki Ar
                CBC Senator XXL
                • 11.11.2004
                • 2827
                • Aranđelovac
                • Vektra

                #37
                Re: Trke starovremenskih motora Arandjelovac,Batajnica edit by R

                Da odgovorim na pitanje o pravilima i klasifikaciji. Pošto je došlo do nekih podela medju auto i moto savezima, tako su se promenili i nazivi po klasama. Raniji nazivi B, C, D i E su izmenjeni i to mi je bilo teško da pohvatam. Ljubaznošću Igora Sinobada predsednika "Unije Motociklista Srbije" dobio sam iscrpan odgovor, koji prenosim ovde uz njegovo odobrenje:

                Motokolasik: Te klase B, C, E su bile do ove godine. Od ove godine je to menjano, sažimane su i preimenovane klase, tako da je sada, u zvanicnom prvenstvu Moto Saveza Srbije, ovako:


                Član 5.

                KLASE I USLOVI ZA MOTOCIKLE
                Rapisivanje klasa u Državnom Moto Klasik prvenstvu Srbije za 2010. godinu, izvršeno je prema godini proizvodnje motocikala i zapremini motora:

                Klasa OT-(Old Time)-motocikli proizvedeni od 1950. - 1968. godine
                (uključujući i '68).
                -motocikli od 001-250 ccm (dva takta)
                -motocikli od 001-500 ccm (četiri takta)

                Klasa MK-(Moto Klasik) motocikli proizvedeni od 1968. - 1978. godine (uključujući i '78).
                -Klasa MK-1
                -Motocikli od 001-50 ccm.(proizvedeni do 1980 uključujući i tomos BT)
                -Klasa MK-2
                -Dvotaktni motocikli od 056-175ccm (uključujući i E-90)
                -Četvorotaktni motocikli od 056-250 ccm

                -Klasa MK-3
                -Dvotaktni motocikli od 176-500 ccm.
                -Četvorotaktni motocikli od 251-1000 ccm.

                -Klasa MK-4

                -Open klasa od 001-1000 ccm.(priozvedeni od 1978 do 1980)


                -Klasa MK-P - motocikli sa bočnom prikolicom proizvedeni do 1980. godine

                Motocikli sa bočnom prikolicom izbor šasije je slobodan,ali ne može točak prikolice da bude u osi zadnjeg točka na motociklu, viljuška mora da bude trouglasta sa klasičnim amortizerima izbor točkova slobodan.
                Dozvoljena je upotreba četvorotaktnih motora do 1000 ccm
                i dvotaktnih motora do 750 ccm kao i upotreba "Wartburgovog" (dvotaktnog) agregata.

                .................................................. ..........................................
                .................................................. ..........................................

                Nacionalni Moto Klasik Savez - koji cine SMK Klasik iz Vrsca i jos par klubova imaju sledece kategorije i trke koje oni organizuju se tako kategorizuju:

                KLASE I USLOVI ZA MOTOCIKLE


                -Klasa B - motocikli proizvedeni od 1950. - 1967. godine (uključujući i '67).

                -Dvotaktni motocikli od 001-250 ccm

                -Cetvorotaktni motocikli 001-500ccm.

                -Klasa C - motocikli proizvedeni od 1967. - 1978. godine (uključujući i '78).

                -Klasa C1

                -Dvotaktni motocikli od 051-175 ccm.

                -Cetvorotaktni motocikli 051-250 ccm

                -Klasa C2

                -Dvotaktni motocikli od 176-250 ccm.

                -Cetvorotaktni motocikli od 251-500 ccm.



                -Klasa C3

                -Dvotaktni motocikli od 251-500 ccm.

                -Cetvorotaktni motocikli 501-1000 + ccm.



                -Otvoreni Kup ( pravo ucesca imaju motocikli proizvedeni od 1976-1983)

                - Četvorotaktni, neogranicene zapremine.

                - Dvotaktni motocikli do 750 ccm.


                -Klasa D - motocikli sa bočnom prikolicom proizvedeni do 1978. godine

                - Četvorotaktni do 1000cm3,

                - Dvotaktni do 750 cm3

                Napomena: Motocikli sa bočnom prikolicom sa wartburgovim motorom ulaze u klasu D.

                Klasa E- motocikli zapremine do 50 ccm proizvedeni do 1980.(uključujući i Tomos BT).
                Original ovog teksta možete pogledati klikom ovde - stranica 2, takodje tu postoji i dosta vrlo kvalitetnih fotografija.

                Do daljeg pozdrav svima,
                BP
                ***

                Comment

                Working...
                X