Dana 02. i 03.06.2011. bio sam pozvan na prvi BMW M Drive Tour u Poljskoj. Bio sam jedan od 40 srecnika
Pa da napisem rijec dvije...
Sve je pocelo od prezentacije novih M modela u hotelu. Zakasnio sam nekih 15-20min (odrzavalo se 300km od mene) i vec pred hotelom sam poceo da balavim kad sam vidjeo parkirane tri M3 E92 Competition 8) Malo predavanja, vecera, cuga na trgu, pa u krevet da sto brze bude jutro
Kad smo krenuli kolonom na stazu, nekih 40km dalje, vidio sam desetine zacudjenih pogleda otkud toliko takvih auta na jednom mjestu :lol: Pa se onda ljudima ukljucile ambicije te sam morao da potjeram Focus RS i BMW Z4. Pratilia nas je 911 4S, 335i i M3 (sa titanijumskim izduvom Akrapovic - grmi!). Recimo da smo stigli veoma brzo, krseci sve moguce propise...
Na parkingu:


Kraj satora je stajao:

E92 M3 Competition - sivi mat, koza sa crvenim koncima, karbonska unutrasnjost > ZLO!
A malo dalje:


Na kraju staze su stajala dva malisana:

Koja su brzo stigla pred prisutne:




Poslije nekih opstih formalnosti, poceo je najzanimljivij dio - VOZNJA
Krenulo je od kamiona ( :lol: ):

Fascinantno je to kako se ponasaju na cesti - "kiosk" sa ~2500kg ubrzava do 100 ispod 5s :confused2: Kada sam slucajno pogledao na brzinomjer u X5 u krivini i vidio 175km/h nije mi bilo svejedno. Provozao sam se likom koji vozi terenske relije (tipa Pariz - Dakar) i ostao bez teksta. Proklizavanje sva cetiri tocka u slalomu i kocenja sa 200+ u autu koje je tako visoko stvarno mogu da prepadnu. Licno su mi se vise svidjelo vozne osobine X6, kao i zvuk - prilicno je dublji, dok X5 ima zvuk puskomitraljeza (taka-taka-taka-ta..brr-brr-brrr-...) Ali i tako ih nikada ne bih kupio :lol:
Sljedeca etapa je vec bila zanimljivija:



Ljubav od prvog pogleda:


Da ne pisem previse - to mora da se dozivi! Promjene brzine pri 8500rpm i zabacivanje ****ta pri 120-140 je samo dio emocija koje to auto nosi sa sobom - FANTASTICNO! Steta jedino sto nije imao manuelni mjenjac nego lopatice...
A ovaku su izgledale gume nakon naseg "opstenja":


Zvuk pregrijanih kocnica je nesto nevjerovatno - cujes kako se metal hladi "cing cing cing..."
A onda smo malo usporili i polili vodom:





Za te potrebe su iskoristavani M3 limuzina i kabrio. I opet smrdljivi mjenjac DKG koji ne dozvoljava da driftas k'o covjek
I slag na tortu:





Manuelni mjenjac, 340KS i 450Nm (500Nm pri over boost) katapultiraju ovo govance pri najlaganijem dodavanju gasa. Auto je tako brutalno brzo da nemas pojma sta se desava oko tebe. Pri svakome startu sa tockova su letjeli komadici gume
Trakcija mu je fantasticna a "poprijeko" se vozi lakse nego ravno. Staza je bila prilicno tijesna ali sam vecim dijelom driftao izmedju cunjeva. Nevidjeno je poslusan na upravljanje gasom. KAO STVOREN ZA MENE!
Svi koji tvrde da je zvuk V8 ili R6 N/A bolji nego turbo nemaju pojma o cemu govore. "Galami" kao svaki pravi M a uz to puca iz auspuha pri promjenama brzine. Zaljubio sam se...
Sve u svemu - M. The most powerful letter in the world.

Sve je pocelo od prezentacije novih M modela u hotelu. Zakasnio sam nekih 15-20min (odrzavalo se 300km od mene) i vec pred hotelom sam poceo da balavim kad sam vidjeo parkirane tri M3 E92 Competition 8) Malo predavanja, vecera, cuga na trgu, pa u krevet da sto brze bude jutro

Kad smo krenuli kolonom na stazu, nekih 40km dalje, vidio sam desetine zacudjenih pogleda otkud toliko takvih auta na jednom mjestu :lol: Pa se onda ljudima ukljucile ambicije te sam morao da potjeram Focus RS i BMW Z4. Pratilia nas je 911 4S, 335i i M3 (sa titanijumskim izduvom Akrapovic - grmi!). Recimo da smo stigli veoma brzo, krseci sve moguce propise...
Na parkingu:


Kraj satora je stajao:

E92 M3 Competition - sivi mat, koza sa crvenim koncima, karbonska unutrasnjost > ZLO!
A malo dalje:


Na kraju staze su stajala dva malisana:

Koja su brzo stigla pred prisutne:




Poslije nekih opstih formalnosti, poceo je najzanimljivij dio - VOZNJA

Krenulo je od kamiona ( :lol: ):

Fascinantno je to kako se ponasaju na cesti - "kiosk" sa ~2500kg ubrzava do 100 ispod 5s :confused2: Kada sam slucajno pogledao na brzinomjer u X5 u krivini i vidio 175km/h nije mi bilo svejedno. Provozao sam se likom koji vozi terenske relije (tipa Pariz - Dakar) i ostao bez teksta. Proklizavanje sva cetiri tocka u slalomu i kocenja sa 200+ u autu koje je tako visoko stvarno mogu da prepadnu. Licno su mi se vise svidjelo vozne osobine X6, kao i zvuk - prilicno je dublji, dok X5 ima zvuk puskomitraljeza (taka-taka-taka-ta..brr-brr-brrr-...) Ali i tako ih nikada ne bih kupio :lol:
Sljedeca etapa je vec bila zanimljivija:



Ljubav od prvog pogleda:


Da ne pisem previse - to mora da se dozivi! Promjene brzine pri 8500rpm i zabacivanje ****ta pri 120-140 je samo dio emocija koje to auto nosi sa sobom - FANTASTICNO! Steta jedino sto nije imao manuelni mjenjac nego lopatice...
A ovaku su izgledale gume nakon naseg "opstenja":


Zvuk pregrijanih kocnica je nesto nevjerovatno - cujes kako se metal hladi "cing cing cing..."

A onda smo malo usporili i polili vodom:





Za te potrebe su iskoristavani M3 limuzina i kabrio. I opet smrdljivi mjenjac DKG koji ne dozvoljava da driftas k'o covjek

I slag na tortu:





Manuelni mjenjac, 340KS i 450Nm (500Nm pri over boost) katapultiraju ovo govance pri najlaganijem dodavanju gasa. Auto je tako brutalno brzo da nemas pojma sta se desava oko tebe. Pri svakome startu sa tockova su letjeli komadici gume

Svi koji tvrde da je zvuk V8 ili R6 N/A bolji nego turbo nemaju pojma o cemu govore. "Galami" kao svaki pravi M a uz to puca iz auspuha pri promjenama brzine. Zaljubio sam se...
Sve u svemu - M. The most powerful letter in the world.

Comment