Michael Schumacher-Dobar,los,zao

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #16
    Sumaher, sta reci... dokazano veliki vozac i tu nema price, i po suvom i na kisi, tehnicki potkovan jer je dugo u auto-moto sportu. Ja ga licno nikada nisam voleo, mozda zbog toga sto je bio surov prema drugima ali svi su tu pod istim nebom, (tu mislim na onu sezonu kada je u cini mi se poslednjoj trci po izletanju sa staze i vracanju na nju lupio Hill-a, koji je samo trebao da saceka pola minuta, obidje ga na miru i uzme titulu). Mislim da je on tek danas kompletan, ili bolje receno zreo vozac, koji je u stanju da kalkulise i smireno odveze trku. Ali normalno posle tolikih godina u F1, pitanje je moze li se voziti sa istim temperamentom, zeljom za pobedom, duelima. E to je ono sto mislim da ga cini posebnim, jer mislim da jeste sposoban za tako nesto a nesto ga bas i ne gotovim ali mu eto skidam kapu.

    Comment

    • Djole
      CBC Član
      • 24.03.2005
      • 88
      • Beograd

      #17
      Ako pricamo o Schumacheru, sve reci hvale bi bile nedovoljne.
      Covek je jednostavno ostavio tako dubok trag u F1 da cemo dugo cekati na onoga ko ce ga nadmasiti. Volim ga od pocetka zbog mnogo toga (tehnicka potkovanost, umece voznje po kisi, hrabrost i ludost do krajnjih granica, bezobraznost i arogantnost) sto ga sveukupno cini jedinstvenim i sampionom. I volecu ga i navijati za njega dokle god bude vozio.
      Mozda bi bilo bolje, ako je zaista izgubio zelju za takmicenjem (sto ne mogu da verujem) ili ako su ga stigle godine (sto isto ne mogu da verujem), da se jednostavno povuce kao Mika i ostane upamcen kao najbolji. A ne da se blamira i vozi na braniku Alonsu 10ak krugova, a da ga ne pretekne... To nije onaj Schumacher koji na VN Belgije na Spa Frankosampu vozi citav krug na tri tocka kako ne bi izgubio bodove...

      Nova pravila. Hm. Zasto me nerviraju najvise pravila sa gumama...Pa zato sto ima dva proizvodjaca. Kada bi svi vozili iste gume, onda bi to pravilo imalo smisla, zar ne? Ovako je smesno...
      Ili kao u Kart seriji - svi u iste bolide, sa istim motorima, bez elektronike i teraj... Pa ko stigne prvi. licno mi je Kart serija interesantnija od F1.
      A isto tako ste u pravu, ova sezona je zanimljivija od prethodne definitivno.

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #18
        Vec je sve pozitivno receno o Sumiju, koga i ja, ali nerado, cenim, ali iskljucivo kao vozaca. Mislim i da je najveci mehanicar, tj. tjuner medju svim vozacima. Ali mene nervira kao osoba, tj. njegov stav. Uvek je nadmen, pun sebe, ne dozvoljava da gubi, poseze i za nedozvoljenim sredstvima, sve u cilju pobede. Najboljeg sportistu ne cine samo pobede, vec i pokazivanje ljudskosti, koje on nazalost nema ili ne voli da pokazuje.
        Ovim ne zelim nikoga da uvredim, ali mislim daje bilo vozaca koji su bili ili jesu dobri kao on. Iako je on izvukao svojim savetima Ferrari iz skripca, da nije bilo tog Ferrarija ni on ne bi tako uzleteo.
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • Djole
          CBC Član
          • 24.03.2005
          • 88
          • Beograd

          #19
          Ime i prezime: Michael Schumacher
          Nadimak: Schumi ili Schuey
          Datum rodjenja: 03. januar 1969.
          Nacionalnost: Nemac
          Mesto rodjenja: Hürth-Hermülheim, Nemacka
          Visina: 1.74m
          Tezina: 68kg
          Prebivaliste: Vufflens-le-Château, Svajcarska
          Bracni status: ozenjen, Corinna Betsch od 01. avgusta 1995.
          Deca: Gina-Maria, cerka (19. januar 1997.) i Mick (22. mart 1999.)
          Porodica: Rolf, otac, Elizabeth, majka i Ralf, brat (30. jun 1975.)

          Svoju karijeru Schumi je, kao i i vecina velikih vozaca, zapoceo u najmanjem takmicenju - u kartingu. Sa tek navrsene cetiri godine otac mu je napravio prvi karting i krenuo je da vezba u lokalnom klubu (u Nemackoj je inace karting kao sport jako popularan). Medjutim zakonski propisi u Nemackoj su bili stroziji, pa se karting licenca nije mogla dobiti do navrsene 14 godine. Da bi ovo zaobisli, otac ga prijavljuje u Luxemburgu i od 12 godine krece sa trkama. Od 1983. ponovo vozi karting u Nemackoj, a vec sledece godine osvaja i svoj prvi sampionat - German Junior Kart Championship. Od 1985. vozi za Eurokart i ponovo osvaja sampionat.
          1989. godine dolazi u kontakt sa Wili Weber-om, ciji se tim WTS takmicio u sampionatu Formule 3. Michael potpisuje svoj prvi profesionalni ugovor tezak milion maraka za naredne dve sezone. Te 1989. sezonu zavrsava na trecem mestu iza buduceg kolege Heinz-Harald Frentzen-a.
          Tokom 1990-91. godine, pod uticajem Weber-a, Michael umesto u Formulu 3000 prelazi u takmicenje sportskih turistickih automobila - German Touring Car Championship. Iako su ovo drugi menadzeri posmatrali kao korak unazad, Wili je smatrao da ce mu iskustvo sa kolima od preko 700ks i susreti sa auto novinarima biti od velike koristi, sto se kasnije ispostavilo kao pravilna procena.
          Presudna trka u karijeri Michael Schumachera je bila VN Belgije 1991. godine. Buduci da je vozac Jordana Bertrand Gachot zavrsio u zatvoru neposredno pred trku (u londonskom taksiju je u pijanom stanju napao vozaca i prsnuo mu CS gas u oci), u poslednjem trenutku zamenio ga je Michael Schumacher, do tada nepoznat siroj Formula 1 javnosti. Iako se na treningu kvalifikovao za odlicno 7 mesto, trku na zalost nije zavrsio zbog problema sa kvacilom na Jordan-Fordu. Bez obzira na to, Eddie Jordan je bio odusevljen Schumijevom voznjom tog vikenda i odmah mu je ponudio ugovor za sledecu sezonu. Medjutim, Weber je bio protiv jer je sledece sezone Jordan trebalo da vozi sa Yamaha motorima, za koje je verovao da nece biti konkurentni. I bio je u pravu.
          Michael prelazi u Benetton, menjajuci Roberto Moreno-a. Vozio je preostalih pet trka te sezone kao suvozac slavnom Nelson Piquet-u. Tokom 1992. postize i svoju prvu pobedu - VN Belgije i to tacno posle godinu dana od svog debija na stazi Spa Frankorchamp. Te sezone suvozac mu je bio Martin Brundle. Tokom 1993. vozio je u timu sa Ricardo Patrese-om, kome je to bila poslednja sezona u F1. Svoju drugu pobedu Michael je zabelezio te sezone na VN Portugala.
          Sledeca sezona 1994. bila je presudna za Michaela po mnogo cemu. Od te sezone on je postao onaj Schumi koji je i dan danas. Jedni ga obozavaju, a drugi mrze. Sredine nema. Ali se svi do jednog slazu da je veliki, a mozda i najveci vozac Formule 1 do danas.
          Vozeci Benetton sa drugorazrednim Ford Zetec V8 motorom, te 1994. godine osvojio je svoj prvi Sampionat F1 kao vozac. Na zalost, taj je uspeh ostao u senci tragicne smrti Ayrton Senna-e u Imoli kao i Michaelovih kazni od strane FIAa. Naime bio je diskvalifikovan sa VN Belgije i VN V.Britanije. Takodje je bio kaznjen sa dve trke netakmicenja - VN Italije i VN Portugala, zbog nepostovanja crne zastavice (diskvalifikacija vozaca) na trci u Silverstonu - u krugu za zagrevanje Michael je prestigao Hilla - cisto psiholoski potez, ali kaznjiv. Umesto da se povuce, Michael je nastavio da vozi odlukom tima i na kraju pobedio - nadali su se da ce kasnija zalba uroditi plodom i da ce mu se priznati pobeda. Poslednja i najkontraverznija trka te sezone je bila VN Australije. Naime pre te trke u generalnom plasmanu vozaca Michael je vodio sa jednim poenom ispred Damon Hill-a. U 36. krugu Michael gresi i udara u zid ostecujuci zadnje vesanje. Vraca se na stazu i u sledecoj krivini udara u Williamsov bolid i Damon Hill-a koji ga je prestizao. Oba vozaca su zavrsila u boksu i Michael osvaja titulu. Bilans te sezone - 6 pol pozicija, 8 najbrzih krugova, 7 osvojenih VN, 10 podijuma od 16 trka zavrsenih, ukupno 92 poena, 1 sampionska titula.
          Od tog trenutka Michael se definitivno ili voli ili mrzi.
          Sledece sezone Michael vozi Benetton sa Renault-ovim motorom (definitivno dobitna kombinacija, sto se pokazuje i ove sezone!) i belezi uspeh za uspehom. Tokom nekoliko trka se nastavlja i produbljuje sukob Schumacher - Hill. Ponovo beleze nekoliko koskanja na stazi, a na VN Britanije Hill, pokusavajuci da ga obidje na nepropisan nacin, izaziva sudar i odustajanje oba vozaca - slicna situacija kao na VN Australije prosle sezone. Ipak, osvajajuci 8 trka te sezone Michael postaje ponovo sampion. Bilans sezone - 4 pol pozicije, 8 najbrzih krugova, 8 osvojenih VN, 10 podijuma od 17 trka zavrsenih, ukupno 102 poena, 1 sampionska titula.
          Kao dvostruki sampion, Micheal prelazi u Ferrari koji ima ambicije da se ponovo vrati u vrh auto sporta i Formule 1. Ne zaleci novac, sklapaju ugovor vredan 30 miliona dolara. Suvozac mu je Eddie Irvine, dosao iz Jordana. U Michaelu su dobili ne samo iskusnog i dobrog vozaca, vec i jako dobrog mehanicara. To im je bilo neophodno buduci da se Ferrari F310 jako lose pokazao na stazi, prvenstveno zbog lose upravljivosti. Uglavnom zahvaljujuci Schumiju uspevaju da osvoje tri trke te sezone. Jedna od njih je bila cuvena VN Spanije na stazi Catalunya vozena po kisi kada je Schumi zbog stvarno izvanredne voznje zaradio nadimak "Kisni covek" ("Rainy Man"). Medjutim, u nedostatku prave konkurencije, Hill osvaja sampionat. Bilans sezone - 4 pol pozicije, 2 najbrza kruga, 3 pobede, 8 podijuma od 16 trka zavrsenih, 59 poena, 3. mesto u generalnom plasmanu.
          Buduci da se Damon Hill povukao iz F1, glavni rival Michaelu tokom 1997. postaje bivsi sampion CART serije, Jacques Villeneuve. Ferrari F310B je bio pouzdaniji i brzi i omogucio je Michaelu da te sezone ponovo udje u borbu za titulu. Osvojio je 5 trka i u poslednju usao kao vodeci vozac ispred Villeneuve-a sa ponovo jednim bodom razlike (repriza 1994. godine). Vozena je VN Evrope na stazi Jerez. Na polovini trke, dok je bio na vodecoj poziciji, Schumijev Ferrari je poceo da gubi dah. Iz kruga u krug bivao je sve sporiji i sporiji, pa ga je na kraju Villeneuve uspeo da sustigne. U trenutku kada je pokusavao da ga prestigne, Michael je krenuo svojim bolidom na Jacques-a. Udario ga je tockom postrance, ali je Williams ostao neostecen. Ali je zato Michael zavrsio u sljunku kraj staze i trka je za njega bila zavrsena. Villeneuve je trku zavrsio treci, a sezonu prvi. Schumacher je bio zbog tog manevra kaznjen od strane FIAe i bio je diskvalifikovan za celu godinu. Bilans sezone - 3 pol pozicije, 3 najbrza kruga, 5 pobeda, 8 podijuma od 17 zavrsenih trka, 78 bodova i drugo mesto u konacnom plasmanu (mada je bio diskvalifikovan).
          I konacno dolazimo do moje tri omiljene sezone i meni najinteresantnije od kada pratim F1 - borba McLaren Mercedesa sa Mika Hakkinenom i Ferrarija sa Michael Schumacherom za titulu. Definitivno dominantniji tokom cele 1998., Mika je na kraju osvojio sampionsku titulu. Jedini konkurent mu je bio Schumi u Ferrariju F300, pogotovo u drugom delu sezone, kada je bolid uz odredjena poboljsanja postao znatno brzi. Kuriozitet te sezone su bila istorijska prva dva mesta Irvinea i Schumachera u Imoli na VN Italije osvojena za Ferrari posle mnogo godina. To je bila konacna pootvrda da dolaze sampionske godine crvene furije. Te sezone Ferrari prelazi sa GoodYear guma na Bridgestone. Bilans sezone - 3 pol pozicije, 6 najbrzih krugova, 6 pobeda, 11 podijuma od 16 zavrsenih trka, 86 poena i drugo mesto.
          Tragicna nesreca u Silverstonu na VN V.Britanije je sprecila Michaela da 1999. osvoji novu sampionsku titulu. Pocetak sezone je obecavao jer je Ferrari bio podjednako brz kao i McLaren, pogotovo na pravcu sto je prosle sezone bio glavni hendikep. Odsustvovao je sa sest trka zbog povrede i vratio se na poslednje dve, VN Malezije i VN Japana. Ako uzmemo u obzir cinjenicu da je Irvine na kraju bio jako blizu Hakkinena i to da su Ferrari i McLaren bili prilicno izjednaceni po performansama, mozemo sa sigurnoscu reci da je samo povreda Michaela sprecila da osvoji sampionsku titulu. U svakom slucaju, te sezone je posle mnogo godina Ferrari osvojio titulu u sampionatu konstruktora. Bilans sezone - 3 pol pozicije, 5 najbrzih krugova, 2 pobede, 6 podijuma od 10 zavrsenih trka, 44 poena i peto mesto.
          I konacno pocinju sampionske godine Ferrarija i Schumachera. Pet uzastopnih titula u obe konkurencije - vozaci i konstruktori. Sezona 2000. godine je jos uvek bila neizvesna do kraja - opet Michael i Mika u borbi za titulu, dok su sezone 01, 02, 03 i 04 protekle u apsolutnoj dominaciji Ferrarija i Schumija. Tu se nema vise sta reci.
          Moram priznati da je sve to doprinelo da F1 postane pomalo dosadan sport. Sva do ovogodisnje sezone....Dva puta uvodjena nova pravila do sada nisu sprecila Michaela da se na kraju okiti sampionskim lovorom. Zavrsili smo trecinu sezone 2005. i za sada sampionska titula izgleda nikad dalje. Da li je kraj dominacije Schumacher - Ferrari videcemo u mesecima koji dolaze.....
          Pozdrav svim forumasima uz izvinjenje ako sam nekoga udavio...

          Comment

          • VTEC
            CBC Veteran
            • 06.11.2004
            • 199
            • Novi Beograd

            #20



            Edit 009
            16 v's thats 8 more than i need!

            Comment

            • sri98
              Admin od Trpeze
              • 24.10.2004
              • 7262
              • Republic of Konjarnik
              • Toyota Corolla E 210

              #21
              Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

              Comment

              • cuore sportivo
                CBC Senator XXL
                • 16.01.2005
                • 954
                • Bezanijska Kosa
                • Alfa Romeo 147 1.6

                #22

                Comment

                • Djole
                  CBC Član
                  • 24.03.2005
                  • 88
                  • Beograd

                  #23
                  Kao sto rekoh....sredine nema

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #24
                    Evo ja sam zivi dokaz da te sredine ima


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • brera
                      CBC Senator
                      • 27.04.2005
                      • 253
                      • Rusija

                      #25
                      nisam neki obozavaoc sumija ali posto sam veliki fan ferrarija primoran sam da ga gotivim cenim njegove titule i njegovo znanje i majstorstvo za volanom ali coveka ga ne volim. mozda zbog toga sto je nemac. tesko da ce neko uspati da dostigne ono sto je on 217 trka od kojih je 169 zavrsenih, 83 pobeda, 138x na podimu, 63x pol poz., 66 najbrzih krugova, 7 titula, 164x u bodovima do sada. ostao mu je jos rekord u pol pozicijama, legenda ayrton senna drzi rekord od 65 pol pozicija koji ce verovatno sumi oboriti. iako je najstariji trnutno vozac u f1 moje misljenje da matori jos nije za staro gvozdje. jos ce stari da rula.

                      Comment

                      • cuore sportivo
                        CBC Senator XXL
                        • 16.01.2005
                        • 954
                        • Bezanijska Kosa
                        • Alfa Romeo 147 1.6

                        #26
                        ''Michael bi mogao sam biti inžinjer za svoje auto"

                        Prema riječima ''auto-inžinjera'' bolida koji vozi sedmostruki šampion, Schumacher bi mogao biti sam svoj inžinjer.

                        Michael Schumacher je po završenoj struci automehaničar. Nije tajna da je on jako blizak sa svojim inžinjerima i njegovo umjeće i iskustvo u pogledu podešavanja set-upa bolida svakako ima veliki udio u postignute rezultate i oborene rekorde. Njegov inžinjer, čiji je zadatak da gleda u monitore i prati telemetrijske podatke koji stižu sa Michaelovog bolida te shvati kako se ponaša i što treba uraditi da perfomanse budu bolje, tvrdi da je njemac toliko upoznat sa najsitnijim detaljima set-upa da bi mogao biti sam svoj inžinjer.

                        ''Michael izuzetno dobro razumije auto i to nama omogućuje mnogo lakši posao, zato što on nam ne daje samo osjećaj kako auto trenutno funkcioniše već i upute u kojem pravcu da idemo da se poboljša set-up bolida. U suštini, on bi mogao biti inžinjer svom autu.'' - Andrea Stella

                        ''Raditi sa Michaelom je uvjek zadovoljstvo, ne zato što on dobro razumije ponašanje auta, već zato što vam on može dati podršku dok je na stazi. On može pričati sa vama tokom kruga o svim detaljima kako auto funkcioniše a da nema nikakve razlike u vremenu kruga kao i kad vozi u tišini. Dok ostali vozači se potpuno koncentrišu na vožnju auta i samo mali procenat koncentracije posvećuju analizi auta, Michael može dati svoj maksimum koristeći samo 50% mozga ostavljajući drugu polovinu za razmišljanje i analiziranje kako auto funkcioniše.'' - Stella

                        Comment

                        • 156V6
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 415
                          • BEOGRAD

                          #27
                          Necu mnogo da pricam slike govore vise od rechi


                          Comment

                          Working...
                          X