Onaj kamen shto ga je Solberg overio nije bio ni koliko pola kile hleba, to se zove baksuz...anyway, cestitam navijacima Loeba i Citroena
Idem ja da vezbam za Korziku..
Na osvrt one vesti da od sledece sezone Citroen i Pezo vishe ne ucestvuju u WRC, Citroen nastavlja, ali kao privatni tim, Loeb i Gronholm iz sadasnjeg Pezo tima ce voziti, ali posto se u ovim vestima ne pominje Pezo, izlgeda da oni definitivno istupaju iz igre:
"2006 driver market firms up
Petter Solberg - SubaruThe likely line-up for the top works and privateer teams in next year's World Rally Championship has become distinctly clearer in the wake of the imminently expected deal for double champions Sebastien Loeb and Marcus Gronholm to drive for a privately-funded Citroen superteam in 2006.
Subaru team boss David Lapworth has already admitted that the Japanese outfit will retain 2003 title winner Petter Solberg, with rising Australian star Chris Atkinson likely to take the second seat. French asphalt ace Stephane Sarrazin could take a role in the team depending on his performance over the next two sealed-surface rounds in France and Spain, while Junior World Rally Championship star Kris Meeke has been linked to a drive with the Subaru outfit.
Ford is believed to be focusing on a line-up based on emerging stars, following its failure to sign up either Loeb or Gronholm. The team is preparing a full-out assault on the title for 2007 with a new Focus WRC set to be introduced next year. Finn Toni Gardemeister has impressed with solid performances this year, but team boss Malcolm Wilson is understood to be targeting former drivers Markko Martin and Francois Duval to bolster the team's line-up with top level experience. Privateers Mikko Hirvonen and Dani Sordo, or current works driver Roman Kresta, could also be considered following solid drives this year.
Mitsubishi is likely to pick a line-up based on this year's, with solid-performing gravel star Harri Rovanpera once again joined by rising Italian Gigi Galli, who team boss Isao Torii has said he wants to nurture as a long-term prospect. French asphalt ace Gilles Panizzi could be retained for his sealed-surface experience depending on how both he and Galli perform in Spain and France. Skoda has yet to decide on its plans for 2006, but is likely to need cheap or heavily-funded drivers to bolster the team's budget.
That leaves 1995 champion Colin McRae as the potential key figure in the remaining moves. McRae has been linked with possible moves to Skoda - after his impressive Wales Rally GB outing - and Mitsubishi, but with a top seat now available at Ford, the Scot could yet head back to the team for which he drove between 1999 and 2002."
Prvi dan relija u Kataloniji (Spanija).
Relativno nista novo.
Loeb je ubedljivo prvi sa skoro minutom vodjstva.
Drugi je njegov klubski kolega F.Duval.
Treci je vozac Pezoa Gronholm.
Solberg je nazalost, opet imao maler. Udario je u ogradu, i odvalio oba tocka na desnoj strani, pre toga je bio na 3. poziciji.
Ovo je inace predposlednji reli ove sezone, ostaje jos samo reli u Australiji.
Jos jedna novost, Loeb ce voziti za privatni tim Sitroen, a 2007. godine je najavljeno da ce se Sitroen vratiti u WRC.
Gotov je i Reli u Spaniji.
Prvi je Loeb vozac Sitroena, drugi njegov klubski kolega Duval, a treci Miko Hirvonen kome je ovo prvi podijum.
Ovom pobedom je osjovena i konstruktorska titula.
Sitroen ide na jos jedan rekord u poslednjem reliju koji se odrzava u Australiji od 11-13 Novembra.
Sada imaju 10 pobeda, ovo je jos jedino Lanciji uspelo.
Sledeci reli odlucuje o vicesampionu. Po 71 bod imaju i Solberg i Gronholm.
FIA SVETSKO RALLY PRVENSTVO - CITROËN SE VRAĆA 2007.
Svetsko Veće FIA (Fédération Internationale de l'Automobile) je upravo potvrdilo glavne smernice budućih tehničkih i sportskih pravila koja će se odnositi na Svetsko Rally Prvenstvo (WRC). To konkretno uključuje mere za značajno smanjenje troškova.
U novembru 2004. godine, suočen sa ograničenjima budžeta povezanih sa prisutnosti u Svetskom Rally Prvenstvu, Predsednik upravnog odbora PSA Peugeot Citroën, Jean Martin Folz, je objavio da dve marke grupacije PSA Peugeot Citroën ne mogu izdržati te troškove. Zadnja odluka, međutim, znači da strategija koja je postavljena u to vreme od gospodina Folz-a se sada može primeniti.
Ankete koje je u kući proveo Citroën su jasno pokazale da WRC nastavlja biti idealni oblik moto-sporta za Marku. Službeni povratak od 2007. godine je posledično moguć ako ukupni budžet, koji je potrebno investirati, bude značajno smanjen. Danas, zahvaljujući novim pravilima, u obzir je uzeto smanjenje troškova.
"Kao rezultat, odluka o povratku u Svetsko rally prvenstvo je brzo donesena," kaže Sportski direktor Citröen-a Guy Fréquelin. "Nova pravila nam omogućuju da dosegnemo ciljeve našeg budžeta. Ništa nam više ne stoji na putu povratka sportu. Za tim, za navijače i za sve one koji su nas podržavali za vreme naše tri protekle sezone u Svetskom rally prvenstvu, odluka nije mogla doći u bolje vreme. Ja sam oduševljen."
Sezona 2006. će zbog toga biti godina preobražaja, sa jedne strane, prisutnost Xsare WRC za Sébastiena Loeba i Daniela Elenu koju će voditi privatni tim i, sa druge strane, ponovno pokretanje programa razvoja novog Citröen-a C4 WRC. Citröen Sport će se u potpunosti vratiti u prvenstvo od 2007. godine.
Za Citröen, opredeljenje za rally sport je u saglasnosti sa pravom takmičarskom filozofijom u sportu koji je uvek fascinirao, puno dalje od Citröen-ova dva naslova za proizvođače u 2003. i 2004. i dve vozačke krune koje su doneli Sébastien Loeb i njegov suvozač Daniel Elena u 2004. i 2005.
Poslednja runda sampionata sveta, Australijski reli poceo u Pertu. Posle dva superspecijalna ispita u vodjstvu je norveski as u Subaruu.
Poslednja runda sampionata sveta vozi se u okolini Petra, u zemlji ,,kengura".
Sebastijan Loeb juri 21. (12. ovogodisnju) pobedu u karijeri, titulu je obezbedio (i Sitroenu) poodavno, a u zizi ce biti okrsaj za drugu poziciju u sampionatu izmedju Petera Solberga (Norveska, Subaru) i Markusa Gronholma (Finska, Pezo).
,,Sejkdaun" relija dugog 13:45.41 km sa 26 specijalnih ispita podeljenih u tri etape dobio je Solberg koji je silovito krenuo i na prvom scpecijalu dugom 2,35 km. Prevezao ga je za 1:33,3 minuta, a Fransoa Duval (Belgija, Sitroen) je kasnio 0,4sekunde, Loeb i Gnonholm po 0,8.
Gnoholm se ravansirao u drugom superspecijalu vozenom na istoj deonici. Finac je postigao vreme 1:32,9 a njegov zemljak, u Fordu, Toni Gadermajster je bio sporiji za 0,1 sekundu.
Loeb je bio treci (0,6 s), a u istom vremenu je ciljem prosao i Solberg.
Norvezanin ceka nastavak pre etape (rano jutroc u 02:23 casa) kao prvi u generalnom plasmanu 3:06,8 casova a Gnoholm kasni 0,07 sekundi, slede Duval (3:07,3), Loeb (#:07,6)
Kraj relija je u nedelju.
Gronholm slomio prednji desni amortirzer, i zavrsio sa relijem u Australiji, i vishe nece voziti za Peugeot, koji se povlaci iz WRC i takmicice se u Le Mans 24 hour. Daniel Carlsson je izleteo sa staze i zapalio se, tako da je Peugeot ostao bez oba predstavnika u Australijskom reliju.
S druge strane, Sebastian Loeb pokazuje da je ipak smrtan covek, udara drvo i ispada iz relija
Kolin Mekre je sa svojim Shkodilakom na dobrom 3. mestu...
Comment