Audi A4 b7 2.0tdi 125kw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tomba
    CBC Početnik
    • 16.02.2018
    • 4
    • Novi Sad
    • Flojd

    Audi A4 b7 2.0tdi 125kw

    Pozdrav! Imam problem koji nikako da resim.Naime kada sam kupio auto i uradio mali servis video sam da ima ulja u filteru pa je majstor krenuo da trazi problem. Prvo smo predihtovali tandem pumpu i zamenili gumice na diznama. Nakon 6-7000 km ponovo smo proveravali i problem je i dalje postojao a i paljenje je bilo nesto losije.Ponovo smo skinuli gumice i zamenili ali sada je jedva upalio pomocu starta, zamenili i stavili drugu tandem pumpu i nista nismo postigli. Vratili smo ponovo gumice koje su bile da vidimo da nisu mozda nove lose, medjutim sada se isto desava jedva upali. Ulje je i dalje prisutno u filteru. Ako je neko imao sl. Problem neka se javi mozda bi nam pomogao!!!!
  • kalimero1
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2010
    • 318
    • zagreb
    • c5

    #2
    jel ste gledali korekciju ni na jednoj nesmije prelaziti 2,dize kad se skidaju treba naštelati na 180 stupnjeva
    jel raste nivo ulja,može biti da je glava izglodana oko gumica ili čak da je pukla u kanalu.

    Comment

    • Tomba
      CBC Početnik
      • 16.02.2018
      • 4
      • Novi Sad
      • Flojd

      #3
      Korekcija dizni je u redu, jedino sto mislim da su stelovane na 230°,nisam siguran ali nastelovacemo ih ponovo na 180° pa javljamo.
      Nivo ulja ne raste, ali ga pomesa sa naftom i gura u povrat rezervoar.

      Comment

      • Tomba
        CBC Početnik
        • 16.02.2018
        • 4
        • Novi Sad
        • Flojd

        #4
        Paljenje smo resili,ali jos uvek kad odstoji vergla malo duze nego sto bi trebelo.Menjali tandem pumpu,gumice na diznama,dizne su granici nema odstupanja,i ima nemiran rad na leru au voznji prima gas normalno...

        Comment

        Working...
        X