PSA 1.6 vti i plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Baze Sax
    CBC Početnik
    • 02.05.2019
    • 1
    • Skopje
    • No

    PSA 1.6 vti i plin

    Zdravo, imam pežo 308 1.6 vti. Planirao sam ugradnju plinskog uredjaja,
    ali čitam dosta nepovoljnih utisaka na forumima. Kažu da ovaj motor nije pogodan za prepravku. To mi je rekao čak i jedan majstor koji radi ugradnje.
    Dali postoji neki odgovarajući sistem za ovo vozilo ili da produžim da vozim na benzin. Auto ima 100000 km i radi kao sat. Troši prosečno 8 litara supera.
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    #2
    Sve što ne pripada u neku podelu ili ne znate gde pripada, pitajte ovde. Moderator će postaviti na pravo mesto.

    Udri po pretrazi

    Comment

    • Antagonist
      CBC Početnik
      • 01.02.2017
      • 2
      • Kragujevac
      • Ne

      #3
      Ja se ne bih igrao sa ugradnjom plina u ovaj motor.
      Meni su od ovlašćenog servisa pa do garaznih majstora napominjali da o plinu i ne razmišljam.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Pošto vidim da si se registrovao da bi dao odgovor ili rekao mišljenje, zanima me zašto je takvo mišljenje?
        U VTi ili u direktno ubrizgavanje u taj Pežo se ugradjuje gas odavno, ima na netu xxx primera a nije pornografija.

        Naše uvozne firme sklapaju poslove sa servisima koji ponude najmanju cenu što se kasnije naravno obije o glavu jer nastaju reklamcije i problemi u radu za čega se naravno okrivi gas kao krivac. Aumohaničarski servisi pa i oni NAJOVLAŠĆENIJI imaju domet zamene ulja, menjača, svećica itd... i uopšte šta god je crklo ali metodom pokušaja i popušaja a kad auto ima gas to je fini izgovor da " eto ima gas pa je problem zbog toga" Naravno da niko neće izvaditi gas da bi to proverio i tako servisi ostaju u pravu.

        Rado bih argumentovano razgovarao sa nekim od tih servisa koji kažu, ma mani to jer pravi štetu, pa ako ima(te) nekog daj da naučimo zajedno šta može a šta ne i zašto je to tako...

        Ima naravno dobrih servisa koji stvarno znaju kako radi motor i koji mogu da shvate kako radi gas, koji znaju šta su trimovi, koji znaju šta je sitromašna ili bogata smeša i ne menjaju iz prve lambda sonde ako komjuter prijavi da je bila u minusu 5 minuta.

        Što se tiče pitanja sa početka teme, čekam da se neki drugi majstor oglasi da ne bude samo ja ali su izglea izumreli kao dinosaurusi.. U pomenuti auto može da seugradi gas, nije problem, nije ni kao u Punta ali je to problem servisa koji ugradjuje gas. Sa stanovišta mušterije, to treba da radi skroz ok.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • kalimero1
          CBC Senator XXL
          • 01.11.2010
          • 318
          • zagreb
          • c5

          #5
          tih auta sam vidio hrpu sa plinom i sve radi ok dok ne potonu ventili to je inače
          valvetronic i neznam nikog da je upješno popravio glavu ja sam se sa jednim hrvao dosta dugo i na kraju
          promijenio motor.inače to je motor sličan ko u bmw-u imaš ga i u miniju,znam ga napamet
          ali največi zahvat koji na njemu radim je promjena lanca,koliko sam se raspitivao dok sam ga radio
          nova glava je oko 17000kn,i to je jedino rješenje za taj kvar.

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            To što je valvetronic dodatno otežava podešavanje koje i onako većina servisa prepušta autokalibraciji. Uz savremen uredjaj, dobro podešavanje i mala doza benzina bi trebalo da očuva sedište ventila u dobrom stanju. Sem tog tipa motora ima još nekih osetljivih na gas koji takodje krckaju sedišta ventila i osetljivi su na gas.
            Video sam mnogo auta koji dolaze iz uvoza, nemaju valve saver i nisu im zveknuli ventili ni posle više od 200.000 km.

            Puntu gas stoji kao šamar budali a opet sam viideo nekoliko gde je izgoreo venil.

            Mislim da je stvar montaže i podešavanja glavni krivac. Ja lično izbegavam da radim valvetronic iz razloga što ljudi kad ugrade gas smatraju da je time svako daljnje održava gasa ili benzina besmisleno... Zamena ulja i kako tako ali liše malo radi, trokira, pali lampicu... to će se srediti zamenom filtera za gas i teraj dalje

            Kontrola smeše i ispravnosti dizni se vrši kad totalno crknu i još onda bar 10k km.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Antagonist
              CBC Početnik
              • 01.02.2017
              • 2
              • Kragujevac
              • Ne

              #7
              Meni su po svim servisima u Kragujevcu rekli da je ovaj VTI motor veoma problematičan. Kažu niko u Srbiji ne može da mu sredi bregastu kad počne da zeza.
              A ugradnja plina bi samo još više pogoršala stvar.
              Ne znam koje je godište tvoj motor. Ja imam 2008, kasnije su ga valjda sredili, pa možda i nije takav problem.

              Comment

              • kalimero1
                CBC Senator XXL
                • 01.11.2010
                • 318
                • zagreb
                • c5

                #8
                ništa nisu sredili imaš jedino turbaka bez valvetronica isto iz bmw-a

                Comment

                Working...
                X