To sto ja imam fizicki kat ali je unutra perforirana cev pa izgleda i oblikom na kat. Znaci prolazni lonac prohromski koji glumi kat. Sto se tice snage tvog motora moze dosta da se dobije ali ne toliko koliko bi ti zeleo. Sa par dodataka se dobija dosta ali sve posle toga je na guzove dobijanje KSa. Ako stvarno hoces da dobijes prevu snagu onda brate skini i nafriziraj glavu i dobices bez malo 30tak ks plus dodaci. Ja ti pricam iz iskustva posto sam sve to uradio na mom coupeu. S tim sto sam jos i promenio dizne (stavljene od Vti-a). Pitaj HONDU kako ide moj auto. I on je bio skeptik kao i ti ali sam dokazao na 201 m kako mi auto ide.
pa i ja sam upravo to kupio-u Srbiji prave limari lonac koji je potreban da se stavi zbog temperature koja se stvara ako nema lonca posle skidanja kat-a
ovaj proizvod se zove free flow catalytic converter a to je upravo perforirani protocni lonac sa mestom za lambda sondu
to sto kazes da se friziranjem glave dobija i do 30 ks je nesto sto me najvise obradovalo!
ja upravo i radim sve sto mogu da dobijem na snazi-zato sam iskupovao ove delove koji provereno dizu snagu
motor mi je u odlicnom stanju, nikada nije ni taknut ali sam za toliku snagu spreman da mu modifikujem glavu ali ko to zna da radi?
kazes da je provereno-onda odlicno!
pokusavao sam da nadjem ovde na forumu nesto o friziranju D motora ali nisam nasao nista
ajd molim te daj malo vise informacija o ovome jer si me stvarno zainteresovao
Potrazi na E-bay-u INJEN-ovu usisnu granu, polirana, sa mnogo boljim usisom (ja nasao za mene a mislim da je ista i za tebe), pa ako vec stavljas cold air intanke..... Mada sve je to biiiip ako ne stavis turbo
K&N samo daje zvuk, povecanje snage je zanemarljivo kod atm. motora, dok 4-2-1 grana daje vise u obrtnom momentu nago u snazi, tako da sumnjam da si tom kombinacijom dobio vise od 10ks. Ali zato K&N + turbo grana + turbina + high flow cat . Tu bi dobio najmanje 40ks. Tada bi ti i K&N i hladan usis dosao do izrazaja a ako vec imas para i mogucnosti uzmi i poliranu glavu i usis, uradi chipovanje i registruj se u JAT-u kez.
Ako divljas motor ce ti izgoreti i bez turba. A ako se brines zbog povecanog zagrevanja - razmisli zasto se stavlja COLD AIR INTANKE i keramicka izduvna grana (samo perforacija - cena zanemarljivo veca). Takodje niko ne vozi konstantno pod turbinom, vec samo kad zapne. Ona bela integra ispod Brankovog mosta vec godinama ima supercharger - pa nije prsla (a sto ima zvuk kad krene da puni). Naravno nije svaki motor pogodan za turbo - to bi vec morao neko kvalifikovaniji da odredi, nekim motorima vise prija supercharger, a neki su vec nabudzeni do maksimuma. A sto se velikih prepravki tice - uzmes lepo ceo turbo kit i tu imas sve sto se tice prepravki. Naravno prvo se proveri dali motor moze da izdrzi.
Ja licno ne razmisljam o ugradnji turbine jer mi je ovo malo ks sto imam pod haubom sasvim dovoljno (jedva ih napojim bre), ali ako neko ima para i dobrog majstora - zasto da ne. Trenutno jurim dobru 4-2-1 granu i high flow cat.
cela prica treba da se odigra tako da se uz sto manje para uradi sto vise!
ove delove sam platio
lonac-30$-oko 20evra oba lonca normalno 60$
katalitic converter- 32$- 25evra
ceo kit sa K&N filterom- 54$- 40evra
to je sto se tice tjuninga..znaci pokusavam da sa ovih 85 evra- 20-25 koje dobijam za kat koji cu prodati, znaci da sa oko 60-65evra dobijem 10hp sto mislim da nije lose
ja da imam para da ugradjujem turbo i da me bas bude briga dal ce motor izdrzati ili ne, verovatno bih to vec i uradio umesto sto sam ugradio plin + se nadam da cu sve ove delove preneti preko granice.. ili bih kupio b16a2 pa da sa njegovih 160ks i mojom 825kg karoserijom vozim sa osmehom na licu.
tjuning i stajling je nikada zavrsena prica..a ja da je pratim,,tesko..
preracunacu se koliko ce me izaci friziranje glave jer me jako zanima da povecam snagu a friziranje obecava dosta hp tako da se nadam da ce se imati za to..
Comment