Jos jedna CRX 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markokg1982
    CBC Senator XXL
    • 19.05.2007
    • 409
    • Kg-Bg

    #76
    V-tec
    ulaz u lonac je stok tj precnik je isti kao i cev-pise na specifikaciji tj na reklami tako da me to ne brine.
    http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

    Comment

    • V-Tec
      CBC Senator XXL
      • 30.06.2006
      • 1615
      • Beograd
      • '89 Civic d16a6

      #77
      Ma bice onda sve ok.Verovatno ces dobiti onaj lep duboki zvuk.
      shuto-expressway.com

      Comment

      • markokg1982
        CBC Senator XXL
        • 19.05.2007
        • 409
        • Kg-Bg

        #78
        Originally posted by dexony
        To sto ja imam fizicki kat ali je unutra perforirana cev pa izgleda i oblikom na kat. Znaci prolazni lonac prohromski koji glumi kat. Sto se tice snage tvog motora moze dosta da se dobije ali ne toliko koliko bi ti zeleo. Sa par dodataka se dobija dosta ali sve posle toga je na guzove dobijanje KSa. Ako stvarno hoces da dobijes prevu snagu onda brate skini i nafriziraj glavu i dobices bez malo 30tak ks plus dodaci. Ja ti pricam iz iskustva posto sam sve to uradio na mom coupeu. S tim sto sam jos i promenio dizne (stavljene od Vti-a). Pitaj HONDU kako ide moj auto. I on je bio skeptik kao i ti ali sam dokazao na 201 m kako mi auto ide.
        pa i ja sam upravo to kupio-u Srbiji prave limari lonac koji je potreban da se stavi zbog temperature koja se stvara ako nema lonca posle skidanja kat-a
        ovaj proizvod se zove free flow catalytic converter a to je upravo perforirani protocni lonac sa mestom za lambda sondu

        to sto kazes da se friziranjem glave dobija i do 30 ks je nesto sto me najvise obradovalo!
        ja upravo i radim sve sto mogu da dobijem na snazi-zato sam iskupovao ove delove koji provereno dizu snagu
        motor mi je u odlicnom stanju, nikada nije ni taknut ali sam za toliku snagu spreman da mu modifikujem glavu ali ko to zna da radi?
        kazes da je provereno-onda odlicno!
        pokusavao sam da nadjem ovde na forumu nesto o friziranju D motora ali nisam nasao nista
        ajd molim te daj malo vise informacija o ovome jer si me stvarno zainteresovao
        http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

        Comment

        • 1nsane
          CBC Senator XXL
          • 28.05.2007
          • 388
          • Umcari - Grocka

          #79
          Potrazi na E-bay-u INJEN-ovu usisnu granu, polirana, sa mnogo boljim usisom (ja nasao za mene a mislim da je ista i za tebe), pa ako vec stavljas cold air intanke..... Mada sve je to biiiip ako ne stavis turbo
          NO BRAIN
          NO PAIN
          1_N_S_A_N_E

          Comment

          • Sapcanin
            CBC Senator XXL
            • 13.12.2006
            • 317
            • BG
            • Peugeot

            #80
            Nesto mi to mnogo snage za 4-2-1 i KN...
            Jesi li isao na Dyno?
            Poljoprivredne masine

            Comment

            • 1nsane
              CBC Senator XXL
              • 28.05.2007
              • 388
              • Umcari - Grocka

              #81
              K&N samo daje zvuk, povecanje snage je zanemarljivo kod atm. motora, dok 4-2-1 grana daje vise u obrtnom momentu nago u snazi, tako da sumnjam da si tom kombinacijom dobio vise od 10ks. Ali zato K&N + turbo grana + turbina + high flow cat . Tu bi dobio najmanje 40ks. Tada bi ti i K&N i hladan usis dosao do izrazaja a ako vec imas para i mogucnosti uzmi i poliranu glavu i usis, uradi chipovanje i registruj se u JAT-u kez.
              NO BRAIN
              NO PAIN
              1_N_S_A_N_E

              Comment

              • dexony
                CBC Veteran
                • 02.06.2007
                • 182
                • Beograd

                #82
                Da stavim turbo izgoreo bi motor za 3000km. Maltene je stalno na 7000RPMa a da bi taj turbo radio kako treba potrebne su velike prepravke.
                CIVIC COUPE

                Comment

                • 1nsane
                  CBC Senator XXL
                  • 28.05.2007
                  • 388
                  • Umcari - Grocka

                  #83
                  Ako divljas motor ce ti izgoreti i bez turba. A ako se brines zbog povecanog zagrevanja - razmisli zasto se stavlja COLD AIR INTANKE i keramicka izduvna grana (samo perforacija - cena zanemarljivo veca). Takodje niko ne vozi konstantno pod turbinom, vec samo kad zapne. Ona bela integra ispod Brankovog mosta vec godinama ima supercharger - pa nije prsla (a sto ima zvuk kad krene da puni). Naravno nije svaki motor pogodan za turbo - to bi vec morao neko kvalifikovaniji da odredi, nekim motorima vise prija supercharger, a neki su vec nabudzeni do maksimuma. A sto se velikih prepravki tice - uzmes lepo ceo turbo kit i tu imas sve sto se tice prepravki. Naravno prvo se proveri dali motor moze da izdrzi.
                  Ja licno ne razmisljam o ugradnji turbine jer mi je ovo malo ks sto imam pod haubom sasvim dovoljno (jedva ih napojim bre), ali ako neko ima para i dobrog majstora - zasto da ne. Trenutno jurim dobru 4-2-1 granu i high flow cat.
                  NO BRAIN
                  NO PAIN
                  1_N_S_A_N_E

                  Comment

                  • level3
                    CBC Senator XXL
                    • 29.01.2006
                    • 857
                    • BGD, V.B. Karaburma

                    #84
                    Tracharenjem preko interneta, necete dobiti ni 1ks

                    Alat u ruke i koja hiljadarka evrica iz dzepa.

                    E o tome bih voleo da pisete.

                    dexony je svoju makinu sredio koliko je ekonomski mogao.
                    Zato malo postovanja prema ljudima koji su ulozili novac i trud u svoj rad.

                    Na ovom forumu ima dosta o grani 4-2-1, K&N, hladnom usisu, turbini... i sta sve dobijate ugradjom. Procitajte malo.
                    www.hondaclub.co.rs = SeXution - Revolution - Hondaution =

                    Comment

                    • markokg1982
                      CBC Senator XXL
                      • 19.05.2007
                      • 409
                      • Kg-Bg

                      #85
                      cela prica treba da se odigra tako da se uz sto manje para uradi sto vise!
                      ove delove sam platio
                      lonac-30$-oko 20evra oba lonca normalno 60$
                      katalitic converter- 32$- 25evra
                      ceo kit sa K&N filterom- 54$- 40evra
                      to je sto se tice tjuninga..znaci pokusavam da sa ovih 85 evra- 20-25 koje dobijam za kat koji cu prodati, znaci da sa oko 60-65evra dobijem 10hp sto mislim da nije lose

                      ja da imam para da ugradjujem turbo i da me bas bude briga dal ce motor izdrzati ili ne, verovatno bih to vec i uradio umesto sto sam ugradio plin + se nadam da cu sve ove delove preneti preko granice.. ili bih kupio b16a2 pa da sa njegovih 160ks i mojom 825kg karoserijom vozim sa osmehom na licu.
                      tjuning i stajling je nikada zavrsena prica..a ja da je pratim,,tesko..

                      preracunacu se koliko ce me izaci friziranje glave jer me jako zanima da povecam snagu a friziranje obecava dosta hp tako da se nadam da ce se imati za to..
                      http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

                      Comment

                      • -Vedran-
                        CBC Senator XXL
                        • 03.10.2004
                        • 3255
                        • Beograd

                        #86
                        Raspitaj se jel mozes kod sebe da napakujes DOHC VTEC glavu sa civica 93 god VTI...znaci B16A2 glava...

                        Mozemo da je zavrsimo za male pare
                        Power of dreams !!!

                        Comment

                        • V-Tec
                          CBC Senator XXL
                          • 30.06.2006
                          • 1615
                          • Beograd
                          • '89 Civic d16a6

                          #87
                          To bih bilo extra da moze...
                          shuto-expressway.com

                          Comment

                          • dexony
                            CBC Veteran
                            • 02.06.2007
                            • 182
                            • Beograd

                            #88
                            Originally posted by V-Tec
                            To bih bilo extra da moze...
                            Provereno nemoze
                            CIVIC COUPE

                            Comment

                            • PINHEAD
                              CBC Senator XXL
                              • 30.03.2005
                              • 373
                              • BG, Vidikovac

                              #89
                              Originally posted by V-Tec
                              To bih bilo extra da moze...
                              off:

                              kaze se "To bi bilo".
                              bih, bi, bi, bismo, biste,bi.
                              EI9, EJ9, EK9......

                              Comment

                              • -Vedran-
                                CBC Senator XXL
                                • 03.10.2004
                                • 3255
                                • Beograd

                                #90
                                E jbg...
                                Eto, ako nekom zatreba, nek se javi...
                                Power of dreams !!!

                                Comment

                                Working...
                                X