Posle duzeg vremena resih da se predstavim na ovom delu foruma. Ja sam Mario i do pre 4 meseca sam ziveo u Beogradu i vozio Alfu 156 SW 1.9JTD, a onda sam otisao na Novi Zeland i sve mi se promenilo. Dok sam imao Alfu, Mazda 6 mi je zapala za oko jer je isto ima lep dizajn kao i Alfa. I tako da sam se veoma prijatno iznenadio kada sam za sluzbeno auto ovde, koje koristima kao i privatno, dobio Mazdu 6.
E, sada o autu. U pitanju je Mazda 6 karavan sa motorom 2.3l sa 165 ks, 2005 godiste sa predjenih 125kkm. Od opreme ima 6 airbag-ova, ABS, el. podizace prozora, el. retrovizore, digitalnu klimu, CD sanzer sa 6 CD-ova, tempomat, putni komjuter i komande na volanu. Ono sto me je odmah bas neprijatno iznenadilo da ovaj model, a iznad njega je samo GSX Limited i neracunajuci MPS, nema ESP, stelovanje visine farova i grejace u retrovizorima. Kao reper za poredjenje auta koristicu moju bivsu Alfu, Audi A4 3.0 2004g. i BMW 318 2001g. uvazavajuci razlike u opremi auta i ceni. Kada sam prvi put seo u auto odmah me je zapanjila velicina prostora u kabini bilo napred, pozadi ili u gepeku, prosto neverovatno koliko ima mesta. Druga stvar koja odmah negativno upada u oci je losiji kvalitet materijala koriscenih unutra, pa se pogotovo vide ogrebotine na srebrenoj centralnoj konzoli. Fabricko ozvucenje je isto tako mnogo slabije od pomenutih automobila ali je za pohvalu CD sanzer. Obaranje zadnjih sedista je fenomenalno lako, sa samo povlacenjem rucice sklapa se kompletno sediste, naravno 1/3 ili 2/3 sedista.
Da sada predjem na ponasanje na putu. Ovde nema pravog auto puta, i veoma su stroge kazne pa uz dozvoljenu maksimalnu brzinu od 100km/h, ja je nisam vozio vise od 140km/h, skup sport placanje kazni ovde
. Kada smo vec kod te brzine od 140km/h motor se tada vec vrti na 4000 obrtaja (a crveno pocinje na 6500) tako da je tada vec veoma bucan, a pri 100km/h ima skoro 3000 ob. a na 120km/h oko 3500ob. Voleo bih bas da mogu probati maksimalnu brzinu 210km/h da vidim na koliko obrtaja se tada vrti. Zaboravih reci da je u pitanju manuelni menjac sa 5 brzina pa predpostavljam da on uopste ne pasuje ovom motoru vec onom 2.0l. Ubrzanje je odlicno i dobro se drzi sa mnogo jacim autima kojih ovde ima u izobilju, tj. svi auti osim gradskih su ovde od 2l pa navise. Vesanje auta je bas meko trimovano i lepo upija put i neravnine, koji je ovde u skoro idealnim uslovima, ali je zato katastrofalna u krivinama. Toliko se naginje i ljulja kada se oplete po krivudavim putevima da ju je veoma tesko kontrolisati, iako nema bas lose gume 205/55/16. Znaci samo za krstarenje putevima i ne bas mnogo sportske voznje.
Za ova tri meseca, od kada je kupljen auto, predjenih 15kkm samo je sipano gorivo i redovan servis a Mazda radi ko sat
.
Sve u svemu kada se uzme u obzir cena, a ovo auto je kupljeno za 6500 eur, ovo je idealan porodican auto.
P.S. Trudio sam se da realno ocenim Mazdu bez ikakvog favorizovanja bilo kog drugog auta. I slike nisu bas nesto jer su slikane mobilnin.
Pozdrav sa Novog Zelanda.





E, sada o autu. U pitanju je Mazda 6 karavan sa motorom 2.3l sa 165 ks, 2005 godiste sa predjenih 125kkm. Od opreme ima 6 airbag-ova, ABS, el. podizace prozora, el. retrovizore, digitalnu klimu, CD sanzer sa 6 CD-ova, tempomat, putni komjuter i komande na volanu. Ono sto me je odmah bas neprijatno iznenadilo da ovaj model, a iznad njega je samo GSX Limited i neracunajuci MPS, nema ESP, stelovanje visine farova i grejace u retrovizorima. Kao reper za poredjenje auta koristicu moju bivsu Alfu, Audi A4 3.0 2004g. i BMW 318 2001g. uvazavajuci razlike u opremi auta i ceni. Kada sam prvi put seo u auto odmah me je zapanjila velicina prostora u kabini bilo napred, pozadi ili u gepeku, prosto neverovatno koliko ima mesta. Druga stvar koja odmah negativno upada u oci je losiji kvalitet materijala koriscenih unutra, pa se pogotovo vide ogrebotine na srebrenoj centralnoj konzoli. Fabricko ozvucenje je isto tako mnogo slabije od pomenutih automobila ali je za pohvalu CD sanzer. Obaranje zadnjih sedista je fenomenalno lako, sa samo povlacenjem rucice sklapa se kompletno sediste, naravno 1/3 ili 2/3 sedista.
Da sada predjem na ponasanje na putu. Ovde nema pravog auto puta, i veoma su stroge kazne pa uz dozvoljenu maksimalnu brzinu od 100km/h, ja je nisam vozio vise od 140km/h, skup sport placanje kazni ovde

Za ova tri meseca, od kada je kupljen auto, predjenih 15kkm samo je sipano gorivo i redovan servis a Mazda radi ko sat

Sve u svemu kada se uzme u obzir cena, a ovo auto je kupljeno za 6500 eur, ovo je idealan porodican auto.
P.S. Trudio sam se da realno ocenim Mazdu bez ikakvog favorizovanja bilo kog drugog auta. I slike nisu bas nesto jer su slikane mobilnin.
Pozdrav sa Novog Zelanda.






Comment