Posle dva VW, moj novi auto je Ford Focus 2,0 Ghia. Auto je napravljen u maju 2004 a prva registracija mu je bila u Firenzi 27. maja iste godine. Od tada do 9 maja ove godine ( kada sam ga kupio ), auto je presao 18 570 km i bio je test auto u Fordovom salonu u Firenzi. Kada sam otisao da vidim auto, prvo sam mislio da je neka zabuna, medjutim kad sam seo u njega, sumnje nije bilo da je zaista i presao toliko. Posle cekanja mesec dana da se odradi carina, oterao sam auto pravac u Fordov servis, na dijagnozu i cheking a tamo su samo mogli da mi potvrde da je auto dobar kako i izgleda. Kad su ga digli na dizalicu, na zadnjem desnom ramenu je jos uvek stojala nalepnica iz fabrike sa bar kodom i sifrom dela...
Auto nije udaran i nije pakovan...
Motor je Zetec E 16v od 2 litre i 130 ks. Ovo nije bas neka turazna masina ( odnosno ne vrti se jako rado ) iako se vrti do 7000 obrtaja ali posto ima dobar obrtni moment od 183 Nm, lepo vuce od niskih obrtaja. Na oko 3000 pocinje da ozbiljno vuce a oko 6000 mu je vec dosta. Fabricki podaci kazu da je od 0 do 100 potrebno 9,3 ( nisam merio ali skripne iz trece brzine kad ga zgazim ) a da je max 201 na sat ( ni nju nisam merio ali sam se popeo uz most slobode sa 170 u 5 brzini na 4200 obrtaja sto je odlican rezultat ). E sad, obzirom na motor i potrosnja je momacka, 11,7 do 12,3 u gradu a kad se bas potrudim 10.9 ( po bord kompjuteru ) tako da je plin prva sledeca investicija. Iako je napucan opremom nije jako tezak - 1137 kg.
Posto je u pitanju Ghia paket opreme, ima apsolutno i potpuno sve ( 4 air baga, klimu, podizace, bord komp, cd....sve! )...nisam siguran, ali moguce da ima i ESP ali ne znam kako da proverim a da nije proveravanje u praxi
Gume su 195/60 R15 ( Michelin ) a felne su serijske.
Nemam nekih ozbiljnijih planova u vezi modifikovanja Focusa. Estetski, mozda neke vece felne ( 16,17, obavezno 5okrake ) a mehanicki, samo plin...za sad...




naravno, bez disko kugle i elvisa, nema smisla voziti auto...

Motor je Zetec E 16v od 2 litre i 130 ks. Ovo nije bas neka turazna masina ( odnosno ne vrti se jako rado ) iako se vrti do 7000 obrtaja ali posto ima dobar obrtni moment od 183 Nm, lepo vuce od niskih obrtaja. Na oko 3000 pocinje da ozbiljno vuce a oko 6000 mu je vec dosta. Fabricki podaci kazu da je od 0 do 100 potrebno 9,3 ( nisam merio ali skripne iz trece brzine kad ga zgazim ) a da je max 201 na sat ( ni nju nisam merio ali sam se popeo uz most slobode sa 170 u 5 brzini na 4200 obrtaja sto je odlican rezultat ). E sad, obzirom na motor i potrosnja je momacka, 11,7 do 12,3 u gradu a kad se bas potrudim 10.9 ( po bord kompjuteru ) tako da je plin prva sledeca investicija. Iako je napucan opremom nije jako tezak - 1137 kg.
Posto je u pitanju Ghia paket opreme, ima apsolutno i potpuno sve ( 4 air baga, klimu, podizace, bord komp, cd....sve! )...nisam siguran, ali moguce da ima i ESP ali ne znam kako da proverim a da nije proveravanje u praxi

Nemam nekih ozbiljnijih planova u vezi modifikovanja Focusa. Estetski, mozda neke vece felne ( 16,17, obavezno 5okrake ) a mehanicki, samo plin...za sad...





naravno, bez disko kugle i elvisa, nema smisla voziti auto...






Comment