Nadam se da me primate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peaveeus
    CBC Veteran
    • 24.03.2008
    • 118
    • beograd

    Nadam se da me primate

    Dakle kao sto naslov kaze, kupio sam Ford Probe 2.2 turbo. Sa Mazdinim motorom. Auto nije u nekom stanju, ali ja obozavam da prckam po kolima tako da ce mi biti divna zanimacija u narednim mesecima. Evo podataka koje znam o ovom motoru, a vi ih dopunite posto sam siguran da znate mnogo vise.
    Motor 2.2 turbo sa 108KW,12 ventila, jedna bregasta, isti je kao i 2.2 NA. Ne znam u koje mazde je ugradjivan. Ma jako malo znam o njemu(neke sitnice koje sam pokupio sa probe foruma.)

    I to je to, dakle ako me primate, ja bih u Mazda klub, pa po redu, a kada ga vratim u zivot, onda da dodjem na neki od skupova.
    pozdrav.
    FixOrRepairDaily
  • RedboX
    CBC Senator XXL
    • 28.11.2006
    • 1537
    • Novi Beograd

    #2
    bitno je da si ti iznutra nas a sa vana mozes da imas i F1 sasiju
    velkom tu klab i srecno sa reparacijom.Sve sto mozemo pomoci ti nam se javi.
    I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

    Comment

    • X9
      CBC Senator XXL
      • 28.06.2005
      • 3179
      • Wien-Sabac
      • RX-8 i X-9

      #3
      fotke!!!!
      dobrodosao...
      "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

      No ROTOR no MOTOR...

      Comment

      • spigy
        CBC Član
        • 29.11.2007
        • 82
        • Bjelovar

        #4
        Imaš i moju dobrodošlicu!

        I kako kaže mikimazda daj nam malo slikica!

        Comment

        • peaveeus
          CBC Veteran
          • 24.03.2008
          • 118
          • beograd

          #5
          fotkice

          Motor cu da slikam za vikend kada se budem igrao sa njim. auto generalno radi i vuce i sve...
          malo baca belo ali otom potom.







          FixOrRepairDaily

          Comment

          • peaveeus
            CBC Veteran
            • 24.03.2008
            • 118
            • beograd

            #6
            Imam jedno pitanje

            U stvari imam par miliona pitanja, ali za sada samo nekoliko odabranih.
            1. U koji model Mazde se ugradjivao ovaj motor?
            2. Koja mu je oznaka?
            Hvala
            FixOrRepairDaily

            Comment

            • RedboX
              CBC Senator XXL
              • 28.11.2006
              • 1537
              • Novi Beograd

              #7
              Ako se oslonimo na wikipediju (a ne oslanjaj se previse) onda je to ovaj motor

              F2T

              The F2T is a turbocharged version of the F2 equipped with an IHI-supplied RHB5 VJ11 turbocharger and an air-to-air intercooler. Internally the engine retains its 86 mm bore and 94 mm stroke, but has a lower compression ratio of 7.8:1. It produces 145 hp (108 kW) @ 4300 rpm and 190 ft·lbf (257 N m)at the drive wheels. Crank shaft figures were never released. Due to the increased torque output, Mazda were forced to increase the strength of the transmission for the F2T, producing the H-type, the strongest FWD gearbox Mazda produced at the time.

              Applications:

              * Mazda 626
              * Mazda MX-6
              * Ford Probe



              2.2L SOHC 12 Valve I4 TURBO [5]
              Type Inline 4
              Displacement 132cu in, 2.2L
              Compression Ratio 7.8:1
              Engine-control system Mazda with port fuel injection
              Power (SAE net) 145 bhp @ 4300 rpm
              Torque (SAE net) 190 lb-ft @ 3500 rpm


              izvorni link za ford


              izvorni link za motore http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_F_engine

              a imamo i ovaj service manual pa mozda pomogne
              28. Mazda 626 MX-6 Workshop Manual 1992-1997 eng original pdf
              I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

              Comment

              • peaveeus
                CBC Veteran
                • 24.03.2008
                • 118
                • beograd

                #8
                A kako da nadjem taj manual?

                Ako treba platicu, samo da mogu da pocnem sa popravkom.
                FixOrRepairDaily

                Comment

                • Vocko
                  CBC Senator XXL
                  • 25.04.2005
                  • 4556
                  • nBGd

                  #9
                  Dobrodosao, intersanta makina, posto sam uglavnom vidjao samo atmo verzije.
                  Taj 2.2 NA se ugradjivao u 626 GT (GD sasija) i nisam siguran dal' je isao jos negde.

                  Treba da platis ako hoces da se uclanis u klub da ostvaris popuste na delove, sve ostalo je dobra volja clanova foruma
                  Jel tako Ljubo ? (ogrebi se makar za jedan Johnnie Walker )

                  Comment

                  • RedboX
                    CBC Senator XXL
                    • 28.11.2006
                    • 1537
                    • Novi Beograd

                    #10
                    Vojo vojo samo na mislis ....

                    ...pa kako da pijemo na prazan stomak

                    btw uputstvo je od 92-97 i za motor fs a ovaj tvoj je do 92 i fd pa neznam da li ims smisla da gledas nisu isti motori sad sam pogledao
                    ode prase....
                    I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                    Comment

                    • MaRe_
                      CBC Senator
                      • 20.02.2008
                      • 248
                      • Nish/SRBIJA

                      #11
                      Ovo je zlo od auta, ortak je imao isti samo CRNI to ne da je islo nego je letelo....

                      MAZDA KLUB SRBIJA

                      Comment

                      • peaveeus
                        CBC Veteran
                        • 24.03.2008
                        • 118
                        • beograd

                        #12
                        Mali update

                        Do sada je uradjeno sledece:
                        - Novi turbo (ostao sam pri stock turbini posto za sada nemam nameru da ga razvijam u tom pravcu).
                        - Krace opruge (II gen Probe).
                        - Izbacen sistem za podesavanje tvrdoce vozila.
                        - CAI (kupljen, ceka toplije vreme da se ugradi)
                        - K&N panel filter
                        - Nove inj. dizne 330cc
                        - Novi hidropodizaci
                        - Novi hladnjak (bakarni)
                        - Termostat
                        - Senzor na termodavacu
                        - DVD player Elite (radi super majke mi), Blaupunkt zvucnici 2 x 16cm i 2 x 24cm ( zaboravio sam oznake)
                        - Elektronika vracena na fabricko stanje (e to je bio sex)
                        - Enterijer izvadjen (skroz do lima) opran repariran i malo doradjen, uglavom nosaci za zvucnike i nesto malo farbanja plastikica.
                        - Sedista se rastavila, presvukla opet i sve se to ubacilo nazad, hteo sam origigi look.
                        Ostalo je jos da postavim slike spolja posto je odradjena limarija (pogledati ulubljenja u prvom postu).
                        Svaki komentar i predlog je dobrodosao.
                        pozdrav
                        Slike:












                        FixOrRepairDaily

                        Comment

                        • RedboX
                          CBC Senator XXL
                          • 28.11.2006
                          • 1537
                          • Novi Beograd

                          #13
                          Re: Nadam se da me primate

                          Fino ti ide samo napred, ja bih dodao da zamenis papucice gas kvacila i kocnice, ima lepih i jeftinih svuda a stave se preko postojecih.Kad vec ulepsavas kola
                          I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

                          Comment

                          • Vocko
                            CBC Senator XXL
                            • 25.04.2005
                            • 4556
                            • nBGd

                            #14
                            Re: Nadam se da me primate

                            Vidim da u kraju imas jednog istog, al na NI table, jel i on turbo ?
                            Moras da nabacis interkuler napred i malcice da odsrafis pritisak na turbini

                            Comment

                            • peaveeus
                              CBC Veteran
                              • 24.03.2008
                              • 118
                              • beograd

                              #15
                              Re: Nadam se da me primate

                              @ Redbox
                              Toliko sam se nagojio da od stomaka ni ne vidim papucice, tako da ih necu skoro menjati
                              @ Vocko
                              Stock IC je i vise nego dovoljan za snagu koju pokusavam da nabijem na njemu, Odsrafljivanje pritiska ide naravno, samo da mi stigne chipic iz Amerike.
                              Gde kod nas ima da se kupi MBC?
                              Za prolece je predvidjeno (pod uslovom da sredim stektanje koje mi se trnutno odvija u motoru):
                              - Downpipe 2.5" pa ravno do lonca sve 2.5" (u izradi)
                              - Hard IC lines 2.5" (u izradi)
                              - Probinator chip (cekam da stigne, narucen)
                              - MBC (nemam pojma da li ga ima ovde da se kupi)
                              - Vaf relocation kit (izradjen, jos samo par zica)
                              - CAI(izradjen)
                              - Cukice Raid HP Nightflight (Pretisak Ulje/Turbo, Temp Voda)
                              - I mozda bregasta sa malo drugacijom geometrijom (ako se bude imalo $$$).
                              Eto to bi bilo to.
                              FixOrRepairDaily

                              Comment

                              Working...
                              X