Ljubimac spada već u klasiku,

Model: E24, 635 CSi, kraj 1982. god.
Motor: M30, 3.5 l, 218 KS, 315 nm na 4000 o/min.
Prešao oko 231.500 km po satu.
Vmax: 230> km/h
0-100 km/h: oko 7 sec
Oprema:
- crn enterijer u koži;
- putni računar;
- ček kontrola;
- servisni interval;
- podesiv kožni volan po dubini;
- sva četiri elektro-podizača;
- dvosmerni šiber na struju;
- oba retrovizora na struju;
- ABS (od te god. standardna oprema);
- šper dif. 3.07 (bio i kontra menjač koji je trenutno skinut zbog jednog ležaja);
možda sam nešto izostavio, al to bi bilo to!
Sve radi!
Ide uskoro na kompletno sređivanje nakon čega se neće voziti svakodnevno.
Želje su, turbo paket do 400KS & 6 gang getr.
Po meni, jedan od najboljih i najlepših posleratnih BMW naprava.
Pozdrav svima

Model: E24, 635 CSi, kraj 1982. god.
Motor: M30, 3.5 l, 218 KS, 315 nm na 4000 o/min.
Prešao oko 231.500 km po satu.
Vmax: 230> km/h
0-100 km/h: oko 7 sec
Oprema:
- crn enterijer u koži;
- putni računar;
- ček kontrola;
- servisni interval;
- podesiv kožni volan po dubini;
- sva četiri elektro-podizača;
- dvosmerni šiber na struju;
- oba retrovizora na struju;
- ABS (od te god. standardna oprema);
- šper dif. 3.07 (bio i kontra menjač koji je trenutno skinut zbog jednog ležaja);
možda sam nešto izostavio, al to bi bilo to!
Sve radi!
Ide uskoro na kompletno sređivanje nakon čega se neće voziti svakodnevno.
Želje su, turbo paket do 400KS & 6 gang getr.
Po meni, jedan od najboljih i najlepših posleratnih BMW naprava.
Pozdrav svima

Comment