A112 by IvA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Iva-pu
    CBC Početnik
    • 03.05.2007
    • 7
    • Pula

    A112 by IvA

    evo..predstavit cu Vam svoju vozilicu..
    Autobianchi abarth 85.god, 1050 ccm, 70ks(serijski.. ),
    kupljen 20.12.2006.





  • Alien108
    CBC Veteran
    • 03.06.2008
    • 129
    • Beograd

    #2
    O kakav zvrk, predivan, a i mnogo redak!

    Sretno i da uvek dobro služi!

    Comment

    • ToNcA
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2006
      • 868
      • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
      • Mazda 6 2.0d

      #3
      Gde si ga samo iskopao?

      Svaka cast - zvrk je extra!

      Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

      Comment

      • Iva-pu
        CBC Početnik
        • 03.05.2007
        • 7
        • Pula

        #4



        ono sta me jako razveselilo su nove gume i felge.. :wub: :wub: :wub:




        velesajam


        trening
        http://www.youtube.com/watch?v=ISMYzhl- ... re=related

        Comment

        • nidza
          CBC Senator XXL
          • 16.04.2008
          • 496
          • nbgd

          #5
          Ivo, svaka čast... Autić je bombona.
          Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

          Comment

          • Iva-pu
            CBC Početnik
            • 03.05.2007
            • 7
            • Pula

            #6
            Hvala Vam!!!

            Zasto mi se obracate u muskom rodu?

            Comment

            • srdjan_p
              CBC Senator XXL
              • 01.12.2004
              • 1915
              • ZR

              #7

              Valjda ljudi navikli da se muskarci bave ovakvim stvarima... Evo ja se izvinjavam u ime svih.

              Inace imas strasan autic!

              Comment

              • Alien108
                CBC Veteran
                • 03.06.2008
                • 129
                • Beograd

                #8
                Očito nismo videli dobro sliku na kojoj ženska (verovatno tvoja) ruka drži volan.

                Signorina Iva, veliko IZVINJENJE, i još veći naklon!

                Ženski članovi foruma su očito raritet pa otud i naša brzopletost.

                Btw, znao sam da tu ima nešto čim sam se prvi javio na post.

                Comment

                • nidza
                  CBC Senator XXL
                  • 16.04.2008
                  • 496
                  • nbgd

                  #9
                  Ja se najiskrenije izvinjavam!

                  Nemam ništa protiv čudnog hobija za žensko, štaviše - totalni rispekt i za tebe i za Bjanki, nadam se da ćemo vas videti u Beogradu na nekom okupljanju.
                  Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                  Comment

                  • Iva-pu
                    CBC Početnik
                    • 03.05.2007
                    • 7
                    • Pula

                    #10
                    Ma sve ok..nemorate se izvinjavat..
                    da bude jasnije..ovo smo ja i moj mali...

                    Comment

                    • brzi_pas
                      CBC Senator
                      • 25.08.2005
                      • 272
                      • Podgorica

                      #11

                      Auto ti je odlican, svaka cast i na voznji
                      http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
                      Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6

                      Comment

                      • Iva-pu
                        CBC Početnik
                        • 03.05.2007
                        • 7
                        • Pula

                        #12
                        Evo objavit cu Vam osvrt mog novog mehanicara nakon jucerasnjeg otvaranja motora:
                        preneseno sa Lancia-klub foruma.


                        Budući da Iva nije bila zadovoljna s tuniranjem svoje vozilice sa tvorničkih 70KS na 50KS od strane Željka,dovezla je auto kod mene,pa ću malo opisati zatečeno stanje automobila.

                        Dakle,jučer sam na kratko upalio auto i utvrdio da na karburatoru curi gorivo iz prijelaznih dizni(onih za ubrzanje),pa zbog toga motor u praznom hodu neravnomjerno radi i varira u području između 1200 i 1600rpm.
                        To još nikad nisam imao priliku vidjeti,ali kad rastavim karburator i utvrdim o čemu je riječ,opisati ću ovaj slučaj.
                        Očigledno je da je stručnjak primjenio neku svoju metodu reglaže karburatora.
                        Na odušak motor značajno dimi i stvara pritisak.

                        Na zadnjem trapu je ugrađena balans štanga od prednjeg trapa nekog automobila,a učvršćena je na način da je zavarena za šasiju i vilice,pa ne postoji mogućnost demontaže iste ili vilica bez rezanja tih spojeva.
                        Na istom trapu ostavljen samo jedan list lisnate opruge,pa je zadnji kraj auta potonuo i legao na odbojne gume. Do sada nisam znao da se kod natjecateljskih automobila trap uređuje na ovaj način,da se opruga omekšava,jer obično radimo suprotno,ali ovaj tuner koji je ovo napravio ima svoju teoriju o tome.
                        Za svaki slučaj,nećemo to ostaviti tako,pa ćemo dodati nekoliko listova opruge.

                        Evo malo sličica rastavljenog motora:

                        Boja svijećica govori kakvo je bilo sagorijevanje u motoru



                        Posebna izvedba crijeva za vodu,vjerovatno omogućuje dobru cirkulaciju???




                        Ovo je položaj ispušnog i usisnog ventila na "vagi"kad se klip pripadajućeg cilindra nalazi u GMT. Po ovome se da zaključiti da tuner "odoka"stavlja radilicu i bregastu u fazu.




                        Za dotezanje ove matice na radilici tuner je vjerovatno koristio specijalni ključ za to,"majzl" iliti sjekač. Dosta "lijepo" za vidjeti na natjecateljskom automobilu.
                        Kad se već iznova radi ovakva manja remenica,onda je jako dobro da bude od aluminija,npr,pošto je puno lakši od željeza,jer je između ostalog cilj i olakšati rotirajuće elemente.Ova ovdje je od željeza.




                        Ovo je osovina klavijature,na koju je tuner ugradio igličaste ležaje.To su ova 4 rukavca najmanjeg promjera. Svrha ugradnje mi nije poznata,ali je vidljivo,a i u praksi dokazano da je ovo trajalo nekoliko minuta,nastupilo je značajno habanje i havarija osovine i klackalica,pa se zazor između ventila i klackalica kreće između 0.8 i 1.1mm,nakon odvožene utrke.
                        Tuneru nije jasno da materijal klackalica i osovine,a naročito kad joj tokarenjem skine površinski cementirani sloj,NIJE podesan da zadovolji ulogu unutarnje odn.vanjske košuljice igličastog ležaja.
                        Općenito,svrha ovakve modifikacije mi nije poznata,jer i serijske klackalice s brončanim piksama sasvim lijepo obavljaju svoj zadatak.



                        Ovdje se bolje vidi to mjesto po kojem su "vozile"iglice




                        Usisni kanali,već nakon nekoliko odvoženih km potpuno crni,dijelom zbog neispravne faze,a većim dijelom zbog propuštanja ventila




                        Stručno odrađena pregrada u karteru,posebno "lijepi i kvalitetni" varovi






                        Radilica je brušena i vjerovatno nije očišćena potpuno,isto kao i blok,a i karter nakon varenja,pa je došlo do oštećenja ležaja zbog prljavštine koja je s uljem ušla između rukavca i ležaja,oštećenje u vidu riseva.A ovo što se vidi na slici,to je vjerovatno posljedica stavljanja motora u rad prije nego je postigao potreban pritisak ulja,pa se čekalo da u radu "digne"ulje,a do tog trenutka je radio na suho.



                        Ovdje se vidi zazor na krajevima karike koja je postavljena u cilindar.Po dostupnim informacijama,tuner je izvršio honanje cilindara,a potom u iste stavio stare klipove i rabljene karike,koje je opisao kao pohabane,kad ih je izvadio iz motora,a prije svog tuniranja.Zračnost između klipova i košuljica cilindara nije manja od 0.2mm,a na jednom cilindru doseže i 0.24mm.







                        Eto, malo se bavim pričama tipa: "I TAKO JE SVIZAC ODMOTAO ČOKOLADU..."

                        Comment

                        • nidza
                          CBC Senator XXL
                          • 16.04.2008
                          • 496
                          • nbgd

                          #13
                          Tebe baš ne voli tvoj prošli majstor, a još manje tvoj auto. Nadam se da je novi majstor na nivou zadatka za ovaj fenomenalni autić i da ćemo uskoro čuti pozitivan epilog.
                          Ne brže od života. Vodite računa sa kim sedate u kola kao suvozač.

                          Comment

                          • Iva-pu
                            CBC Početnik
                            • 03.05.2007
                            • 7
                            • Pula

                            #14
                            Evo da se javim..
                            Većin Vas koji prate hrvatski autosport, znate da ja u tome nisam dugo. Relativno sam kasno u to i krenula, ali ranije jednostavno nije bilo mogućnosti. I sada su to velika odricanja, ali nije mi zao jer ja tek sada osjecam da živim punim plucima. Znaci prije godinu i po kupila sam auto i sta sad..treba to auto neko pogledat, al neko ko se stvarno razumije u trkače aute. Naravno da nisam poznala nikoga od vozača ko bi mi dao neki pametan savjet, i tako sam, buduci da sam bila vec član qm foruma odlucila Željku pokloniti povjerenje i Zelenka..
                            Prošla sezona je bila odlična, iznad očekivanja sta se tiće rezultata, a Željko je održavao auto - svi zadovoljni.
                            Zato sam odlucila i veće radove na početku sezone povjeriti njemu..i tada počinju problemi. Auto je u Rijeci bio 3 mjeseca a dogovoreno je mjesec max mjesec i po, ugrađena je servo letva s kojom nikako nisam bila zadovoljna jer auto nije uvijek jednako skretao..Na moj zahtjev da se letva zamjeni, Željko je reka "Kad jednog dana stavis speru, plakat ces za servom. ti ces plakat a ja cu pit"..živio
                            Prešlo se i preko toga..
                            Međutim, dan prije utrke u Dubravi bili smo sa Zelenkom na valjcima..i izmjerena snaga je iznosila 48KS na kotacima.. Nemoram govorit da je lupanje motora na utrci iduci dan samo učvrstilo moju odluku da on vise nece dobit Zelenka. Odluka je bila samo moja i niko na nju nije utjecao, naglašavam to jer je kasnije ispalo da sam pala pod utjecaj ljudi koji su mi isprali mozak..mislim da bi svako normalan donio ovakvu odluku sam, pa čak i žensko.
                            To je to..imao je potpuno moje povjerenje, čak sam se zbog njega u par navrata i posvadjala sa ljudima koji su me pokusavali upozoriti..do te mjere sam ja vjerovala jednom čovjeku...onom koji me doveo do ovoga.
                            Ovo je već predugo, niko neće pročitat do kraja..
                            Još bi samo zahvalila svim prijateljima i poznanicima na podršci i pomoći..hvala, hvala, hvala
                            Veliko hvala Kiću koji je uzeo Zelenka u sred sezone iako je vec pretrpan poslom.
                            Toliko za sad od mene..

                            Comment

                            Working...
                            X