Peugeot 206 S16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    Unapred se izvinjavam za OFF, ali moram ovo da pitam

    Odgovor lezi u tome sto mi je ovo sedma 206-ica s16 koju radim a prva sa E3 motorom
    Ne razumem bas najbolje ovo, moze neko objasnjenje koji su EURO2 a koji EURO3, po godini proizvodnje, oznaci motora, ECU-a, broj sondi......

    Veliki broj S16 se trenutno vrti u oglasima, dosta njih je ocarinjenih stranaca, drugar gleda da kupi pa me zanima dal su legalno uzezeni, jer kazes da to je ovo prvi S16 sa euro3 motorom od sedam, koliko si radio
    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    • stainless
      CBC Veteran
      • 26.10.2007
      • 183
      • CG

      Originally posted by 206
      Auto puca na izduvu - kad? Pri pustanju gasa posle malo veceg gazenja? Ili konstantno? Moze da znaci lose podeseno paljenje, manjak goriva ili visak goriva, zavisi kada se javlja pucanje na izduvu.
      Meni se javlja pucanje pri pustanju gasa i pocinje na 2500rpm i ispod nebitno je li auto gazeno,sta je uzrok?
      Originally posted by Stefan_s
      Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

      Comment

      • loodilo
        CBC Senator
        • 04.08.2008
        • 236
        • Beograd, Mirijevo

        Mozhe da bude i losha chorba ili ti benzin

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Originally posted by milanche
          pusti ti to da li su odradjena 2 auta ili 1o (to ne znas), ali i da su 2, oba su izasla ispravna i pokazala rezultate, dok sa dva pezoa, koja su izasla iz tvoje radionice, to nije bio slucaj. nemam ja NISTA protiv tebe, samo kazem da nema rezultata, a ima toliko teorije. samo sto ovde to niko nece da ti kaze.
          KOJA su to 2 Pezoa uradjena u "mojoj radionici" za koje ti znas? Ja, konkretno, ili bilo koji posao koji sam JA radio, nije bio na Pezou kojeg sam odradio nekom za novac. I kako bi ti za neki slican mogao da znas?

          Meni u garazi je odradjen 1 ili 2 S16 za "treca lica", ali JA licno sa tim radom nemam apsolutno nista. Onaj ko ih je radio moze da se javi i kaze da li je i kakav rezultat tu napravljen, da li je bilo problema i vezano za sta. Sve sto sam ja imao sa tim autima je da su radjeni u mojoj radionici da ne bi bili radjeni na livadi ispred. Mogli su tako da budu radjeni i bilo gde drugde. Kako si ti to povezao sa mnom i da sam ih ja radio ili stajao iza toga, ja ne znam. Ja NIKOME do sada nisam odradio BILO sta na autu komercijalno, odnosno da bih zaradio na tome, sto par ljudi ovde moze i da potvrdi. Ono sta ja radim na nacin kako to radim i ono sto me interesuje, u ovoj zemlji niko nece da plati, te se i ne trudim da to prodam.

          Mene zabole cosak sta ce meni ko da kaze. Ja svoje aute ne radim da bi mogao da pokazem "rezultate" kako bi se gomila klinaca divila tome, radim ih SEBI. Ne dokazujem i ne pokazujem nikakve "rezultate" nikome, jer 99,9% ljudi POJMA nema sta je na tima autima uradjeno te ne moze merodavno ni da sudi o tome.

          Ja automobile radim sebi i zbog sebe cisto zasto sto to sebi mogu da priustim, zato sto mi je interesantno da napravim nesto od nule cemu ce nekmo ko se razume u mehaniku skinuti kapu - a ne da bih nekome kome se vrhunski tuning svodi na chipovanje pokazao neki "rezultat"...Iza svega toga ne stoji diletantizam, jer je takve aute NEMOGUCE napraviti a biti neozbiljan i bez velike kolicine znanja - ako nekome drugom to moze da koristi, super, tu sam. Ali da o meni neko sudi, ili da eto nema srca da mi kaze da sam ****** i idiot jer nonstop nesto budzim i nemam "rezultate" - znas kako me zabole cosak...ne razumeju ljudi ono sto radim i zasto to radim i to je to.

          Ono sto mi JESTE bitno je da ljudi koji se RAZUMEJU u ozbiljniji tuning znaju da u Srbiji NE POSTOJI automobil odradjen na makar slicnom nivou i tehnicke komplikovanosti, kvaliteta, detalja itd - kao 206 i M3. I to je sve sto mi treba.

          Uostalom, rekao bih da se auto od 545KS (i to na dinamometru izmerenih, a ne papir-tjuningovanih, akko je ovde cesto slucaj...) napravljen od krsa savijenog oko bandere kvalifikuje kao "rezultat". Ili se kao rezultat priznaje samo i iskljucivo onda kada uspem da ga savijem oko neke druge bandere kako bi publika na kakvom SR mogla biti zadovoljna i priznati da imam, eto, neki "rezultat"...?

          Sto se tice max. brzine, standardan 206 sa standardnom mapom tesko da ce preci 6500rpm u 5-toj, sto je po cajgeru i po racunici gear calculatora nekih 222 km/h, 1-2 km gore-dole, i to sa 205/45/16 - ova gore slika, sa kojim je gumama slikana? Fabricki limitator nikad necete dotaci jer se aktivira tek preko 6500 koje ja nikada sa standardnim autom nisam takao u 5-toj, tako da vam skidanje limitatora dzaba, nece ici nista brze. Preko 210 treba mu VECNOST da navuce. Jako mnogo zavisilo cesto i od goriva, desavalo se da nece ni 210 da navuce. Fabricki cajger je neverovatno precizan, ko ne veruje nek' uzme GPS i proba, ja jesam.

          Chipovan 206 sa drugom bregastom i lepo uradjenom glavom, onakav kakav sam ja par godina vozio, NIKADA nije uspeo da predje nekih 6700 rpm u 5-toj, sto je nekih 230 km/h, mozda malo manje. A cetvrtom je isao nekih 205. Imam i jedan klip, ali je jako bednog kvaliteta...

          Dakle, standardan tesko da ce prici a nikad preci 6500, odnosno 220-222 km/h, ali preko 210 svakako moze, osim ako ne vozite potpuno celave 15-ice. Chipovan ce mozda doci do limitatora u 5-toj ali ne uvek, cesto ce se desiti da ne navuce ni km vise nego standardan.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • milanche
            CBC Veteran
            • 28.04.2006
            • 115
            • beograd, vincha city

            Originally posted by 206
            Meni u garazi je odradjen 1 ili 2 S16 za "treca lica", ali JA licno sa tim radom nemam apsolutno nista.
            ni sa sibijevim, ni plavim, ni ovim?!

            Originally posted by 206
            Ono sto mi JESTE bitno je da ljudi koji se RAZUMEJU u ozbiljniji tuning znaju da u Srbiji NE POSTOJI automobil odradjen na makar slicnom nivou i tehnicke komplikovanosti, kvaliteta, detalja itd - kao 206 i M3. I to je sve sto mi treba.
            ne postoje, slazem se sa tobom, dosta para i truda ulozeno, sve to stoji, ali sve dok stoje u garazi, tretiraju se kao makete.

            Originally posted by 206
            Uostalom, rekao bih da se auto od 545KS (i to na dinamometru izmerenih, a ne papir-tjuningovanih, akko je ovde cesto slucaj...) napravljen od krsa savijenog oko bandere kvalifikuje kao "rezultat". Ili se kao rezultat priznaje samo i iskljucivo onda kada uspem da ga savijem oko neke druge bandere kako bi publika na kakvom SR mogla biti zadovoljna i priznati da imam, eto, neki "rezultat"...?
            pa sto si onda dolazio u beograd na SR?
            Originally posted by M-power
            Па да, ти си тај пекар а ја тркач.

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              Originally posted by milanche
              ni sa sibijevim, ni plavim, ni ovim?!
              Shibijevom nisam niti prisao niti ga video niti sam uopste bio u Bg kad je radjen, radio ga je neko drugi u mojoj garazi, isto kao sto ga je mogao raditi na kakvom parkingu. Plavi je moj. Na koji mislis pod "ovaj", da li na auto na koji se odnosi tema ili neki treci, ne znam - ako se odnosi na ovaj iz teme, ni njega nisam radio niti imam bilo sta sa njim. Ako ga je neko i radio kod mene u garazi, radio ga je isti onaj kao i Shibijev, ali opet, kakve JA veze imam s tim? Koristi covek moju garazu i radi automobile tamo kad je u Bg, sta je tu cudno? Jos nesto nejasno?

              Originally posted by 206
              ne postoje, slazem se sa tobom, dosta para i truda ulozeno, sve to stoji, ali sve dok stoje u garazi, tretiraju se kao makete.
              M3 je zavrsen i vozi se, a u garazi stoji jer nemam da ga parkiram gde drugde, ne znam sta je tu cudno toliko...206 stoji u garazi jer se opet nesto novo radi na njemu. Njihova poenta i JESTE da stalno nesto novo radim na njima, samo sto to nikome izgleda nije jasno...meni je veca poenta da NAPRAVIM taj auto nego da se nesto silno vozim njim. Nekome mozda cudno, meni je to trip i tako je...

              Originally posted by 206
              pa sto si onda dolazio u beograd na SR?
              Hteo sam da se vozim, ali mi nije bilo interesantno da izginem da bih nekome dokazao nesto.

              Ako nekome jos nesto nije jasno, nek pita lepo na PP, da ne spamujem dalje temu.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • mickogti
                CBC Član
                • 02.10.2008
                • 83
                • Beograd, Mirijevo

                Ona slika je od Duletovog pezoa na 195/45/16, i njegov, dok je bio sa fabrickim chipom, nije imao problema da predje 210 i stigne do tih 220kmh kao na slici, a i moj kad je bio uvezen je isto radio na 205/45/16, a posle (na 205/40 17 mada mislim da nije imalo veze sa felnama) je poceo da se muci posle 210 ali opet stigne do 220kmh... A mislim da Duletov sada prelazi tih 6700rpm u petoj al to ce vec morati on da potvrdi, ja znam da je isao preko tih 220 ali je zvuk u kolima iz motora zaista cudan...

                Pozz...


                Poruku izmenio: M-power
                MUZIKANTI - Racing Team

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  Pa eto, voleo bih da vidim tih 6700rpm u petoj...ako je moj auto sa izmerenih 157KS, odnosno chipom, bregastom i glavom nekako jedva navlacio do tih 6700, kakav li to on cip ima koji mu daje tih 20-ak KS koliko je, ocigledno, potrebno za tako nesto?
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • TOKYO
                    CBC Senator XXL
                    • 17.07.2006
                    • 1696
                    • Beograd- NBGD

                    Mozda ga je terao nizbrdo...
                    MY ex RWD Alfa
                    Drift & Donuts & Track

                    Comment

                    • mickogti
                      CBC Član
                      • 02.10.2008
                      • 83
                      • Beograd, Mirijevo

                      nismo merili auto tako da se i dalje vodi pod onih 136 (ne radi dyno) jbg... mislim da duletu nece biti problem da provoza da vidis, al opet moramo sacekati njega da se ukljuci...
                      MUZIKANTI - Racing Team

                      Comment

                      • Dulle
                        CBC Član
                        • 29.10.2008
                        • 39
                        • Beograd

                        O cemu vi ovde vodite bespotrebnu polemiku? Aj da i ja kazem pricu i z prve ruke. Kad je auto bio sa seriskim chipom kucao je petom u blokadu na ravnom na 6500rmp, sto moze da potvrdi vise ljudi. E sad stigne do 6700rmp mozda i vise ali pocne da se muci preko 6500rmp i auto promeni zvuk kao da ce da se raspadne i nece bas svaki put preko 6500rmp verovarno zavisi od goriva temperature vazduha ili ko zna cega. Naravno pricamo o ravnom a ne na nizbrdici.
                        MUZIKANTI - Racing Team

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Izgleda bas opasan neki chip.
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • mickogti
                            CBC Član
                            • 02.10.2008
                            • 83
                            • Beograd, Mirijevo

                            Originally posted by Dulle
                            a seriskim chipom kucao je petom u blokadu na ravnom na 6500rmp
                            to moj nikad nije mogao , a malo mu je falilo
                            MUZIKANTI - Racing Team

                            Comment

                            • Dulle
                              CBC Član
                              • 29.10.2008
                              • 39
                              • Beograd

                              Originally posted by 206
                              Izgleda bas opasan neki chip.
                              A ko je rekao da ja imam samo chip? Nego batalite vise bespotrebne rasprave i ne trujte decku temu.
                              MUZIKANTI - Racing Team

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Cisto interesovanja radi, sta jos pored chipa?
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X