Malo je reci da dobro izgleda Svidja mi se sto je vecina vlasnika saksa koji su se pojavili na ovom forumu odlucila da ne radi suvisne stilske izmene. Izbor felni je uglavnom odlican, a konkretno ove mi se mnogo svidjaju.
Ja bih voleo malo vise price o sredjivanju enterijera, koji je debela mana ovog automobila. Pri tome ne mislim na satice, obrtomere, farbuckanje vec na klimava sedista, lose i ofucane tapacirunge i instrument table, slabo osvetljenje i izlizan volan. Kako to dovesti u stanje da se osecas prijatno kada sednes u automobil.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
Nikako,takav je to auto nize klase,njegov plus je motor i nema sta da trazi sa komforom i fensi enterijerom. I meni se ne svidja sto je unutra dosta jeftin ali sta ces,koliko para toliko muzike. Volan jedino neki aftermarket,sedista takodje i slicno...
andrea2005 ja sam mislio da moj ima negdje tu kilazu, al izvagao ga i ima 940 kg.
Mozda bi model sa siberom, punim tankom goriva i jos kakvom sitnicom u gepeku nagurao te kile
A meni interijer izgleda dosta ocuvano i pristojno. Sjedista jesu malo klimava - onaj naslon ima mali hod, instrument ploca mi super svijetli (mozda ti je smanjena rasvjeta, podesava se jacina svjetla inst. ploce), a volan je kod mene ko nov (doduse bio je sportki nekad na autu, pa se ovaj nije puno koristio).
Kakve slikeee... Sjajno! Nije sto je nas (saxo) ali je najlepsi karting na svetu!
@SchoneNK- meni je volan dosta ofucan i zamenicu ga nekim bas dobrim imam dva u planu (OMP i MOMO) pa cemo videti... A uvek mozes otici na oblaganje kozom, cena je bila 40tak eura. Ili mozes kupiti one navlake, kao privremeno resenje.
Sto se sedista tice, ocigledno da je to svima boljka, naslon se klima, tako da ako neko skupi vremena da se bakce sa tim, da skine i vidi sta i kako, neka podeli sa nama i dodjemo mu svi po palacinku! Drugo resenje, kupis kadice i jos veci ugodjaj! Sto se tapacira tice, isto mozes presvuci bez problema, a postoji i sprej za tkaninu, pa lepo ofarbas u zeljenu boju. Za osvetljenje instrument table imas dugme pored obrtomera koje pritiskas i na taj nacin stelujes jacinu osvetljenja.
Tja, ja se sve nadao neko ce preneti kako je sredio ono klimanje sedišta To me najvise iritira kada sednem u automobil. Enterijer je relativno ocuvan, ali bi malo osvezio volan i instrument tablu. Tkanina na sedistima je dosta ocuvana, pa cu verovatno potraziti nekoga da mi sasije presvlake u slicnom tonu i pokusati da resim mehanizam koji se klima. Krivo mi je samo sto ja moram da otkrivam toplu vodu Valjda na netu ima neko resenje.
Kadice ne dolaze u obzir, ovo je za mene u nekom narednom periodu multipraktik, a mogao bi da ubije i duže rute. Svidja mi se i sto je VR6 vratio originalni volan. Jeste da to, kako god okrenes, nisu bezbedni automobili, ako ako ima airbag zasto ga eliminisati.
Modifikacije koje je radio VR6 mi se uklapaju u sliku, eventualno dolaze u obzir cip i usis. Sto se tice izduva jedino ako nadjem neko resenje sa prigusivacem, koji ne bi remetio lakse disanje. Jos kad bi bio podesiv - masala Poludeo bih na auto putu sa glasnim izduvom, a i ne bi bio adekvatan za gomilu situacija.
Ogibljenje i kočnice će dobiti adekvatnu pažnju kada malo ogreje sunce sa prolećem, ali to naravno ne podrazumeva spuštanje (sem ako ne bude podesivo ). Ovo je i previse za bg.
EDIT
@VR6
Eeej, znas kako bi ti lepo legli nosaci za krov?
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
PIRKE pravi podesive lonce tj sa glamom i bez samo sto moras da se sagnes malo da zavrnes/odvrnes slavinu
sto se tice sedista zaboravi... tj kupi silikon u spreju i naprskaj spojeve cisto da ne skripi kad vec klacka.
Meni je enterijer odlican.Osvetljenje je super,jedino sto me nervira je to sto je instrument tabla od plastike.Cak i GOLF II ima gumiranu instrument tablu.
Ne klimaju ti se sedista? Meni se krecu 1-2 cm bez skripe. Jedino mi stvaraju osecaj da ponirem pri kocenju, jer taman kad stanem ono klocne na dole. Enterijer ne moze da ti bude odlican, samo ocuvan To sto se pozivas na golfa 2 i nije ti bas neki primer. Svi ti automobili ranije davali su mnogo prijatniji i kvalitetniji osecaj nego ovi sada. Vecina je od neke tvrde, uglacane i bezlicne plastike.
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
To sto se pozivam na GOLF II je zato sto je jedan od clana rekao "koliko para, toliko muzike".Golf je mnogo jeftiniji pa nije instrument tabla napravljena od tvrde,uglacane i bezlicne plastike.
Tesko da je iko ovde kupio saxo zbog enterijera. Ja sam jos pre kupovine progutao ovaj deo kao gorku pilulu. Gledajuci enterijer, pogotovo volan kod shonsyja jasno je da mu je to bilo i bice na poslednjem mestu. Ja nekako, valjda sto sam stariji, tiho patim sto taj enterijer, ako je vec spartanski, nije solidno odradjen.
Ali sa druge strane, u ovoj pocetnoj fazi vlasnistva, svaki put kad ga parkiram zastanem i uzivam u prizoru Ko zna sta mi komsiluk misli Jebg, i sam si prosao tu fazu, tesko da mozes poreci da ti je priustio vise zadovoljstva od muke
www.nacionalnaklasa.com - Vesti iz automoto oblasti, noviteti, aktuelnosti iz domaceg i stranog automoto sporta.
daleko od toga da sam imao muke sa njim. naprotiv, slobodno mogu da kazem da je to bio auto sa kojim sam imao najmanje problema ali... uvek je bilo ono ali sto devojci srecu kvari. divio sam se i ja njemu isto kao i svakom drugom posto ljudi koji me poznaju znaju kako moji automobili izgledaju i kakav ja odnos imam prema njima. sto se konkretno enterijera u saxu tice nije sporan kvalitet materijala koliko je sporno to kako je nekvalitetno iskoriscen. i da se razumemo, nije to samo u saxu isto je i u xsari i svim ostalim. kao sto francuz moze da se ofuca, mislim da ne moze ni jedan. sve u svemu, mene je brzo proslo to sto vas jos drzi tj ja se strasno brzo naviknem na lepo pa onda trazim jos lepse , sto bi reko soic: "od mali' nogu sam imao osecaj za lepo" a i tako mali auto mi ne zavrsava kompletan posao posto nisam momak. da imam ko sto nemam verovatno bi se jedan naso u kolekciji posto je stvarno jedan od onih koji ce uci u legendu zajedno sa svim GTI vatijatama.
Moj Saxonac malo bio na utezanju, uradjen veliki servis, zamjena spanera, vodene i kaisa, kao i stavljen drugi mjenjac. Onaj tvornicki se slomio jos prosle godine, onaj zamjenski nije djelovao ok - prenosni odnosi su bili promaseni - od 1.0 motora valjda, onda su prepakovane VTS-ove brzine u taj mjenjac, ali sinhron druge i trece nisu bili ok, i kad se pusti gas u brzini iznad 3500 o/min, cudno je zujala-vibrirala rucica mjenjaca, nesto unutra nije bilo da valja. Pocetkom sam godine kupio mjenjac od 106 Rallye S2 za 40-ak Eura (jeftino izletio), vidio po broju mjenjaca koji je, uglavnom to je isti mjenjac kao VTS-ov, samo ima malo kraci zavrsni diff - 4.05, naprema 3.96 koliko ima VTS. Nisam znao kakav je mjenjac, stajao mi je u hodnjiku skoro pola godine i neki dan, reko hajd da ga otvorimo da vidimo jel ok iznutra - ko zna, moze biti i hrdjav, jer ga je lik drzao prakticno ispred kuce. Skinemo onaj prvi poklopac, unutra izgleda ok, to su ove slike i odnesem ga jucer liku da ga montira, pa sta bude. Danas dodje auto sa servisa, provozam ga malo, zgasam par puta i odusevim se. Kao nov je
Comment