Imao sam napad jednog gremlina koji sam srecom na vreme primetio ,
sta se desilo , odem po zenu na posao i normalno povezem i njene koleginice .
Sacekam da se smeste , standardno ulazenje , njih tri na jedna vrata ,
upalim auto , auto se zakljuca , tako je vezan alarm ako su vrata zatvorena pri paljenju automacki zakljuca.
Stajem da izadju i jos nisam ni zaustavio auto poce vika NECE VRATA DA SE OTVORE ,
ja im kazem u sali svalerski auto nemoze tako lako da se izadje ,
otkljucam i standardno OPET NECE ja pocinjem da kuvam ,
kazem da sacekaju da se prvo odkljuca pa onda da otvaraju , poizlaze opet
sve tri na jedna vrata, stigli kuci kad ce ti zena , sto ti ova kvaka ovako cudno stoji,
ja pogledam i ima sta da vidim , nevraca se do kraja, ja je polako vratim al to nije to.
Rasturi i ima sta da vidim , koliko cu cimali kvaka pukla i to na dva mesta
Posto su te kvake u deficitu i nemogu lako da dodjem do njih (fali mi zadnja leva)
morao sam pomucu stapa i kanapa da sredim da moze da se koristi,
uzmem dve sinice i obradim turpijom na meru izbusim , i sklopim.
Ovo je leglo ko da je bilo tu , a i jako je nemrda nikud ,
mozda bi trebao da prijavim patent u fabriku
da ako me nebi kad bi videli
Juce odradjena registracija , sve je proslo bez ikakvih problema ,
kocnice je prosla bez problema , oba tocka ravno i napred i pozadi ,
dok sam cekao na red vidim da su predhodna dva auta stiskali sa strane da izjednace silu ,
inace me je kostalo sve ukupna 22095,00din
kilometraza 216005km videcemo koliko ce biti sledece godine ,ove samo 5500km
sad sam miran dok nepocnu nove tablice.
Sad lagano moze da se sprema finansiska struktura za sledece poduhvate.
Evo stavljen zimski set guma Sava S-3 185/65-14
ruzno do zla boga , obidjem ceo grad i nista , nigde nema da se kupe ratkapne za Alfu ,
za sve druge ima samo za mene nema ,
tu se nadje drugar te mi ponudi njegove koje su mu ostale sa fijata bravo ,
nisu nista posebno al bar malo bolje izgleda ovako
Majkale gunice na ventilima pa pusta ulje , napravilo naslage pa neležu ventili kako treba i ne dihtuju .
Sledi skidanje glave , sređivanje ventila , pa da vidimo šta će onda biti ,
inače na iberlaufu nema dima a ni pritiska , znači da dole klipovi dobro dihtuju
Comment