MAZDA6 SPORT 2.0i TE PLUS - predstavljanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ristovic
    CBC Početnik
    • 03.09.2008
    • 9
    • Novi Beograd

    #16
    Re: MAZDA6 SPORT 2.0i TE PLUS - predstavljanje

    Utisci iz voznje su vrlo pozitivni ... ali i poznato je da je Mazda pravi vozacki auto, namenjen onima koji vole da voze vise nego da budu vozeni. To znaci naravno da ima malo tvrdje ogibljenje, da fenomenalno ulazi u krivine i da ga je u kombinaciji sa DSC-om zaista tesko izbaciiti iz putanje cak i na vrlo mokroj podlozi. Ovo naravno povlaci sa sobom i prilicno osecanje rupa. Mada, ta tvrdoca malo dolazi i od 17" felni. Npr Citroen (sinonim za udobnost) C4 picaso od moje sestre koji ima 18" felne nije nista mnogo udobniji ni tishi kada nagazi na rupu, uz svu svoju hvaljenu hidrauliku. M6 ima odlicno podesene stepene prenosa. Sa jedne strane omogucava odlican start gde u drugoj vec postize 100, u trecoj do 140, a cetvrta 180, a moze se voziti i u tzv besumnom modu 100 kmh u sestoj. Na otvorenom putu se pokazao maksimalno stedljiv, pogotovo ako je na tempomatu (6.5 - 7 l). Po gradu je prilican potrosac, narocito sa nervoznom nogom na gasu, kao sto je nazalost moja (11 -13 l). Takodje mogu da pohvalim okretnost. Neverovatno je na koliko malom prostoru vozilo od 4,75 moze da se okrene u tri poteza zahvaljujuci velikom zaokretu tockova. Polukruzno na klasicnim raskrsnicama gde se ulazi u desnu od dve trake mu ne predstavlja nikakav problem. Od unutrasnje opreme vrlo koristan detalj je bluetooth. Interface mu je samo jedno jedino dugme na volanu, sve ostalo je voice recog. Potpuno eliminise potrebu da telefon vadim iz dzepa.

    Aj mogao bih i par zamerki da mu nadjem, osim prilicne potrosnje po gradu ... cesto mi zasmeta sto automatski rad brisaca nema vecu osetljivost. Prakticno se ponasa isto bilo da je podesen na najmanju ili najvecu osetljivost i prosto ne brise na vreme. Takodje je po mom misljenju extremno osetljiv na kolotrage kojih na nasim putevima ima vishe nego ravnog puta. Ponekad kod zaustavljanja na semaforu gde su kolotrazi veliki ukoliko ne drzim volan moze da se okrene i za 60 stepeni !! Potpuno neverovatno. I tu se spisak zamerki zavrsava

    toliko za sada

    pozdrav

    Comment

    • CikaKure
      CBC Senator XXL
      • 14.08.2005
      • 668
      • Beograd

      #17
      Re: MAZDA6 SPORT 2.0i TE PLUS - predstavljanje

      Nesto se ne bi kladio da C4 ima hidrauliku.

      Comment

      • ristovic
        CBC Početnik
        • 03.09.2008
        • 9
        • Novi Beograd

        #18
        Re: MAZDA6 SPORT 2.0i TE PLUS - predstavljanje

        Pa ustvari, 'hidraulicni amortizeri' su potpuno klasicni amortizeri, tako da 'hidraulicne telekopske amortizere' imaju prakticno sva vozila Nego ovaj C4 Picaso sto sam pomenuo ima ugradjenu neku dodatnu opciju 'pneumaticko zadnje vesanje' i zaista kada se auto upali neka pumpa se cuje koja mu promeni visinu zadnjeg dela ali ... to mu ocigledno ne pomaze kada prednjim tockom overi rupu

        pozdrav

        Comment

        • dacman
          CBC Početnik
          • 28.10.2009
          • 3
          • novi sad

          #19
          Re: MAZDA6 SPORT 2.0i TE PLUS - predstavljanje

          kakvo je stanje sa mazdom danas.
          koliko si prešao ima li nekih neplaniranih kvarova,zamena....
          daj neku cenu redovnih servisa ....

          Comment

          • ristovic
            CBC Početnik
            • 03.09.2008
            • 9
            • Novi Beograd

            #20
            Re: MAZDA6 SPORT 2.0i TE PLUS - predstavljanje

            Evo i posle godinu i tri meseca auto i dalje, fala bogu, k'o nov U julu sam imao prvi redovan servis na godinu dana, iako sam tada bio presao samo 10.500 km.
            Servis je kostao 12800 ako se dobro secam. Uradio u Profilu (ulje i neki filteri). Sledeci servis, sledece godine u julu ili za 20.000 (odnosno do 30.500) Iz GrandM-a, gde sam kupio auto, su me uredno zvali mesec dana pre isteka prve godine da me podsete da u narednih mesec dana trebam da uradim redovan servis zbog garancije u bilo kom ovlascenom servisu. Da kucnem u drvo, nisam imao nikakvih problema sa autom, a kako sam trenutno na manje od 14.000 km nije ni cudo. Imao sam jedno lepo putovanje do Beca i nazad i auto se pokazao extra. Tempomat je ne zamenljiv deo opreme. Prosecna potrosnja na tom putovanju je bila 7,4 l, uz prosecnu brzinu izmedju 140 i 160 kmh (to je po Garminu 130 - 150). Ali moram da napomenem da je od ulaska u Austriju pa nazad do BGD isao na Shell V-POWER 100 oktana gorivo. Razlika nije znacajno primetna, ali postoji. Uspeo sam da nadjem parce praznog autoputa gde sam odlucio da testiram max. brzinu i uspeo je da postigne 237 kmh po kazaljki (odnosno 217 po Garminu ... ne znam sta je tacnije, ali ipak malo vise verujem Garminu) tada sam bio sam u kolima bez klime. Sa cetvoro tezih ljudi u kolima i klimom ide do 225 kmh po kazaljki. Ovde moram da primetim da pri toj brzini auto se cinio upravljiviji sa cetvoro ljudi u kolima, jer kad sam bio sam imao sam utisak da mi se zadnji deo blago izdize. Verovatno bi neki diskretni spojler to resio.
            Inace sam u privatnoj reziji organizovao jedan drag race protiv sestice karavan sa novim dizelom 2.2 koji ima 163 konja. Na pravcu koji je dugacak ~700m. Iz mesta je moj startovao malo bolje, ali je dizel u narednih 50 metara ostvario prednost od dve duzine (cim mu se upalila turbina). Ono sto je meni bilo interesantno je da je ta prednost od dve duzine ostala do kraja pravca, cak se na visokim obrtajima trece brzine na oko 130kmh malo i smanjila na jednu ipo duzinu. Zakljucak je bio da dizel ima blagu prednost dok je na pocetku drag race-a u niskim obrtajima, a kad i dizel i benzinac dodju u visoke obrtaje, ta prednost se gubi jer dizel mora da nosi svojih 100 i kusur kilograma vise a obrtni moment mu nije toliko impresivan na vosokim obrtajima. Mislim da bi tu grafikoni power/torque sve jasno rekli, ali nigde ne mogu da nadjem za ove motore.U al sam se raspisao, dosta je.

            pozdrav

            Comment

            • dacman
              CBC Početnik
              • 28.10.2009
              • 3
              • novi sad

              #21
              Re: MAZDA6 SPORT 2.0i TE PLUS - predstavljanje

              znači mazda je opravdala svoje ime,i ja mislim da je to perfektan auto,mada sam ja bio razočaran servisnom mrežom.
              konkretno skupim održavanjima delovima....

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #22
                Re: MAZDA6 SPORT 2.0i TE PLUS - predstavljanje

                Fenomenalan auto. Samo mala zamerka. Navoditi da je potrosnja 11-13l visoka za motor od 2.000ccm je preterana. To je prava potrosnja za takav motor, mnogi imaju 2.0 motor pa im trosi i vise. A i predjena godisnja kilometraza je mala, tako da od tebe treba kupiti auto za koju godinu...
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                Working...
                X