Re: MAZDA6 SPORT 2.0i TE PLUS - predstavljanje
Utisci iz voznje su vrlo pozitivni ... ali i poznato je da je Mazda pravi vozacki auto, namenjen onima koji vole da voze vise nego da budu vozeni. To znaci naravno da ima malo tvrdje ogibljenje, da fenomenalno ulazi u krivine i da ga je u kombinaciji sa DSC-om zaista tesko izbaciiti iz putanje cak i na vrlo mokroj podlozi. Ovo naravno povlaci sa sobom i prilicno osecanje rupa. Mada, ta tvrdoca malo dolazi i od 17" felni. Npr Citroen (sinonim za udobnost) C4 picaso od moje sestre koji ima 18" felne nije nista mnogo udobniji ni tishi kada nagazi na rupu, uz svu svoju hvaljenu hidrauliku. M6 ima odlicno podesene stepene prenosa. Sa jedne strane omogucava odlican start gde u drugoj vec postize 100, u trecoj do 140, a cetvrta 180, a moze se voziti i u tzv besumnom modu
100 kmh u sestoj. Na otvorenom putu se pokazao maksimalno stedljiv, pogotovo ako je na tempomatu (6.5 - 7 l). Po gradu je prilican potrosac, narocito sa nervoznom nogom na gasu, kao sto je nazalost moja (11 -13 l). Takodje mogu da pohvalim okretnost. Neverovatno je na koliko malom prostoru vozilo od 4,75 moze da se okrene u tri poteza zahvaljujuci velikom zaokretu tockova. Polukruzno na klasicnim raskrsnicama gde se ulazi u desnu od dve trake mu ne predstavlja nikakav problem. Od unutrasnje opreme vrlo koristan detalj je bluetooth. Interface mu je samo jedno jedino dugme na volanu, sve ostalo je voice recog. Potpuno eliminise potrebu da telefon vadim iz dzepa.
Aj mogao bih i par zamerki da mu nadjem, osim prilicne potrosnje po gradu ... cesto mi zasmeta sto automatski rad brisaca nema vecu osetljivost. Prakticno se ponasa isto bilo da je podesen na najmanju ili najvecu osetljivost i prosto ne brise na vreme. Takodje je po mom misljenju extremno osetljiv na kolotrage kojih na nasim putevima ima vishe nego ravnog puta. Ponekad kod zaustavljanja na semaforu gde su kolotrazi veliki ukoliko ne drzim volan moze da se okrene i za 60 stepeni !! Potpuno neverovatno. I tu se spisak zamerki zavrsava
toliko za sada
pozdrav
Utisci iz voznje su vrlo pozitivni ... ali i poznato je da je Mazda pravi vozacki auto, namenjen onima koji vole da voze vise nego da budu vozeni. To znaci naravno da ima malo tvrdje ogibljenje, da fenomenalno ulazi u krivine i da ga je u kombinaciji sa DSC-om zaista tesko izbaciiti iz putanje cak i na vrlo mokroj podlozi. Ovo naravno povlaci sa sobom i prilicno osecanje rupa. Mada, ta tvrdoca malo dolazi i od 17" felni. Npr Citroen (sinonim za udobnost) C4 picaso od moje sestre koji ima 18" felne nije nista mnogo udobniji ni tishi kada nagazi na rupu, uz svu svoju hvaljenu hidrauliku. M6 ima odlicno podesene stepene prenosa. Sa jedne strane omogucava odlican start gde u drugoj vec postize 100, u trecoj do 140, a cetvrta 180, a moze se voziti i u tzv besumnom modu

Aj mogao bih i par zamerki da mu nadjem, osim prilicne potrosnje po gradu ... cesto mi zasmeta sto automatski rad brisaca nema vecu osetljivost. Prakticno se ponasa isto bilo da je podesen na najmanju ili najvecu osetljivost i prosto ne brise na vreme. Takodje je po mom misljenju extremno osetljiv na kolotrage kojih na nasim putevima ima vishe nego ravnog puta. Ponekad kod zaustavljanja na semaforu gde su kolotrazi veliki ukoliko ne drzim volan moze da se okrene i za 60 stepeni !! Potpuno neverovatno. I tu se spisak zamerki zavrsava

toliko za sada

pozdrav
Comment