Evo da predstavim svoje novo motorno vozilo B kategorije. U pitanju je vozilo marke zastava, a tip vozila lada samara (sto valjda znaci da je to lada samara sklopljena u zastavi), 1998 godiste (prva registracija 30.8.1999), ima petoro vrata, 1500 ccm, par tackica od rdje (nista strasno bas sitno), presla je 140000 km i nadam se da ce dogurati bar do 200000 km pod mojom komandom!!! Sve u svemu zadovoljan sam autom, legao mi je na prvu voznju i fino ide, a i realno je dosta dobar i lepo odrzavan.
aramas avo-oK_gniJ
Collapse
X
-
Re: aramas avo-oK_gniJ
Originally posted by Jing_KoEvo da predstavim svoje novo motorno vozilo B kategorije. U pitanju je vozilo marke zastava, a tip vozila lada samara (sto valjda znaci da je to lada samara sklopljena u zastavi), 1998 godiste (prva registracija 30.8.1999), ima petoro vrata, 1500 ccm, par tackica od rdje (nista strasno bas sitno), presla je 140000 km i nadam se da ce dogurati bar do 200000 km pod mojom komandom!!! Sve u svemu zadovoljan sam autom, legao mi je na prvu voznju i fino ide, a i realno je dosta dobar i lepo odrzavan. Trenutno imam samo jednu sliku koju sam uslikao sa terase, tako da se ne vidi najbolje, ali bice jos slika uskoro.
Comment
-
-
Prvi auto koji sam vozio u selu i po lokalnom parkingu. Naša je bila ranija serija sa kratkim krilima i plastičnim okvirom, čini mi se '89 ili čak '88, takođe "marka Zastava". Vidim da 10 godina nisu pipnuli enterijer osim boje. U sećanju su mi ostali karakterističan smrad istoga, škriputava plastika ispucala duž table, daska gepeka iz koje je letela nekakva garež, sedišta ubitačna za kičmu i d*pe (ako imaš 190 cm), rikverc odmah do prve bez ikakve zaštite i primetne razlike u šta sam zapravo ubacio... Ćale je bio prvi vlasnik Samare, nije maltretirana ili tovarena, prešla svega 70.000 i izgledala osrednje žalosno. Izrazito mi je drago što nije dočekala moju dozvolu.
Nemoj me pogrešno shvatiti, ako ti je prvi auto samo napred i drndaj je, nauči se vožnji. Ja lično ne bih uložio ni dinara izvan održavanja, jedino neki plejer, bukvalno je drndao par hiljada i prodao prvom prilikom. Ako ništa drugo, ljubičasta je lepa boja. A što se tiče planova za eksterijer... Pa, ima jedna bela sa troje vrata, mota se po Bežaniji sa nekakvim sportskim branicima "ajme meni design", woofer bije po prolaznicima... Ne znam, kad god je vidim popravi mi raspoloženjeStoka iz Bloka
Comment
-
-
Ne možemo ih direktno porediti. Lada je gruba, izdržljiva, primerenija lošim uslovima korišćenja, a ovaj mali je... pa manji, udobniji gradski auto, osetljiviji, nije za cement u gepeku i krompir na krovu. Što se tiče filinga, svetlosnu godinu je ispred Samare. Što se tiče izdržljivosti, Lada bez razmišljanja.
update: tek sad videh... Đuđaro... alal veraStoka iz Bloka
Comment
-
-
Moj ortak ima ovu ladu..brate udobnija je od gomile manjih gradskih automobila....ima prostora u njoj zirafu da prevozis.
Ubacio je plin svaki dan na posao..zavrsava stvari njom, nije neki sad atraktivan auto ali nije ni out, i nije ga lose ostaviti za pored neke makine da se ima gariti tamo vamo.
Ma Rus je to pravioi moze ona lepo iznutra da se sredi ima pristojnu kasetu..samo za spolja vec dosta inspiracije i love
Kbo
Comment
-
-
Upravo je neko u prethodnom post-u pogodio...izdrzljiva i primerena losijim uslovima exploatacije (citaj nasim putevima). Da mi je trebao cisto gradski auto uzeo bih nesto poput yuga ili citroen ax ili tako vec nesto, ali posto mi je primarni cilj relacija bg-sp-bg onda je svakako zgodnija samara. Za te pare nema nista mladje (sta da se radi zivot je pas, a mi smo psici). Sve u svemu zadovoljan sam za sada, vise volim "veca" kola, znaci ne mala gradska nego barem "srednja" da se tako izrazim. Inace enterijer ne dismr, osim ako ga vlasnik ne usvinji.
Comment
-
-
Zanimljivo ...
N.S. da si je platio samo 1.400€?!?
Nisam bas u toku sa cenama Samara al' ovo mi izgleda bas jeftino,obzirom da je '98..
Ima ovde u gradu jedan lik u istoj boji Samaru.Stavio joj belu foliju na krov.Zanilmljivo izgleda.
Koja ti je to relacija bg-sp-bg ?
Sta je sp ?
Comment
-
Comment