koliko kosta registracija za 155 2.5 v6 u crnoj gori posto sam kupijo sada nju i uvoz nece da me kosta puno ali neznam koliko je registracija hvala vam u napred i koliko je to dobar izbor
alfa 155
Collapse
X
-
Zabranili, ima godinu dana.....
Samo euro 3, isto ko kod vas....http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6
Comment
-
-
Pa i nema neke mane, zavisi na kakav primerak naletis. Trap ti je jeftin za odrzavanje, motori su zilavi, pogotovu ovi sa lancem tj sa 8 ventila koji su i jeftiniji za odrzavanje od 16V a i nemaju neke kako kazu decije bolesti, sve u svemu koji god da uzmes a da je u dobrom stanju neces se zeznutil. Od benzinaca imas 1.7 8V koji ima ja mislim oko 115ks i koji nema varijator, 1.8 8V i 2.0 8V, to su sve motori sa lancem. Od 1995 ja mislim poceli su da se prave 16V motori koji imaju zupcasti kais, 1.7 8V je zamenjen novim 1.6 16V koji je indentican kao u 145-ici, za te motore sam cuo da su im radilice zeznute jer nema specijalu a ne trpi lose ulje i kad ode ne moze da se obradjuje nego mora da se kupuje druga koja ume da bude i 400, 500, 600 eura, to vazi samo za 1.6 16V ali kad je pravilno cuvan i ulje menjano na vreme OK je. 1.8 i 2.0 16V motori su perfektni, izdrzljivi, jaki. Mana im je varijator faze usisne bregaste kod koga ume da se desi da pocne da cukara, ne gubis ni na performansama niti moze da napravi stetu nego jednostavno cekicari kao dizel, radi se reparacija istih, cuo sam da moze i da se nadje od 8V motora pa da se reparira i ubaci, kod njih je varijator kazu besmrtan. Odrzavanje je kao za svaki drugi auto ali opet kazem zavisi na kakav primerak naletis. Sto se tice kilometraze koju prelaze ja sam se prijatno iznenadio kad sam cuo da prelaze po 350000 km bez problema, po mom misljenju bar jedno osvezavanje sa zamenom karika, dihtunga i lezajeva na radilici ali NE MORA da znaci ako je lepo odrzavan, masine su zilave i trpe svasta,mozda prelaze i vise, opet kazem cuo sam od ljudi i prenosim ti njihova iskustva. I ja sam pitao kao i ti pa evo link pa pogledaj cenu delova, popravka i to, bar orijentaciono da znas http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=27521. 155 je odlican i zahvalan auto. Ovo sve govorim iz iskusva i prica drugih ljudi ali i sam treba uskoro da postanem vlasnik jedne 155-ice ako da Bog. Ne mozes da pogresis sa 155-icom. Ako sam nesto propustio ili netacno napisao ispravite me.
PozdravPOZURI POLAKO!!!
Comment
-
-
hvala puno
hvala na odgovoru ja sam uzeo v6 2.5 ima 215000 km 96 god ako ide do 350000km onda je super pritisak ullja na leru nespada ispod 4 bara sto predpostavljam da je dobro posto nesme ispod 2.5 da bude a i cene tog matrijala nisu skupe tako da si mi pomogao da se informise bar malo hvala
Comment
-
-
pedja1212: Proveri servisnu istoriju automobila i obrati pazhnju kada je menjan shpaner zupchastog. Proveri da li je pocheo pushtati ulje (hidraulichni je) i ukoliko jeste - moracesh da ga menjash.
Druga neka ozbiljnija stavka mozhe biti menjach, ukoliko ima nekih chudnih zvukova malo ga pretresti - na kilometrazhi koja je kod tebe uslov je jedino da ga nije vozio neki manijak, vec disciplinovana osoba.
Comment
-
-
he,he
ma de znam ko ga je vozio sad a za menjanje spanera ni nemam vremena posto 1.10 tog krecem za srbiju jos ga nisam ni provozao kako trba jer nemam tablice ali najbolji ce tes da mu bude tih 1200 kilometara puta do srbije a cini mi se da je menjac ok neglavi lepo se saltuje dobar je valjda bar se nadam a dihtunge cu morati kad dodjem da izmenjam posto pustaju malo pa cu da pogledam i taj spaner nije los auto sve u svemu ima petnestice felne spusten malo crvene boje ma koliko da traje trajace ma da mi se mnogo svidja koliko li mogu da idu ono mislim brzina krajnja
Comment
-
Comment