Kadett GSi 16v
Collapse
X
-
Cao druze,nadam se da ce se nasi-Vladinikadeti druziti mnogo cesce
Inace auto je bombonica,bas onako kulturiska
Jedina mana mu je sto je verovatno malo brzi od mogali to je samo trenutno
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
Poranio si
Bilo ih je 5-6 ali u 17h,nemoj da ides odma,sacekaj koji min uvek neko dodje bas kao i juce
Da ne off-ujemo vise temu,mislim da treba imati malo vise postovanja prema kadett-u 16vVozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
-
-
Originally posted by AkulaOva modifikacija je vrlo jednostavna i ne tra¾i previ¹e vremena niti sredstava.
Dakle,o èemu je rijeè.
Usisna zaklopka posjeduje jedan restriktor koji slu¾i za izbjegavanja naglog dotoka zraka i grubog
ubrzanja i efekta trzaja
Uklanjanjem tog restriktora,mo¾e se dobiti bolji odziv na gas.
Za uklanjanje restriktora,potrebno je prvo skinuti SFI usisnu kolektorsku kutiju (4 vijka).Ispod kutije
se nalazi usisna zaklopka.Potrebno je i nju skinuti (4 vijka 10mm).Naravno,gas sajla se otpoji kao i
potenciometar gasa.
Nakon skidanja tijela zaklopke,na njemu je vidljiv restriktor (dr¾e ga dva vijka).E,sad,to je potrebno
skinuti.Vijci æe puknuti a restriktor æe otpasti.Sada na usisnoj zaklopci zjape dvije rupe.e,njih je
potrebno zapuniti sa tekuæim metalom (ko¹ta oko 20kn u trgovinama sa bojama,tehnièkom robom i sl.) i
kad se metal stvrdne ispolirati zaklopku sa 400 brusnim papirom.
Nakon svega toga dobijemo zaklopku bez restriktora koja propu¹ta fluidnije zrak i naravno veæu kolièinu
istog kao na slici dolje :
I to je to.Vrlo jednostavna i uèinkovita konverzija.
Comment
-
Comment