Nije virus već njegova mutacija.
Video sam je neke '97, '98 kod studenjaka. Shvatio sam da je jedan od najlepših automobila ikada nacrtanih. Nekako se uvukla duboko u podsvest i nije me napuštala. Kada kažem da je u pitanju mutacija mislim na to da su i 33, 145, 147, 166 lepi automobili ali 156 je mome srcu najdraža.
Bilo mi je svejedno, limuzina ili karavan. Motor 1.9 JTD kao racionalnija varijanta (što je diskutabilno, ali o tome možemo kasnije).
Našao sam je u Senti, u maju, Kristijan je tražio 8000 fiksno. Nije uspeo da je proda do avgusta kada sam je ja platio 7500. Sa trake sišla oktobra 2001. i prešla diskutabilnih 115000 (svakako ne zbog izgleda nego je prosto teško poverovati da je za nepunih 7 godina prešla samo toliko).





Kako imam kuću na severu Banata, auto sam na proveru odvezao u dva servisa u Kikindi. Nekome će ovo biti od koristi! Prvi je Drax (nadimak majstora) i za njega kažu da je dobar za mehaniku. Našao je jednu labavu sponicu, (nisam siguran koja je, niti čemu služi) i na kompu čita neispravost EGR ventila i jednog ili dva grejača. Kaže da je auto ok. Drugi serviser je Igor Divjak i on ima Examiner 2, pravi komp za Alfu. Mehanički ništa sporno, komp pronalazi iste stvari. Ne primećuje ono što mu ja sugerišem, da su zadnja desna vrata farbana i možda peglana. I jako zadovoljan presudom dva majstora (uzeli po 1000din za dijagnostiku) ja kupujem Alfu. Da nije poreske uprave u Senti bio bih najsretniji čovek na svetu tog dana!
Auto prelep, fantastično očuvan, zrači nekom fino balansiranom snagom i svima se sviđa. Čak i moj otac, najveća stipsa na svetu, ne žali za time što sam dao ''toliki novac''. Mali, pouzdani Saxo će na pijac, zamenila ga je mediteranska lepotica!



Idila je trajala 6 dana. Pukao je regulator pritiska goriva, odšlepana je u Deltu - 25000din. Ajde dešava se. Kvar je kažu atipičan i ne vredi se nervirati. U Delti su auto doveli u stanje da može da se vozi, ali je još uvek u problemu. Sutradan upoznajem Dešu.
Ne čitam mnogo na forumu ali on je jedan od pominjanijih majstora tu. Otišao sam jer drugar servisira auto kod njega i svideo mi se. Imam utisak da zna o čemu govori i kupio me jednim vrlo korektnim gestom. Nisam mu dugo ostao dužan.
Sada o onim ''majstorima''. Kada sam otišao drugi put kod Deše (pregled i mali servis) Vladici, jednom od majstora kod Deše trebalo je 6 do 8 minuta da pronađu sebi posla za 50.000 dinara!!! I to uz već locirane probleme prethodni put (EGR ventil, protokomer vazduha i zupčasti remen). Ne volim da pljujem po ljudima sem kada sam isprovociran, ali da ni jedan od onih likova u Kikindi ne primeti da su donje viljuške propale (cvile kada točak gurneš ka motoru), stvarno je bezveze. Naime da su to videli ostavili bi mi još prostora za cenjkanje, a uostalom za to sam ih platio. Dakle pored viljušaka još i remont prednje balans štangle, zadnja desna asta, varenje izduvne grane, gumica merača ulja, remont gornjih vijlušaka.
Nebitno...
Ovih dana ću da zamenim protokomer i to će joj dati vetar u leđa.
I sada prvo pitanje za ovaj cenjeni skup. Auto je pun nekih nalepnica koje ne smem da skinem jer se plašim da ću otkinuti farbu. Ako neko zna kako to da izvedem bio bih beskrajno zahvalan.


Biće još nekih priča, pa i saveta iz ličnog iskustva. Za sada toliko. Pozdrav
Video sam je neke '97, '98 kod studenjaka. Shvatio sam da je jedan od najlepših automobila ikada nacrtanih. Nekako se uvukla duboko u podsvest i nije me napuštala. Kada kažem da je u pitanju mutacija mislim na to da su i 33, 145, 147, 166 lepi automobili ali 156 je mome srcu najdraža.
Bilo mi je svejedno, limuzina ili karavan. Motor 1.9 JTD kao racionalnija varijanta (što je diskutabilno, ali o tome možemo kasnije).
Našao sam je u Senti, u maju, Kristijan je tražio 8000 fiksno. Nije uspeo da je proda do avgusta kada sam je ja platio 7500. Sa trake sišla oktobra 2001. i prešla diskutabilnih 115000 (svakako ne zbog izgleda nego je prosto teško poverovati da je za nepunih 7 godina prešla samo toliko).





Kako imam kuću na severu Banata, auto sam na proveru odvezao u dva servisa u Kikindi. Nekome će ovo biti od koristi! Prvi je Drax (nadimak majstora) i za njega kažu da je dobar za mehaniku. Našao je jednu labavu sponicu, (nisam siguran koja je, niti čemu služi) i na kompu čita neispravost EGR ventila i jednog ili dva grejača. Kaže da je auto ok. Drugi serviser je Igor Divjak i on ima Examiner 2, pravi komp za Alfu. Mehanički ništa sporno, komp pronalazi iste stvari. Ne primećuje ono što mu ja sugerišem, da su zadnja desna vrata farbana i možda peglana. I jako zadovoljan presudom dva majstora (uzeli po 1000din za dijagnostiku) ja kupujem Alfu. Da nije poreske uprave u Senti bio bih najsretniji čovek na svetu tog dana!
Auto prelep, fantastično očuvan, zrači nekom fino balansiranom snagom i svima se sviđa. Čak i moj otac, najveća stipsa na svetu, ne žali za time što sam dao ''toliki novac''. Mali, pouzdani Saxo će na pijac, zamenila ga je mediteranska lepotica!



Idila je trajala 6 dana. Pukao je regulator pritiska goriva, odšlepana je u Deltu - 25000din. Ajde dešava se. Kvar je kažu atipičan i ne vredi se nervirati. U Delti su auto doveli u stanje da može da se vozi, ali je još uvek u problemu. Sutradan upoznajem Dešu.
Ne čitam mnogo na forumu ali on je jedan od pominjanijih majstora tu. Otišao sam jer drugar servisira auto kod njega i svideo mi se. Imam utisak da zna o čemu govori i kupio me jednim vrlo korektnim gestom. Nisam mu dugo ostao dužan.
Sada o onim ''majstorima''. Kada sam otišao drugi put kod Deše (pregled i mali servis) Vladici, jednom od majstora kod Deše trebalo je 6 do 8 minuta da pronađu sebi posla za 50.000 dinara!!! I to uz već locirane probleme prethodni put (EGR ventil, protokomer vazduha i zupčasti remen). Ne volim da pljujem po ljudima sem kada sam isprovociran, ali da ni jedan od onih likova u Kikindi ne primeti da su donje viljuške propale (cvile kada točak gurneš ka motoru), stvarno je bezveze. Naime da su to videli ostavili bi mi još prostora za cenjkanje, a uostalom za to sam ih platio. Dakle pored viljušaka još i remont prednje balans štangle, zadnja desna asta, varenje izduvne grane, gumica merača ulja, remont gornjih vijlušaka.
Nebitno...
Ovih dana ću da zamenim protokomer i to će joj dati vetar u leđa.
I sada prvo pitanje za ovaj cenjeni skup. Auto je pun nekih nalepnica koje ne smem da skinem jer se plašim da ću otkinuti farbu. Ako neko zna kako to da izvedem bio bih beskrajno zahvalan.


Biće još nekih priča, pa i saveta iz ličnog iskustva. Za sada toliko. Pozdrav
Comment