Alfa Romale

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ZEPELINBG
    CBC Veteran
    • 06.04.2008
    • 133
    • BEOGRAD

    #16
    PRIDRUŽUJEM SE POZDARVIMA I DOBRODOŠLICI...da se slatko navozaš i svakoga dana sve više voliš i paziš svoj auto !! A to što si dao-dao si..bar znaš da je sada sređeno.. !! A cela priča samo pokazuje..šta znači kupiti auto čiju istoriju održavanja znaš...sve ima svoju cenu... !!
    SOMETIMES IS GOOD TO BE BAD

    Comment

    • springboy
      CBC Član
      • 28.09.2008
      • 19
      • Novi Beograd

      #17
      Sve to sada nije mnogo bitno. Srećom novca mi nije falilo ali je jedan od motiva za kupovinu automobila u Srbiji, radije nego li nekog "na ime" to što na onom koji je stigao iz inostarnstva treba zameniti gotovo sve. Automobil koji je na prodaju u jednom momentu prestaje da se održava i na novom vlasniku u Srbiji je da ga dovede u stanje u kome je pouzdan.
      U tom smislu par primera iz ličnog iskustva.
      Kupio sam automobil od ljudi kojima je bio preskup za održavanje i lepo čovek reče "Auto kojem se zna servisna istorija košta više nego li automobil o kome se zna samo ono što se vidi spolja". Evo primera: Protokomer sa Brava 1.9 JTD, filter za gorivo od 800 din bez hemije za izdvajanje vode kakav imaju savremeni filteri za common rail motore (1500 din), filter polena nikada promenjen, guma na kojoj je pocepana armatura ali takva se vozi do mora. Takvi znaci bi trebalo da su lampica za upozorenje, ali ne...
      Zaljubljenom čoveku teško se stiže do sveti...Uf što je lepa, to jedino što se vrtelo u mojoj glavi!

      Comment

      • springboy
        CBC Član
        • 28.09.2008
        • 19
        • Novi Beograd

        #18
        E da. I EPER je vrlo korisna stvar. Ne bih je uzeo da se bilo šta razlikovalo od onoga što tamo piše. Nije podmlađena i izgeda kako piše da izgleda.
        Inače prethodni automobil koji sam vozio bio je podmlađen ali to me nikada nije brinulo. Nisam ja taj čiji će se automobil ikada proveravati na takvo što, a budući kupac bilo kog mog automobila iz mojih usta neće čuti laž.

        Comment

        • Tomic
          CBC Veteran
          • 20.06.2007
          • 182
          • Zrenjanin
          • Audi A4, Corsa C

          #19
          Jaoooo sto je lepa, heb'o je mis Slatkica ...
          Eto

          Comment

          • andrix
            CBC Početnik
            • 17.12.2007
            • 9
            • Beograd

            #20
            Stvarno lep auto, želim ti puno zadovoljstva jer onda i ne primetiš cene za trapove i ostalu sićuriju

            Što se tiče tih nalepnica mislim da je najbolje odlepiti ih uz pomoć fena, ali ne za kosu, nego, hobi stolarski fen (majstori obično koriste to za skidanje boje sa stolarije i skidanje kant trake), mada možda pomogne i običan fen ali se bojim da ne može da zagreje na željenu temperaturu. Naime prisustvovao sam tom procesu kada su neki momci odlepljivali reklamne nalepnice sa nekog pick up-a i na karoseriji nije ostajalo bukvalno ništa od lepka niti oštećenja na laku, samo mislim da treba biti pažljiv sa temperaturom. Ali ovo treba proveriti sa nekim iskusnijim. Npr neko ko brendira kola i sl.

            Comment

            • springboy
              CBC Član
              • 28.09.2008
              • 19
              • Novi Beograd

              #21
              Hvala Gille, hvala BlackBeauty
              Usudio sam se da skinem nalepnicu i nije bilo mnogo otpora.
              Prvi korak je ujedno bio i najteži. Nisam hteo da podmećem nikakav metalni predmet kako ne bih oštetio boju što je za posledicu imalo jak bol u prstima.



              Pazite da se ne posečete!



              Ovakva masa ostaje, nešto između gume i stiropora.



              100ml košta oko 120din, a kapiram da bi i običan benzin bio ok. Potrošio sam nepunu bočicu. Prvo sam dobro natopio ostatak nalepnice na poklopcu,



              Zatupljenom čačkalicom sam iskidao tu masu, a mislim da bi idealna alatka bio štapić za sladoled koji bi koristio kao špaklu. Nažalost nisam imao štapić.



              Rezultat. Ni najpliće ogrebotine i ni traga nalepnici.



              A ovo je sledeći problem. Plašim se da ovo nije lepak kakav je korišćen za nalepnicu na poklopcu rezervoara, a pokušavajući da isčupam, odnosno makar da je malo odvojim izgleda mi verovatnije da ću isčupati lim sa krova Ako je neko video ovo u radnji značila bi mi informacija da li ova glupa "antena" ima samolepljujuću podlogu, ili se nanosi neki lepak (a to zbilja izgeda toliko čvrsto da mislim da je u pitanju neki epoxi).

              Comment

              • springboy
                CBC Član
                • 28.09.2008
                • 19
                • Novi Beograd

                #22
                Mali update i pitanje.
                Nov je izgled ručice menjača i stavljeni su kulturniji odbojnici na vrata. Šta je menjano ispod haube neću da pišem da se ne bih rasplakao i da ne bih davao ovima što voze gnjolfove povoda za priču.
                Da li se neko bavio zamenom ovog plastičnog crnog sloja na vratima. Mnogo je ružno ovako iskidano a plašim se da krenem da gulim ostatak, jer tamo gde prijanja izgleda jako čvrsto. Ako se neko upuštao u zamenu neka se javi.









                Comment

                • VNOV
                  CBC Veteran
                  • 21.04.2008
                  • 150
                  • beograd

                  #23
                  Firma se zove Difol imaju razne folije evo i linka http://www.difol.net/ .
                  A pogledaj i ovde http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... fol#530735

                  Comment

                  • springboy
                    CBC Član
                    • 28.09.2008
                    • 19
                    • Novi Beograd

                    #24
                    A da li je moguće skinuti postojeći sloj bez gubljenja sopstvenih noktiju? Već sam našao kod koga bih naneo novu foliju, ali neće da je lepe preko postojeće površine (hrapava i nova se neće držati na takvoj podlozi).

                    Comment

                    • sistem33
                      CBC Član
                      • 21.06.2008
                      • 55
                      • Beograd

                      #25
                      Originally posted by springboy
                      A da li je moguće skinuti postojeći sloj bez gubljenja sopstvenih noktiju? Već sam našao kod koga bih naneo novu foliju, ali neće da je lepe preko postojeće površine (hrapava i nova se neće držati na takvoj podlozi).
                      ;

                      Dobrodosao! Zar vilice nisi mogao da osetis u voznji, one obicno lupkaju ... Moras da ih osetis. Nisam siguran koje simptome daju, ali sigurno moras da ih osetis pri voznji.. I meni su vilice negde tu negde....Nisu jos za menjanje, ali kako rece Desh-a, nisu ni tip-top... Ali ja nista ne osecam pri voznji, ni lupkanje, ni cviljenje, ni zanosenje kada se pri velikoj brzini prece preko neke neravnine i td... Ali su pri kraju. Ne verujem da ce jos dugo ( 11000 din. komad ) , ali to moras da osetis (valjda . ). Ebiga, bas steta sto ti je promakao tako krupan kvar... Makar vec kada si imao priliku da pregledas auto..
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD Facelife (2005)

                      Comment

                      • TETAK
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3034
                        • Čačak, Srbija

                        #26
                        Pozdrav druže, vidim da si zaista ozbiljno pristupio sredjivanju svoje alfice.Svi te podržavamo u tome, pa ako ti nešto zatreba mi u Čačku imamo i auto plac sa rastavljenim vozilima(ima 4-5 156-tica starijeg modela).Alfica je zaista lepa i želim ti puno km sa njom!
                        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                        Comment

                        Working...