Astra Classic II, 1.7 CDTI motor, 80 konja. Od opreme ima el.retrovizore, klimu, el. podizače, hm... ovo ostalo je manje-više standardno. Slijedeća slika je prilikom obavljanja TP za 3 nove Astre:

U mojim rukama je od 5-og kilometra na brojaču. Prvih 3000 km je pažljivo razrađena, što se sad primjeti jer tko god od kolega je proba voziti ima osjećaj da ide zericu bolje od onih ostalih
-------------------
Nedugo zatim, dosadilo mi je slušati štektanje motora, pa sam prebacio 9853 u Astru privremeno...

I obvezni dio opreme za auto od firme umontiran da se ne kotrlja i ne zauzima prostor u gepeku

-----------------
mali update - zaključio sam da ipak ne mogu ići ISPOD neke kvalitativne količine zvuka u autu
Proletio danas kroz King Kross i ubo Mac Audio PremiumX 16.2 sisteme.
90W RMS-a, 91 dB/W/m. Zasad idu na HU, a ako poludim kasnije, lako istrpe i pojačalo :hihi: Bitno je da malo dignem soundstage, koji je trenutno negdje "u podrumu"
-------------------
Ugradio sisteme...
Kick:

Tvinteri, instalacija i konačan izgled:

Kako zvuči? pa, recimo da mi neće pasti na pamet instalirati sub, bassa ima dovoljno do nivoa za pristojno glasno slušanje. Visoki nisu tako brzi kao GZ kombinacija u Vectri, niti toliko prostrani širinom, ali zvuče vrlo zadovoljavajuće za tu lovu. Dajem im još tjedan dana fore da se usviraju
--------------------
Zadnji kraj Astre zatamnjen... Final look. Sad sam mirniji ako ostavim fotić ili laptop na zadnjem sjedalu, jer se skoro pa ništa prema unutra ne vidi. Van se vidi odlišno, unatoč popriličnom zatanjenju.

I mala usporedba sa nezatamnjenim astrama

-------------------
Što sam rekao, da neću stavljati sub? E, pa lagao sam
Helix W8 competition, 8" - 250W RMS

Prvo što fascinira kod subwoofera je veličina - izgleda k'o pravi... a veličinu usporedite sami, tu je slika kraj CD-a

Druga stvar je težina. Težak je cca 4-5 kila, a magnet je maltene velik kao i otvor za montiranje...

Je li netko spominjao fiberiranje?
... eto sve u pik-traci:

Pa malo prisilnog sušenja:

Obris stražnje stranice je vani:

Pa opet malo u revijalnom tonu... rezanje mate, miješanje smole, i nakon tri sloja već liči na nešto...

Amp, GZRA 4100X, 2x55W + 170W (sistemi + sub)

Opet malo pili-reži.... ništa bez flekse heheeh

Kutija pomalo poprima formu i oblik... ajmo redom:
Izrada šablone od kartona za pregrade unutar kutije:

Pregrade na mjestu, stalak za amp i ring za sub također upozicionirani.

Prevučena tkanina

Tkanina premazana sa smolom da se učvrsti

Prvi sloj fibera

Test fit kutije. Me like

Kablovi za signal provučeni inkognito i označeni

U međuvremenu je nabavljeno još par stvari koje su falile...
Pa sam krenuo otvarati rupu za sub, a kutija mi se nasmiješila

Kutija je fiksirana s prednje strane sa zubom koji ulazi u rupu pored držača sjedala, a sa unutarnje strane vijkom koji se šarafi unutar kutije za zvučnik:

Malo tapetarenja

Našao sam i neiskorišteni čep na firewallu za kabel napajanja, te porihtao sve pod haubom...

Kanali za prednje sisteme od pojačala spojeni na original instalaciju sa ISO konektorom, sprovedeni i ostali kablovi...

I eto napokon gotovi uradak!

U mojim rukama je od 5-og kilometra na brojaču. Prvih 3000 km je pažljivo razrađena, što se sad primjeti jer tko god od kolega je proba voziti ima osjećaj da ide zericu bolje od onih ostalih

-------------------
Nedugo zatim, dosadilo mi je slušati štektanje motora, pa sam prebacio 9853 u Astru privremeno...


I obvezni dio opreme za auto od firme umontiran da se ne kotrlja i ne zauzima prostor u gepeku

-----------------
mali update - zaključio sam da ipak ne mogu ići ISPOD neke kvalitativne količine zvuka u autu

Proletio danas kroz King Kross i ubo Mac Audio PremiumX 16.2 sisteme.
90W RMS-a, 91 dB/W/m. Zasad idu na HU, a ako poludim kasnije, lako istrpe i pojačalo :hihi: Bitno je da malo dignem soundstage, koji je trenutno negdje "u podrumu"
-------------------
Ugradio sisteme...
Kick:

Tvinteri, instalacija i konačan izgled:



Kako zvuči? pa, recimo da mi neće pasti na pamet instalirati sub, bassa ima dovoljno do nivoa za pristojno glasno slušanje. Visoki nisu tako brzi kao GZ kombinacija u Vectri, niti toliko prostrani širinom, ali zvuče vrlo zadovoljavajuće za tu lovu. Dajem im još tjedan dana fore da se usviraju
--------------------
Zadnji kraj Astre zatamnjen... Final look. Sad sam mirniji ako ostavim fotić ili laptop na zadnjem sjedalu, jer se skoro pa ništa prema unutra ne vidi. Van se vidi odlišno, unatoč popriličnom zatanjenju.

I mala usporedba sa nezatamnjenim astrama

-------------------
Što sam rekao, da neću stavljati sub? E, pa lagao sam

Helix W8 competition, 8" - 250W RMS

Prvo što fascinira kod subwoofera je veličina - izgleda k'o pravi... a veličinu usporedite sami, tu je slika kraj CD-a

Druga stvar je težina. Težak je cca 4-5 kila, a magnet je maltene velik kao i otvor za montiranje...

Je li netko spominjao fiberiranje?


Pa malo prisilnog sušenja:

Obris stražnje stranice je vani:

Pa opet malo u revijalnom tonu... rezanje mate, miješanje smole, i nakon tri sloja već liči na nešto...



Amp, GZRA 4100X, 2x55W + 170W (sistemi + sub)

Opet malo pili-reži.... ništa bez flekse heheeh







Kutija pomalo poprima formu i oblik... ajmo redom:
Izrada šablone od kartona za pregrade unutar kutije:

Pregrade na mjestu, stalak za amp i ring za sub također upozicionirani.

Prevučena tkanina

Tkanina premazana sa smolom da se učvrsti

Prvi sloj fibera

Test fit kutije. Me like



Kablovi za signal provučeni inkognito i označeni

U međuvremenu je nabavljeno još par stvari koje su falile...


Pa sam krenuo otvarati rupu za sub, a kutija mi se nasmiješila


Kutija je fiksirana s prednje strane sa zubom koji ulazi u rupu pored držača sjedala, a sa unutarnje strane vijkom koji se šarafi unutar kutije za zvučnik:


Malo tapetarenja


Našao sam i neiskorišteni čep na firewallu za kabel napajanja, te porihtao sve pod haubom...



Kanali za prednje sisteme od pojačala spojeni na original instalaciju sa ISO konektorom, sprovedeni i ostali kablovi...



I eto napokon gotovi uradak!




Comment