Felicia 1,3 GLXI i Fabia 1,2 HTP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deki74
    CBC Veteran
    • 03.02.2008
    • 139
    • Beograd

    Felicia 1,3 GLXI i Fabia 1,2 HTP

    Felicia je moj auto uvezen je 2004 iz Italije a godiste je 1998.Oprema je GLX ima ugradjen plin presla je do sad 140.000 km.Kao sto vidite u pitanju je combi varijanta a ima bas dobar gepek.
    Fabia je sluzbeni auto ali ga samo ja vozim tako da je do sada presla 171.000km 2004 je godiste od opreme ima klimu,servo,abs,podizace i fabricki audio sistem.Motor je 1,2 HTP snage 64 ks.U pitanju je restilizovana verzija.
    Sa oba automobila sam vise nego zadovoljan.







  • #2
    Reci mi, kako ide Felicija sa plinom?

    Comment

    • gt nebojsa
      CBC Senator XXL
      • 11.05.2007
      • 348
      • Preljina,Cacak

      #3
      Felicia 1.3GLXi je 1.3 MPI sa Siemens Simos ubrizgavanjem.Ima 50kW/68ks,pa ne ide lose...nije RS ali nije ni troma.Moja Felicia je bila 1.3 carb/135 motor/ sa 58ks,i prilicno je spora.
      Postoji 1.3i sa SPI Bosch,isto 68ks, 1.3i 40kW.
      U Srbiji se 1.3MPI nisu prodavale,sve su iz uvoza.
      Lepa Felicia,sa malom kilometrazom.Da malom,jer sam vidjao 1.3 sa 400000km bez otvaranja.Dobro je sto je GLX pa su brave i retrovizori u boji karoserije.Ratkapne sa Fabie restyling?Menjane su i felne znaci(sa 13 na 14).
      Jedna stvar koja nije skupa i mozes lako da uradis je da stavis bocne bele pokazivace sa VWa Golf III ili IV,Passat,...i jos neki Seati,VW...Ista je spoljna dimenzija,nije istio kuciste sijalice i zabice,malo se obradi i stace.Ja sam to radio.Jedino moras i dzek za sijalicu da promenis.
      Evo slika:

      Ovi su za G III GTI malo zatamnjeni.Imaju beli,ili clear sa G IV npr.
      Felicia inace mnoogo izdrzljiv auto...Sa jednom sam(ne sa belom) slomio betonski stub od ograde,a na Feliciji pukla samo maska i izgulio branik o mrezu...
      Da ne offujem,lepe Skode... Kako ne bi bio zadovoljan.
      Toyota Čačak

      Comment

      • deki74
        CBC Veteran
        • 03.02.2008
        • 139
        • Beograd

        #4
        Vidite na ovoj Feliciji sam ugradio normalan plin koji me je kostao 270 evra inace na nju u principu ide sekvent medjutim padne mi na pamet bas to da se Felicija od 1995-97 prodavala sa Bosch Mono Motronic 1,3 sistemom i ja nadjem coveka koji mi sa jednog super ocuvanog stranca 1,3 SPI da komplet ubrizgavanje ja njemu skinem moje doplatim nesto para i tako sada ja ustvari imam Bosovo ubrizgavanje kao kod vecine pasata b3 ili golfova 2 ili 3 sa onim sistemiom jedne dizne potrosnja recimo do mora ide oko 8 litara a u gradu mi se krece do 11 u najgorem slucaju i sve me je to kostalo sa atestom oko 400 eura plus moj rucni rad koji ne racunam ali mislim da se isplatilo jer ovaj Simensov Simos 2P po mom misljenju previse komplikovan
        za jednu Skodu ciji motor vuce korene jos iz 1960 i neke godine.

        Comment

        • gt nebojsa
          CBC Senator XXL
          • 11.05.2007
          • 348
          • Preljina,Cacak

          #5
          Ja sam na Simos MPI stavio obican plin,doduse pre par godina.Tada je sekvent bio oko 3,5x skuplji od "obicnog"-300e prema 1000+e.Ates' ne racunam u ovo to su drzava+AMSS uzeli.I nemam nikakvih problema.Jos je kod mene el.leptir,bez sajle.Nema detonacija,nicega.Sekvent jeste bolji,i da sad ugradjujem plin,bio bi sekvent,jer je sad 2x skuplji,ili oko 300e.Dosta manje nego 700-800...
          Kod tebe je cak nesto jednostavniji sistem(salja gasa,1 lambda...)nisi morao da budzis SPI.Na sta su vozeni ti automobili 90ih?Venturi,LCS...
          Ja sam konkretno video svega par Felicia sa SPI,dosta vise sa MPI...tako da je taj sto ti je prodao SPI dobro prosao...dobio delove koje ce lakse da proda,i jos para pride...
          Toyota Čačak

          Comment

          • deki74
            CBC Veteran
            • 03.02.2008
            • 139
            • Beograd

            #6
            Moj problem je sto volim staromodna resenja uzeo bih ja feliciju i sa karburatorom ali je ipak previse lenja na putu tako da mi je ovo bas po mom ukusu, a sto se tice motora nema stvari koje na njoj nemozes sam da popravis,sve je pristupacno ,ventile stelujem na 10.000 km ,nema potrebe za nekim specijalnim alatima sve sto manje vise svaki enuzijasta ima u garazi.

            Comment


            • #7
              Ona felicija sa 54ks ne ide... Ni ne vuce se... K'o puz... Ova bi trebala da je bolja... Mada sa obicnim plinom... Tu su negde...

              Comment

              • deki74
                CBC Veteran
                • 03.02.2008
                • 139
                • Beograd

                #8
                Evo vidite posto je ovaj moj u originalu bio Mpi a sada je SPI ja nisam primetio nikakvu razliku u voznji cak mi je sa SPI auto nekako tecniji jednostavno lakse se vozi recimo ono kada vozite sa malo gasa cak je i elasticniji 5 mogu da idem 60 bez cimanja a cak je i moja supruga koja inace uglavnom vozi ovaj auto izjavila da da jos se vise svidja ovako.
                E sad sto se tice ubrzanja na plin i tu nema neke razlike cak je razlika manja nego sto sam to imao na prethodnim autima sa plinom.

                Comment

                • mugos
                  CBC Senator XXL
                  • 18.09.2007
                  • 555
                  • BG/sada Novi Beograd

                  #9
                  Cimni me na PP ako hoćeš da prodaš feliciju, zetonji se sviđa pa bi pazario. Zna šta valja
                  Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

                  Comment

                  • deki74
                    CBC Veteran
                    • 03.02.2008
                    • 139
                    • Beograd

                    #10
                    Zeta za pod ruku oglase u sake i sta da ti kazem moze se naci dobar primerak samo treba biti uporan a moj savet za kupovinu polovne felicije je da bude iz uvoza i to bas po mogucstvu iz Italije jer ova iako je 98 godiste nije pokazala rdju na rubovima i 5 vratima dok sam gledao mnoge koje su dosle iz Austrije i Nemacke i imaju taj problem a mladje su od 2000 godista,Ima i u Srbiji dosta ocuvanih primeraka samo treba biti uporan,jer upornost se uvek isplati.

                    Comment

                    • gt nebojsa
                      CBC Senator XXL
                      • 11.05.2007
                      • 348
                      • Preljina,Cacak

                      #11
                      @sheta:
                      Nije 54 nego 58ks je 135 sa karburatorom.
                      1.3i (slabija 135b) je 40kW/54ks.
                      Ne ubija je plin bas toliko.

                      Ne mora da bude iz uvoza da bi bio dobar primerak,jedino sto 1.3i nema a da nije iz uvoza.Al' ima 1.6..Ko nema servisnu,bar za prvih par godina,ja bi' odmah posumnjao u kilometrazu."Uvozne" su uglavnom bolje opremljene,ima ih i sa klimom.
                      Moja je do pre 2.5 god.pocela da rdja samo na 5.vratima,i to samo ispod lajsne,malo.Nesrecno savijen unutrasnji lim pa zadrzava vodu.Prodao je 2006. za 5 dana i za 4000e...1998.godiste.
                      Felicia je cudo...Jaka i prostrana,mogla bi da nosi i dosta jaci motor.
                      Toyota Čačak

                      Comment

                      • vladaepro
                        CBC Početnik
                        • 22.04.2008
                        • 3
                        • Ruma

                        #12
                        Re: Felicia 1,3 GLXI i Fabia 1,2 HTP

                        Da se i ja ubacim sa svojom felicijom

                        98' god, 1.3MPI (50 kw). Kupljena sa 110000 pre 2 godine, presao oko 30000. Menjao sam kojesta na njoj (amortizere, lezajeve, kugle, termostat...), ali vise zato sto me nervira ako nesto nije 100% ispravno nego sto je stvarno bilo neophodno. Uglavnom, prilicno jeftini delovi, tako da s vremena na vreme ima smisla dati 100-tinak evra da se malo 'osvezi'. Inace, ugurao sam klimu i sekvent unutra i sve radi jako lepo. Apsolutno nikakve razlike nema u snazi i potrosnji (sto se tice plina), a gubitak snage dok je klima ukljucena nije strasan.

                        Generalno, jako pouzdan (nikad zakazao na paljenju, u voznji ...), rentabilan (jeftino odrzavanje, motor se ne kvari) i relativno udoban auto (mozda se neko nece sloziti sa ovim zadnjim, ali letos smo isli na more, i posle 600km voznje sa jednom manjom pauzom uopste nisam bio umoran, ukocen i sl. - za razliku od juga u kojem sam se raspadao posle 150km .
                        Jedino sto bih jos voleo da imam na ovom autu je servo volan (mada vise zbog zene nego zbog mene) i eventualno neki airbag, za svaki slucaj ...

                        Pozdrav

                        Comment

                        • Milanche78
                          CBC Početnik
                          • 26.04.2009
                          • 3
                          • BG

                          #13
                          Re: Felicia 1,3 GLXI i Fabia 1,2 HTP

                          Imam mogucnost da kupim feliciju '98 godiste, ocuvana i relativno malo presla (ne znam jos detalje, ali saznacu). Naime, prodaje poznanik koji je malo "cudan" (voli da laze i preuvelicava) i on oduvek prica kako je motor nemacki, ali ja sam siguran da nije 1.6 niti 1.9 dizel, pa je verovatno ovaj 1.3 sa siemens ili bosch ubrizgavanjem. Da li to valja ( koja je najbolja varijanta , a imajuci u vidu i buducu ugradnju gasnog uredjaja, karburator, siemens ili bosch) i koliko da mu ponudim? Vidim da po oglasima prodavci cene svoje skode ( sa preko 150 000km) i preko 3000 €, a ja toliko za 10 godina staru Skodu! nikad ne bih dao, mislio sam da mu ponudim 2-2.500, eventualno 3, ako nije presao recimo 40K i ako mi u servisu potvrde da je u odlicnom stanju. I drugo pitanje, koje se sakrilo u prvom, kakva je ova felicija po pitanju ugradnje uredjaja za tng, koji se preporucuje i kako se pokazalo u praksi. Hvala

                          Comment

                          • mugos
                            CBC Senator XXL
                            • 18.09.2007
                            • 555
                            • BG/sada Novi Beograd

                            #14
                            Re: Felicia 1,3 GLXI i Fabia 1,2 HTP

                            Imam feliciju 1,3 96 godište sa plinom, vozim je već 3 godine i stigao sam do 200 000 bez problema (redovna zamena ulja i filtera na 10.000 filtera za vazduh i plin na 5000). uzeo sam je sa 110 000km. Ugradio sam lovato sa tir. bocom. Na otvorenom ne prelazi 8 lit. Delovi su smešni, 2 kugle i kraj spone 1900 din. ležajevi 900 po komadu. Obrati pažnju na rđu 5 ih vrata, tu je osetljiva.
                            Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

                            Comment

                            Working...
                            X