Evo i rezultata Dynojet merenja...
U prvi mah se pokazao kao obican LPT (low pressure turbo)
Ali nakon zamene solenoida je proradio i pokazao pravu konjazu
Obrtni moment i snaga

Obrtni moment i snaga (crvena je nakon zamene solenoida, a plava pre)

Ovo je snaga i obrtni moment na tocku.
Snaga se kod Saaba mnozi sa 1.15 da bi se dobila snaga motor isto vazi i za obrtni moment stim da bi se dobili Nm vrednost se jos mnozi i sa 1.36
U prvi mah se pokazao kao obican LPT (low pressure turbo)
Ali nakon zamene solenoida je proradio i pokazao pravu konjazu
Obrtni moment i snaga

Obrtni moment i snaga (crvena je nakon zamene solenoida, a plava pre)

Ovo je snaga i obrtni moment na tocku.
Snaga se kod Saaba mnozi sa 1.15 da bi se dobila snaga motor isto vazi i za obrtni moment stim da bi se dobili Nm vrednost se jos mnozi i sa 1.36
Comment