Saab 900 SE
Collapse
X
-
Comment
-
-
su preko 3 godine u zemlji oslobodjeni su carine... a ako ranije prodaju... onda nisu...
Ne kapiram, mozhe malo detaljnije o kakvom se "poslu" radi
Za 2 i po' soma OVO??!!??
Auto ti je da se
Pozz
Comment
-
-
Radi se o autu koji je dok nije bilo starosnog limita uvezao stranac, ili, posto su crne table sa E (63 je Kanada), je bio uvezen kao osnovno sredstvo firme u kojoj je vecinski strani kapital.
Kada je takav auto vise od 3 godine u Srbiji moze se registrovati uz placanje carine i PDV (osnovica po tablicama).Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Mmmmmmm..... NiceBas mi treba takav jedan
p.s. Igore nije fer, ti imas dva, a ja ni jedanSAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
brick Vec je uvezen... sve je zavrseno... ako su preko 3 godine u zemlji oslobodjeni su carine... a ako ranije prodaju... onda nisu...
pre 2-3 godine vozila iz ambasade nisu mogla legalno da se uvezu ni posle 5 ni posle 10 godina u zemlji, sto se tice domacih lica.
to znam, jer sam nasao iz ambasade ono sto mi je trebalo, bilo duze od 3 godine u zemlji, isto A table, i nije moglo nikako po zakonu.
bila je neka fora tipa javi se ovom spediteru (onako tajno), daj 500 evra i on ce da "sredi" nekakve izjave... i papire. ti samo daj pare unapred i eto ne brini.
naravno, u carinskom zakonu ta opcija ne postoji, i pare nisam dao na nevidjeno.
kasnije sam cuo da je taj spediter uhvacen sa svojim pajstasima carinicima u nekim smuljivim poslovima sa uvozom kineskgo tekstila, ili tako nesto.
zato pitam, po kom tacno osnovu, zakonu ovaj Saab, s obzirom da on nije niti jednog trena bio usao u zemlju, nema niti jednog jedinog dana u zemlji a kamoli 3 godine. (Ambasade i sva njihova imovina su eksteritorijalni i ne podlezu carinama i porezima zemljle domacina po konzularnim konvencijama).
ako je ovde nezgodno, moze i na pp.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Radi se o autu koji je dok nije bilo starosnog limita uvezao stranac, ili, posto su crne table sa E (63 je Kanada), je bio uvezen kao osnovno sredstvo firme u kojoj je vecinski strani kapital.
Kada je takav auto vise od 3 godine u Srbiji moze se registrovati uz placanje carine i PDV (osnovica po tablicama).
za A tablice ne vazi, jer strana ambasada nije uvezla auto, nije osnovno sredstvo po domacem akonodavstvu koje uzgred i ne vazi uopste za ambasade. auto na A tablice je sve vreme bio u inostranstvu, cak se na njega ne odnosi ni domace prekrsajno pravo, tako da auto sa A tablicama ( vlasnik) ne mora da placa kazne za pakriranje, kazne za prekoracenje brzine su takodje nenaplative... isto je i za M tablice dok za P tablice je isto sto i za E tablice.
tako je uvek bilo, zato i pitam da li i kada su izvrsene izmene, i gde se to moze proveriti (zakon, uredba, sl. glasnik) .volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Procitacu vam "Obrazlozenje"
Zahtevom od 01.06.2005 g. ......... iz Ambasade Kanade, zatrazio je od ove carinarnice definitivno carinjenje robe blize opisane u dispozitivu ovog resenja (SAAB 900), obrazlazuci isti time da je vozilo uvezeno po aktu protokola Saveznog ministarstva za inostrane poslove br........, uz oslobadjanje od placanja carine i drugih uvoznih dazbina. Kako imenovani zeli da proda vozilo, predlaze definitivno carinjenje predmetne robe, na osnovu clana 27. stav 3. Carinskog zakona.
Iz ovoga se lepo vidi da vozila koja provedu u SiCG preko tri godine, mogu da se otudje domacim licima, bez placanja carine i poreza.
ASli posto u ovom slucaju nije proslo tri godine, stranom licu se dozvoljava otudjenje vozila, ali uz placanje carine i poreza.
I prvog SAAB-a 9000 smo kupili od Nemacke Ambasade i platili smo samo prenos, kao da kupujemo vozilo od domaceg lica.
Bio sam malo opsiran, ali mislim da vam je sada mnogo jasnije, kada je u pitanju prodaja automobila od osoba koje rade u ambasadama i konzularnim odelenjima kod nas.Garaza
1996 SAAB 900 NG Cabrio
Comment
-
Comment