Osnovni podaci
Alfa Romeo 155 q4
1993
Alfa rosso 130
Auto Školjka ima 200 k km
Novi su amortizeri
Novi su federi Eibach
Nov je kompletan motor ( klipovi ,klipnjače sve to )
Nova je sklopka
Tipo bregaste više snage i bolje razpoređeno po cjelom polju rada.
Integrale usisni kolektor
Izpušni kolektor od inoxa
Kočnice so od 166 Super 310 mm promjera 4 klipovi minimum 16 cola felge
Stražnje kočnice nove
Novi kablovi ručne kočnice
Auto ima čip da sve to radi kako mora I radi se tamo od 250 - 300 konja
Direktan auspuh
Nove sprednje Roke ( comtrol arms )
Unutrašnjost boost štjevac
Ventilatori hlandjaka su na switch
Ima stražnje park senzore
I još slike
Kočnice

Integrale usisni

Slika kakav je avto sada kad je spušten i sa drugim feltnama.

Slika kakav je auto bio kad sam ga dobio


Ako ima nekih pitanja samo slobodno.
Alfa Romeo 155 q4
1993
Alfa rosso 130
Auto Školjka ima 200 k km
Novi su amortizeri
Novi su federi Eibach
Nov je kompletan motor ( klipovi ,klipnjače sve to )
Nova je sklopka
Tipo bregaste više snage i bolje razpoređeno po cjelom polju rada.
Integrale usisni kolektor
Izpušni kolektor od inoxa
Kočnice so od 166 Super 310 mm promjera 4 klipovi minimum 16 cola felge
Stražnje kočnice nove
Novi kablovi ručne kočnice
Auto ima čip da sve to radi kako mora I radi se tamo od 250 - 300 konja
Direktan auspuh
Nove sprednje Roke ( comtrol arms )
Unutrašnjost boost štjevac
Ventilatori hlandjaka su na switch
Ima stražnje park senzore
I još slike
Kočnice

Integrale usisni

Slika kakav je avto sada kad je spušten i sa drugim feltnama.

Slika kakav je auto bio kad sam ga dobio


Ako ima nekih pitanja samo slobodno.
Čuo sam da je po pitanju održavanja zahtjevan kao integralka..al s autom takvog kalibra ne možeš ni proć jeftino..prijatelj mi išao pogledat jednu takvu u Split jer je bio zagrijan za taj auto međutim otkrio mi je da je bio jako razočaran zatečenim stanjem..Poderani sicevi,pepeljara puna čikova i pepela kao i oko pepeljare,auto je bio lakiran i to loše..kaže da nije vjerojatno bio jako udaren i da bi i to riješio al da je i kilometraža bila poprilična..malo škripala sinhronizacija,motor je bio mastan,turbina nije davala dobar pritisak itd,itd..Htio ga je kupit al tip je bio neumoljiv po pitanju cijene(vlasnik je bio neki balonja koji se samo vozikao s autom godinu dana a para je imao jedino za registraciju i bengu)..Htio ga je sredit od poda do krova...šteta jer znajući njega koliko je pedantan taj auto bi doživio renesansu a ovako ga je vjerojatno kupio još neki klinac bez mrme za održavanje koji će ga vozit dok mu ne pukne remen ili ode pumpa vode i nakon toga na otpad
Daj neke slike enterijera.

Comment