@stefan - i meni je zanimljivo, Alfa mi je fina unutra, ali ova mi je nekako zanimljivija vidjet cemo kako ce sve ispast
@skyline & boki - nema tu sta, to ce se raditi sve sigurno, medjutim, za prvu pomoc potreban mi je auto, odn prevozno sredstvo, posluzila bi mi i da je 1.0 FIRE a kada budem imao slobodnog vremena onda cu se posvetiti doradama da se moze i poganjati
Ova je ionako bila predvidjena za potezak dizel motor, pa ima vec 4xdiskove, i ventilirajuce naprijed, a za ostalo cemo vidjeti akobogda u iducih mjesec - dva
Croma je vrh auto! Malo ih je koji su to shvatili nazalost, jer ipak ona osvaja na "drugi pogled" a onda je trajno... Moja prva "ljubav"...
Sa vesanjem samo ozbiljno, ne krati amorte vec cetiri nova i to neka malo jaca, da ne kazem sportskija... Kayaba ili Bilstein. Inace ce da ti bezi i otima se na sve strane samo li pipnes gas u krivini!
Naravno i opruge, ali one mogu i da sacekaju malo..
Fabricke kocnice jesu ok ali vidi obavezno makar neke dobre plocice za pocetak...
Pozz!
Transaxle u krvi...
"ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana
Srdjane, hvala puno, odlican pdf, imas li mozda jos koji o njoj? Recimo elektrici, seme itd? Hvala jos jednom
@gruja - otom potom, sad ce ionako da zazimi, pa ce da se parkira na neko vrijeme kad odem poslom, a ne znam bas ni kakva je situacija kod nas sa amortizerima za nju, mogu li se naci uopste i koliko su love
ima mogucnost i da se prave unibolovi,umesto velikog silen bloka na donjoj viljusci,i na upornim uzduznim sponama na zadnjem trapu,ja sam kod caleta na cromi pravio prvu varijantu sa tvrdim silen blokovima i amortizerima punjenim atf uljem,pa je voznja bila kao u kartingu,mogao sam i pod 90* da skrenem,koliko su gume dozvoljavale,ali su kosevi rekli svoje
davno sam se igrao sa tablom,dok sam je cesce vozio,sad je voze matorci pa i ne obracam mnogo paznju ali je enterijer stvarno los,deformisao se od sunca,i tablu ne mogu da zategnem nikako vidim sraf na sredini ali mu ne mogu prici,i odustao sam do daljnjeg,razmisljao sam o ubacivanju tapacira od novije ako je moguce ali ih nisam imao za eksperimentisanje i predpostavljam da moze jer su na istoj karoseriji,imam cajgere od neke TD,mislim da je pisalo negde 2.0,sa nekih 100-tinak hiljada,a sad u cromi imam cajgere od nekog modela mislim da je 2.0 cht,jer ima ekonomer i obrtomer,mada znam sigurno da je 2.0 ali neznam koja
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
ima mogucnost i da se prave unibolovi,umesto velikog silen bloka na donjoj viljusci,i na upornim uzduznim sponama na zadnjem trapu,ja sam kod caleta na cromi pravio prvu varijantu sa tvrdim silen blokovima i amortizerima punjenim atf uljem,pa je voznja bila kao u kartingu,mogao sam i pod 90* da skrenem,koliko su gume dozvoljavale,ali su kosevi rekli svoje
davno sam se igrao sa tablom,dok sam je cesce vozio,sad je voze matorci pa i ne obracam mnogo paznju ali je enterijer stvarno los,deformisao se od sunca,i tablu ne mogu da zategnem nikako vidim sraf na sredini ali mu ne mogu prici,i odustao sam do daljnjeg,razmisljao sam o ubacivanju tapacira od novije ako je moguce ali ih nisam imao za eksperimentisanje i predpostavljam da moze jer su na istoj karoseriji,imam cajgere od neke TD,mislim da je pisalo negde 2.0,sa nekih 100-tinak hiljada,a sad u cromi imam cajgere od nekog modela mislim da je 2.0 cht,jer ima ekonomer i obrtomer,mada znam sigurno da je 2.0 ali neznam koja
Tabla mi je bila rak rana, dotle je doslo bilo da sam od ciste huje pajserom cupao ovu iz stranca u jednom trenu mi bilo svejedno oce li ostati u komadu, samo da je iscupam sreca, pa sam se smirio, fol je ispod haube tamo imas 8 sarafa, po 4 na svakoj strani, moras izvaditi onu kutiju od ventilacije, motor ventilacije, motor od brisaca(moze ostati, ali je patnja onda prstima dohvatiti gornje 2 matice na vozacevoj strani). Kad povadis ovo pod haubom, imas odlican pogled na 8 sarafa koji te muce i drze tablu na mjestu u kabini treba odvrnuti svega 3-4 sarafa max, po jedan na svakoj strani kod nogu vozaca i suvozaca, jedan s desne strane volana, opet kod nogu, ako se dobro sjecam, i mozda negdje jos jedan, ne znam vise napamet. I zadnje, i najbitnije moras skinuti one 2 cijevi od ventilacije sto se vezu na dno table iza pepeljare, i vode po podu do nogu putnika nazad. Kad i sve poodvrces i uklonis, ove cijevi drze tablu na mjestu ne moras cak niti instrumente skidati sad kad razmislim, tablu u principu cak ni dirati ne moras, eventualno srednju konzolu i zadici tepih naprijed ad mozes ukloniti ova crijeva od ventilacije.
Ja sam ti naveo sad sistem kad hoces da vadis tablu, da je mijenjas, spajanje i ubacivanje novije je druga stvar. Ima par bitnih detalja, pa ako odlucis se ubacivat, reci da se probam sjetiti jos koje sitnice. Sve kombinacije igraju, recimo moja original croma nije imala klimu, dakle analog kontrole, ova stranac od koje sam ubacio interijer je imala digitalnu klimu koja je prodata prije nego sam je kupio, ubacio sam tablu, ali sa svojom ventilacijom (kad izvadis tablu lako je vidjeti kako sta ide i o cemu pricam), al uvijek ima caka recimo pase sve, osim debele cijevi koja vodi od ventilacije kroz tablu na vozacevo ono puhalo naizgled isto, a razlicito zavrsava, i naravno, ne pase nikako sreca pa sam imao sve dostupno, pa sam mogao kombinovati.
Povelik problem, na koji sam izgubio dosta vremena da uradim to ljudski, je elektrica instalacija. Doticna je razvedena KROZ tablu, i nemoguce ih je razdvoijiti dok tablu ne izvadis iz auta, i rastavs je skroz. Treba otpojiti par jackova s razvodne kutije, koji vode pod haubu, dok ostali izlaze svi zajedno s tablom (uostalom, ako dodjes dovdje, poprilicno je lako skontati sta treba i kako.)
Moja tabla je bila u sasvim o-ke stanju, ali tapaciri na vratima.....pa "tuzno" je adekvatan izraz, tuga cista kad ih vidis na sta su licili, izvitopereni od sunca, polomljeni, i improvizovanih rukohvata kad se samo sjetim...
Sto se vrata/tapacira tice, sve pase oblikom, samo je potrebno uzeti i mehanizam rucki iz vrata, da bi se mogla otvarati iznutra, jer su rucke na razlicitim mjestima. Tu je potrebno malo busenja u limu, nista strasno, jedna rupa da se namontira nosac. Donje rupe za sarafe se ne poklapaju, ali s busilicom u ruci trebalo mi je manje od 5 min po vratima da izbusim rupe u limu, i uvrnem sarafe. Nebo pase perfekt na saraf, kao i tepih (), i sva sjedista.
Sve ovo sto sam nabrojao stvarno nije tesko za uraditi, i da sam ja imao prethodnog iskustva, ili nekog da me uputi, svo ubacivanje bi bilo gotovo za jedan dan ili dva, finog rada(govorim o KOMPLET izmjeni, tapaciri idu zacas, 2-3 sata posla da se uradi ljudski.
A sto se dotezanja table tice, poskidaj ono gore pod haubom pa vidi da se nisu mozda olabavili ovi sarafi, osim toga ostaje samo mogucnost da se tabla izvitoperila, sto mi je malo teze za povjerovati s obzirom na njenu metalnu konstrukciju.
Evo i kod ovog se bas cuje kako zvekece, tok tok tok metalni zvuk, moja proizvodi isti zvuk samo jos glasnije cini mi se jesu li to ventili u pitanju ili?
Comment