Kupljen je i30 u SMILE+ opremi, a to je:
i30 1.6CRDi 90KS i najjadniji paket opreme 15.480 EUR
Garancija 5god/100K km na sve
Oprema
SMILE+
* ABS
* EBD
* BB (Brake Booster)
* Prednji vazdušni jastuci
* Bočni vazdušni jastuci
* Vazdušne zavese
* Centralno zaključavanje
* Daljinska komanda centralnog zaključavanja
* Protivprovalni alarm
* Elektronska blokada paljenja motora
* Automatsko zaključavanje vrata u vožnji
* Progresivni servo upravljač
* Podesiv nagib stuba upravljača
* Ručno podesivi klima uređaj
* Mogućnost hlađenja kasete ispred suvozača
* Električni podizači prednjih stakala
* Električno podešavanje i grejanje retrovizora
* Radio CD MP3 sa četiri zvučnika
* Utičnice za USB, iPOD i AUX između prednjih sedišta
* Multifunkcionalni centralni displej
* Merač spoljnje temperature
* Odbojnici u boji karoserije
* Obloge spoljnih retovizora u boji karoserije
* Pepeljara i upaljač sa ovetljenjem
* Držači za čaše
* Detektor sedenja i vezivanja za sva sedišta
* ISO FIX fiksiranje dečjih sedišta
* Deljiva zadnja klupa 60:40
* Rezervni točak manjih dimenzija
Iste nedelje kad je uzet stavljene su folije Bruxsafol sa 50% zatamnjenja.
Xennoni ce biti u Januaru (nadam se) kad bude vise para ...
Inace moj i30 je najjeftijnija izvedba u diesel varijanti.
Auto je sive boje i slikacu ga kad stignem da ga operem i odrzim dovoljno cistog da ga slikam.
Misljenje o autu:
Necu ulaziti u estetiku, tu svamo ima svoje misljenje. Ja mislim da je u klasi jedini lepsi auto od njega proceed, ali on niej bio u izboru zbog 3-oja vrata.
Kvalitet izvedbe je jako dobar, materijali su kvalitetni, plastike su mekane i lepe. Sedista su dobro profilisana i udobna, bocna potpora je dovoljna za lepu voznju. Za pravu sportsku voznju bolja bi bila nesto dublja sedista, ali i ovako je sasvim OK.
Mesta napred ima dovoljno, iako nemam dubinsko podesavanje volana, dobar polozaj se lako nalazi, ergonomija je izuzetna. A i kad se namestim opusteno (188cm/95kg) ima dovoljno mesta da (opet) ja sednam i iza i da mi ne bude neudobno.
U auto se (relativno) lako ulazi i izlazi, pogotovo na zadnje sediste.
Kad smo vec kod zadnjeg sedista moram da napomenem da je vrlo udobno i putnici nazad nemaju ni jednog razloga da se zale sto sede nazad. Udobnije je nego kod svapske konkurencije. Prijatno iznenadjenje...
Gepek je relativno mali, sto zbog nezavisnog vesanja, sto zbog toga sto je prostor maximalno iskoriste za kabinu. Zadnja klupa ima prilican nagib (opet zbog udobnosti putnika) tako da, ako nosite nesto kabasto, malo teze cete to utrpati u auto bez obaranja klupe...
Sve komande su bas tamo gde bi trebale da budu, pod rukom.
Sve (prekidaci, volan, kocnica, rucna, menjac ...) pruza odgovarajuci otpor, ni premekano ni pretvrdo.
Pedale su dovoljno velike i lepo razdvojene tako da mi, momci, mozemo komotno da vozimo
Menjac je efikasan i precizan, nemate nikakvu dilemu da li ste ubacili u brzinu ili ne. Opet, kao i kod svih menjaca, prva i rikverc su polusinhronizovani.
Instrument tabla je pefrektna, LCD tehnologija, u tri boje (ako se ne varam), fabricka muzika je skroz adekvatna (4 velika zvucnika, svaki u svojim vratima), milion opcija... nisam se zamarao da proucim detaljno.
Pregrada za sitnice i kojestarije ima i vise nego dovoljno, cak toliko da dve drzim potpuno prazne...
Klima kao da je stavljena za dnevnu sobu, a ne za auto ... 'ladi za sve pare, ni na najvecim vrucinama nisam morao da ukljucim duvaljku na vise od 1-ice, na 2-ku kratko dok o'ladi, pa na 1.
Ponasanje u voznji je veoma dobro, auto je poslusan, sasvim blago zanosi preko nosa i to ako baaas preterate. Ukoliko se vozite na granici udobnosti (bez 'vatanja za rucke iznad vrata) to zanosenje necete ni osetiti. Zadnji kraj je uvek jako dobro kontrolisan, a prolasci kroz krivine su uzivancija. Lepo podnosi neravnine i los put, zvucna izolacija je odlicna, motor se i ne cuje.
Kad smo vec kod voznje ... ne znam kolika je max. brzina, ja ga i ne vozim preko 140km/h, ali su medjuubrzanja sasvim dobra. Motor ubrzava linearno od 1500 do 3000rpm podjednako, a na vise obrtaje sam ga jako retko i terao. Inace opusteno podnosi krstarecu brzinu pd 150km/h i tu se vrti na ~3200rpm.
Potrosnja ?! 6l/100km.
Inace, preglednost je kao i kod cele klase, nema nekek razlike.
Ono sto me posebno raduje je polozaj tocionika za gorivo s vozaceve strane. Posto je u 90% slucajeva obratno desava se da skoro bas nikad ne cekate na pumpi je je "vasa strana" slobodna.
Dok ne stignu neke slike ... masta moze svasta ...




i30 1.6CRDi 90KS i najjadniji paket opreme 15.480 EUR
Garancija 5god/100K km na sve
Oprema
SMILE+
* ABS
* EBD
* BB (Brake Booster)
* Prednji vazdušni jastuci
* Bočni vazdušni jastuci
* Vazdušne zavese
* Centralno zaključavanje
* Daljinska komanda centralnog zaključavanja
* Protivprovalni alarm
* Elektronska blokada paljenja motora
* Automatsko zaključavanje vrata u vožnji
* Progresivni servo upravljač
* Podesiv nagib stuba upravljača
* Ručno podesivi klima uređaj
* Mogućnost hlađenja kasete ispred suvozača
* Električni podizači prednjih stakala
* Električno podešavanje i grejanje retrovizora
* Radio CD MP3 sa četiri zvučnika
* Utičnice za USB, iPOD i AUX između prednjih sedišta
* Multifunkcionalni centralni displej
* Merač spoljnje temperature
* Odbojnici u boji karoserije
* Obloge spoljnih retovizora u boji karoserije
* Pepeljara i upaljač sa ovetljenjem
* Držači za čaše
* Detektor sedenja i vezivanja za sva sedišta
* ISO FIX fiksiranje dečjih sedišta
* Deljiva zadnja klupa 60:40
* Rezervni točak manjih dimenzija
Iste nedelje kad je uzet stavljene su folije Bruxsafol sa 50% zatamnjenja.
Xennoni ce biti u Januaru (nadam se) kad bude vise para ...
Inace moj i30 je najjeftijnija izvedba u diesel varijanti.
Auto je sive boje i slikacu ga kad stignem da ga operem i odrzim dovoljno cistog da ga slikam.
Misljenje o autu:
Necu ulaziti u estetiku, tu svamo ima svoje misljenje. Ja mislim da je u klasi jedini lepsi auto od njega proceed, ali on niej bio u izboru zbog 3-oja vrata.
Kvalitet izvedbe je jako dobar, materijali su kvalitetni, plastike su mekane i lepe. Sedista su dobro profilisana i udobna, bocna potpora je dovoljna za lepu voznju. Za pravu sportsku voznju bolja bi bila nesto dublja sedista, ali i ovako je sasvim OK.
Mesta napred ima dovoljno, iako nemam dubinsko podesavanje volana, dobar polozaj se lako nalazi, ergonomija je izuzetna. A i kad se namestim opusteno (188cm/95kg) ima dovoljno mesta da (opet) ja sednam i iza i da mi ne bude neudobno.
U auto se (relativno) lako ulazi i izlazi, pogotovo na zadnje sediste.
Kad smo vec kod zadnjeg sedista moram da napomenem da je vrlo udobno i putnici nazad nemaju ni jednog razloga da se zale sto sede nazad. Udobnije je nego kod svapske konkurencije. Prijatno iznenadjenje...
Gepek je relativno mali, sto zbog nezavisnog vesanja, sto zbog toga sto je prostor maximalno iskoriste za kabinu. Zadnja klupa ima prilican nagib (opet zbog udobnosti putnika) tako da, ako nosite nesto kabasto, malo teze cete to utrpati u auto bez obaranja klupe...
Sve komande su bas tamo gde bi trebale da budu, pod rukom.
Sve (prekidaci, volan, kocnica, rucna, menjac ...) pruza odgovarajuci otpor, ni premekano ni pretvrdo.
Pedale su dovoljno velike i lepo razdvojene tako da mi, momci, mozemo komotno da vozimo

Menjac je efikasan i precizan, nemate nikakvu dilemu da li ste ubacili u brzinu ili ne. Opet, kao i kod svih menjaca, prva i rikverc su polusinhronizovani.
Instrument tabla je pefrektna, LCD tehnologija, u tri boje (ako se ne varam), fabricka muzika je skroz adekvatna (4 velika zvucnika, svaki u svojim vratima), milion opcija... nisam se zamarao da proucim detaljno.
Pregrada za sitnice i kojestarije ima i vise nego dovoljno, cak toliko da dve drzim potpuno prazne...
Klima kao da je stavljena za dnevnu sobu, a ne za auto ... 'ladi za sve pare, ni na najvecim vrucinama nisam morao da ukljucim duvaljku na vise od 1-ice, na 2-ku kratko dok o'ladi, pa na 1.
Ponasanje u voznji je veoma dobro, auto je poslusan, sasvim blago zanosi preko nosa i to ako baaas preterate. Ukoliko se vozite na granici udobnosti (bez 'vatanja za rucke iznad vrata) to zanosenje necete ni osetiti. Zadnji kraj je uvek jako dobro kontrolisan, a prolasci kroz krivine su uzivancija. Lepo podnosi neravnine i los put, zvucna izolacija je odlicna, motor se i ne cuje.
Kad smo vec kod voznje ... ne znam kolika je max. brzina, ja ga i ne vozim preko 140km/h, ali su medjuubrzanja sasvim dobra. Motor ubrzava linearno od 1500 do 3000rpm podjednako, a na vise obrtaje sam ga jako retko i terao. Inace opusteno podnosi krstarecu brzinu pd 150km/h i tu se vrti na ~3200rpm.
Potrosnja ?! 6l/100km.
Inace, preglednost je kao i kod cele klase, nema nekek razlike.
Ono sto me posebno raduje je polozaj tocionika za gorivo s vozaceve strane. Posto je u 90% slucajeva obratno desava se da skoro bas nikad ne cekate na pumpi je je "vasa strana" slobodna.
Dok ne stignu neke slike ... masta moze svasta ...





Comment