Verovatno zbog auspuha, on kao takav bi trebalo da 100% moze na tvoj blok, al pitanje je gde prolaze cevi. Nego uporedi ih ti pa vidi, mozda i moze da stane
i josh da dodam predlozio mi je jedan majstor...
Kaze da ce biti poskupa investicija ali moze da ugradi turbo na njemu i nece mu trebat mnogo vremena ...
Mene strah da tu elektronika posle mora nesto da se menja jer nije to toliko jednostavno bar po meni ...
Opel kadet GSI 8v 95kW 20SEH
Dobra vila mi je ispunila dve zelje... treci put nisam mogo
1) karter od omege ne moze jer je motor uzduzno postavljen za razliku od kadeta-inace rupe se gadjaju...a i ona cevcuga nije ista tako da bolje nadji OK karter
2)godinama kupujem neke usrane kablove(10-akeur set) i rade bez greske,menjam ih cisto preventivno-da te ne zeza malo elektrika kad tako gore? ...svecice..zazor.....
3)sto se turba tice kazi "majstoru" da se tera..u tri....i ne teraj kola vise kod njega
SEH ima preveliku kompresiju,da bi mu se turbo samo naglavio,moraces da menjas ,ili obradjujes, klipove..... NE je malo povoljniji za to ali i dalje prevelika investicija za nesto sto tesko da ce da potraje
imam negde skinute slike radova i crteze za obradu klipova za turbo konverziju pa ako si zapeo mogu da okacim mada je pun net toga..
kostace boga oca i tesko da ce da potraje.
..a da majstoru nece trebati puno vremena to bas i nisam siguran
e sad ako nekde iskopas turbo kit -to je nesto drugo
Razmisljao sam da ubacim kompletan ovaj motor iz omege kad je vec glava i karter koji sam uzeo od njega i josh ovaj blok sa sve klipovima karikama radilicom i zajebancijama da uzmem i da ga koknem ....??? Koji je motor jachi???
Ja se izvinjavam meni je motor SLH $ebem ti ovakvog majstora kad sam nisam pogledo koji je broj motora nego prepricavam njegovu prichu...
u saobracajnoj mi broj motora pocinje sa 20sLh a pise da ima 95kW
Opel kadet GSI 8v 95kW 20SEH
Dobra vila mi je ispunila dve zelje... treci put nisam mogo
Sto se turba tice... moze... ALI... klipovi ti nisu kovani, sto znaci da nece dugo izdrzati.... mada sa pritiskom turbine od 0.5 bar bi trebalo da bude sve ok..... Kompresija na turbo motoru treba da bude oko 8, tebi treba na SEH-u da bude oko 11, znaci i to mora da se rastereti na 8. Elektronika bi trebalo da se promeni jer tvoja mapa ubrizgavanja nema informaciju sta da radi sa tolikom kolicinom u****nog vazduha, znaci i protokomer mora drugi i ECU i kablovi za to... treba ti i sonda jer je turbo C motor, osim ako se prave karburatori, a to cude ce da trosiiiiiiiiiii
karter nisam stavio jer je obrnuta ona dublja strana kontra od mojeg kartera mogao sam neke prepravke napravit ali mi bilo mucno tako da sam samo predihtovao moj karter i to sam bez onog mog majstora
A pogledao sam na motoru mi stvarno pise SEH a u saobracajnoj SLH tako da idem odma munjevitom brzinom vec sutra ujutru da to ispravim sto je pre moguce oof sto se namuchih oko toga
Opel kadet GSI 8v 95kW 20SEH
Dobra vila mi je ispunila dve zelje... treci put nisam mogo
Comment