Pa pazi s obzirom da 16V ima 151 ks po toni a 8V "samo" 121 trbalo bi da je razlika dosta veca,ali i pored toga performanse su maltene identicne 8,7 do 100 km/h 8V i 8.1 do 100 16V,samo 0.6 sekundi razlike,a i vreme na 402 im je fabricki dosta blizu 16V 16.2 a 8V 16.6,negde oko 4 duzine auta
Kupljen 2.0 16V ABF Seat Ibiza Cupra 150 KS
Ubačen prije dva dana, danas trebao paliti ...
nego ... danas ipak nisam palio auto, tek je maloprije elektronika otišla na klanje da se ukine code ključ, tako da ću ujutru ići probati paliti. Pa samim tim imam vremena da postavim slike koje sam uslikao prekjučer dok smo šarafali ...
pristizanje u tuning centar by Brane i pripreme i vađenje Digifant 2 8 Valvera
Dakle 2.0 16V ABF iz Seat Cupre
znači vratio sam svoj mjenjač jer su brzine kraće nego na ABF-u, i još me jedna stvar zaprepastila. Zamajac i korpa od ABF-a imaju 300 kg tako da nisam smjeo da stavim svoj olakšani od 3,5 kg već sam vratio standardni zamajac od mog mjenjača šta ovi rade lamela te šarafanje lamele, korpe, zamajca na ABF i motor ubačen
Nosači motora pašu na šaraf i mjenjač paše na šaraf
Priprema instalacije, sjeckanje viška kablova od farova, štopki, ABS, klima ...
Comment