Ovo sto nama pise u saobracajnama da li je mereno na radilici ili tockovima. Po meni prava snaga je na tockovima jer i menjac i tockovi bitno uticu na snagu.
A stavljanjem vece cevi auspuha ne dobijas nista nego gubis, sirina cevi mora biti usaglasena sa motorom.
Ne znam sta je ovo u saobracajnim ali ili imas 5ks manje ili imas 13ks vise.
Inace od komada motora zavisi kolika je snaga, moze da varira +- 10%
Moj drugar je na calibru 2.0 8V stavio izduvnu granu od calibre V6 (mislim da je 2.4 motor). Efekat je 1.5 sec sporije do 100, mnogo slabije kocenje motora (iskreno cini ti se da kad pustis gas auto dobije jos ubrzanja) i veca potrosnja
Sta god vi napisali ja imam 110,7 KW a saobracajna kaze 99 KW (u stvari je 104 KW).....chip je standard,fabricki,intergrisan tako da dileme nema,jedino sto je radjeno je izduv i K&N.....ako sam pecurkom i izduvom izgubio snagu,imao sam 165 ks pre toga......a?
Ako se meri na radilici ti imas extra komad motora - da je extra sprava nista bolje ne moze da kaze nego rezultat ispod 7 sec.
Za te pare bolje ne moze. Ako se dobro secam: audi tt 1.8 turbo 180ks ide oko 7,4 sec; peugeot v6 3.0 190ks ide 7,8sec; mercedes clk 230 2.3 litra i 190 ks ide 7,5sec a renault 19 1.8 16V ih odvali na semaforu.
Za mene je to stvarno extra sportski auto. Vozio sam se skoro u njemu i nema nikakve slicnosti sa r21. R21 je udoban, tih. A r19 non stop rezi, ogibljenje tvrdo jednom recju race ready.
Bas me interesuje da li si isao na dyno pre stavljanja pecurke, skidanja lonca, i povecanja precnika izduva.
QV lale: jurio sam ubrzanja r21 txi na netu i nasao da ubrzavaju 9.2 do 100 kada krenu sa 1700rpm. Nadjem jedan snimak gde lik startuje sa 2500-3000 rpm i do 100 je stigao za 8.4 sec. Slazem se da je skidanje sa 8.2 na 6.8-9 EXTRAAAAA ali covek kaze da je njegov sa nekim starijim menjacem i: "Moj auto nema cat tako da samim tim ima 104 KW a izbacio sam i ostale lonce za svaki slucaj otprilike negde sad ima 1100 kg.kasniji modeli su nesto tezi i imaju drugacije slozene brzine jer im je dodat ABS,air bag... samim tim su malo sporiji od
starijih modela bez dodatne opreme"
Matrix: na ovo sa katalizatorom i 101-104kw mislim da nije tacno. U r21 postoje 2 motora sa 12V. Jedan pocinje sa J7R i on je stock 101KW i ima noviji koji ima potpuno drugu oznaku (nisam zapamtio tacno koja je) i on ima 104KW a oba imaju katalizator.
Da li je na kolima menjan menjac ili sat? Mozes li da nam stavis video gde se vidi i brzinomer pri ubrzanju?
Nije auto cipovan,jer je cip bio integrisan u maticnu plocu,znam jer sam skidao komp i nosio kod elektricara,imao sam dva u ruci,uzeo sam jedan od drugara i potpuno su isti,posle mi je elektricar napravio sediste da mogu da ih menjam,imao sam neki cip medjutim nije radio kako treba pa je vracen ovaj standard.Nisam ja rekao da ide 6.8,napisao sam na youtube-u tako zbog nekih likova ranije..ali na tom klipu ide 7.1-7.2.Ono za katalizator je po meni tacno,jer imas F7P700 i F7P704 i tu se razlikuju u cat-u.Evo jos jedan snimak koji sam snimio pre neki dan,ovaj put sa kocenjem,da se vidi i put http://www.youtube.com/watch?v=nVUhHewblzs
ako ti kazem molim te saslusaj me,o ovom motoru znam sve sta ima da se zna,idi u auto datu pa vidi,F7P je oznaka motora i to je svetinja,tu nema nikakve filozofije bregasta,precnik i hod klipa,ecu sve ali sve je isto sem nekih sitnica kao sto su npr cat,ima li klimu ili ne,da li je servo pupma na kais ili je elektricna,da li je ugradjivan u phase I ili phase II....,ali to nikakve veze nema sa samim agregatom koji je 100% isti kao i onaj drugi ,ne postoje dva F7P agregataa da se obelezavaju isto,on je jedan jedini,sledeci koji je izveden iz njega je F7R iz clia williams.ekstenzija 700 tj 704 samo govori da je kod tog motora nesto sitno drugacije nego kod onog drugog
21 motori
ngines
* 1.4 L (1397 cc) petrol SOHC 8-valve I4; 68 bhp (51 kW; 69 PS); top speed: 165 km/h (103 mph) (Turkish development from C series block, called C2J)
* 1.6 L (1565 cc) petrol SOHC 8-valve I4; 73 bhp / 12.5 kg·m; top speed: 165 km/h (103 mph) ; 0-100 km/h : 12.0 s (Argentinian development from C-series block, called C2L, available in Argentina and Colombia)
* 1.7 L (1721 cc) petrol SOHC 8-valve I4 carb.; 76 bhp (56 kW); top speed: 173 km/h (107 mph) ; 0-100 km/h : 12.0 s (Available in TL and TLE models)
* 1.7 L (1721 cc) petrol SOHC 8-valve I4 SPI; 75 bhp (55 kW); top speed: 172 km/h (107 mph) ; 0-100 km/h : 12.5 s
* 1.7 L (1721 cc) petrol SOHC 8-valve I4 carb.; 90 bhp (66 kW); top speed: 185 km/h (115 mph) ; 0-100 km/h : 10.7 s (Available in TS, RS, GTS and TSE models)
* 1.7 L (1721 cc) petrol SOHC 8-valve I4 carb.; 88 bhp (65 kW); top speed: 181 km/h (112 mph)
* 1.7 L (1721 cc) petrol SOHC 8-valve I4 MPI; 95 bhp (70 kW); top speed: 185 km/h (115 mph) ; 0-100 km/h : 10.7 s
* 1.9 L (1870 cc) diesel SOHC 8-valve I4; 65 bhp (48 kW); top speed: 160 km/h (99 mph) ; 0-100 km/h : 16.0 s (available in SD and GSD models)
* 2.0 L (1995 cc) petrol SOHC 8-valve I4 MPI; 120 bhp (88 kW); top speed: 200 km/h (124 mph) ; 0-100 km/h : 9.7 s (Available in RX, TX, GTX and TXE models)
* 2.0 L (1995 cc) petrol SOHC 12-valve I4; 136 bhp (100 kW); top speed: 203 km/h (126 mph) ; 0-100 km/h : 9.8 s (available in the TXi models)
* 2.0 L (1995 cc) petrol SOHC 8-valve I4 MPI turbo; 175 bhp (129 kW); top speed: 227 km/h (141 mph) ; 0-100 km/h : 7.2 s (available in Turbo and Turbo Quadra models).
* 2.0 L (1995 cc) petrol SOHC 8-valve I4 MPI turbo; 162 bhp (119 kW); top speed: 217 km/h (135 mph) ; 0-100 km/h : 8.6 s
* 2.1 L (2068 cc) diesel SOHC 8-valve I4; 67 bhp (49 kW); top speed: 164 km/h (102 mph) ; 0-100 km/h : 15.6 s (available in TD and GTD models)
* 2.1 L (2068 cc) diesel SOHC 8-valve I4; 73 bhp (54 kW); top speed: 170 km/h (106 mph) ; 0-100 km/h : 15.1 s
* 2.1 L (2068 cc) diesel SOHC 8-valve I4 turbo; 88 bhp (65 kW); top speed: 177 km/h (110 mph) ; 0-100 km/h : 11.8 s
* 2.2 L (2165 cc) petrol SOHC 8-valve I4 MPI; 110 bhp (81 kW); top speed: 192 km/h (119 mph) ; 0-100 km/h : 9.9 s
e a gle sad ovo TXI verzija ovog: 2.0 L (1995 cc) petrol SOHC 12-valve I4; 136 bhp (100 kW); top speed: 203 km/h (126 mph) ; 0-100 km/h : 9.8 s (available in the TXi models)
Comment