Evo ga i moj ljubimac, u pitanju je Almera N16a 1.5S Tekkna.
Auto je 2005. godište i za sada sam prešao oko 4000km.
U odnosu na moj prethodni auto Astru F, Almera je dosta tvrdji auto, čak pomalo zna da iritira na našim rupama od puteva
Inače auto jako lepo leži na putu, što je verovatno i zasluga Dunlop SP Sport guma na 16" felnama. Potrošnja se u gradu kreće oko 8-8.5l, a van grada oko 6.5l na 100km na regionalnim putevima. Na autoputu još nisam merio potrošnju.
Redovni servisi su na svakih 15000km, ali mislim da ću taj interval smanjiti zbog kvaliteta našeg goriva, i zbog činjenice da u motor ide svega 2.7l ulja. Prvog servisa nema. Koliko su mi rekli, cena redovnog servisa je oko 80?.
Motor ima 72 kw, i nešto je tromiji, pogotovo zbog 1260kg teške karoserije. Do 3000rpm je lenj, a preko sasvim lepo povlači sve do crvenog polja. Menjač je precizan, kočnice su odlične, ABS, EBD i NBAS, napred diskovi 283mm, pozadi diskovi 260mm.
Što se tiče komfora, vozačevo sedište je odlično, podesivo po svim pravcima, uključujući i lumbalni deo. Dobro drži u krivinama. Volan je obložen kožom i pomera se po visini, tako da nije teško naći idealan položaj, što za moju visinu od 191cm zna često u manjim kolima da bude problem. Pozadi što se tiče mesta se nije baš proslavio, i tu ga konkurenti iz klase šiju. Pošto je ovo momački auto
za sada mi ovo nije bitno. Prtljažnik je 355L i sasvim je zadovoljavajući, mada u odnosu na moj prethodni karavan je svakako manji (jednom čovek kad se navikne na karavan, teško se odvikava). Klima je automatska, za zvuk je zadužen Clarion audio sistem sa CD-om i 6 zvučnika.
Na centralnom displeju pored komandi za klimu i radio, nalazi se i board computer.
Sva stakla su na struju, tonirana, sa UV i IR filterima. Retrovizori su takodje elektropomični sa grejačima. Zvučna izolacija bi mogla biti malo bolja, jer motor je primetan u kabini posle 4000rpm.
Preglednost napred i pozadi nije sjajna i traži navikavanje. Svidja mi se što su retrovizori veliki, i dosta pregledni, i što je desni pune veličine.
Ima 4 airbag-a, samozatezajuće pojaseve i aktivne naslone za glavu. Na NCAP testu je prošao sa 4 zvezdice.
Sve u svemu što se auta tiče, ja sam prezadovoljan. Ovo mi je prvi japanac, nadam se ne i poslednji. Još jedna stvar mi se svidja, što je auto neupadljiv, a ujedno je različit od svega ostalog što se viđa na putevima u NS-u. VW poklonici zajedljivo gledaju na auto, sve dok ih ne provozam, kada im se otvore oči
Ako vas nešto interesuje još, slobodno pitajte.
Auto je 2005. godište i za sada sam prešao oko 4000km.
U odnosu na moj prethodni auto Astru F, Almera je dosta tvrdji auto, čak pomalo zna da iritira na našim rupama od puteva

Redovni servisi su na svakih 15000km, ali mislim da ću taj interval smanjiti zbog kvaliteta našeg goriva, i zbog činjenice da u motor ide svega 2.7l ulja. Prvog servisa nema. Koliko su mi rekli, cena redovnog servisa je oko 80?.
Motor ima 72 kw, i nešto je tromiji, pogotovo zbog 1260kg teške karoserije. Do 3000rpm je lenj, a preko sasvim lepo povlači sve do crvenog polja. Menjač je precizan, kočnice su odlične, ABS, EBD i NBAS, napred diskovi 283mm, pozadi diskovi 260mm.
Što se tiče komfora, vozačevo sedište je odlično, podesivo po svim pravcima, uključujući i lumbalni deo. Dobro drži u krivinama. Volan je obložen kožom i pomera se po visini, tako da nije teško naći idealan položaj, što za moju visinu od 191cm zna često u manjim kolima da bude problem. Pozadi što se tiče mesta se nije baš proslavio, i tu ga konkurenti iz klase šiju. Pošto je ovo momački auto

Na centralnom displeju pored komandi za klimu i radio, nalazi se i board computer.
Sva stakla su na struju, tonirana, sa UV i IR filterima. Retrovizori su takodje elektropomični sa grejačima. Zvučna izolacija bi mogla biti malo bolja, jer motor je primetan u kabini posle 4000rpm.
Preglednost napred i pozadi nije sjajna i traži navikavanje. Svidja mi se što su retrovizori veliki, i dosta pregledni, i što je desni pune veličine.
Ima 4 airbag-a, samozatezajuće pojaseve i aktivne naslone za glavu. Na NCAP testu je prošao sa 4 zvezdice.
Sve u svemu što se auta tiče, ja sam prezadovoljan. Ovo mi je prvi japanac, nadam se ne i poslednji. Još jedna stvar mi se svidja, što je auto neupadljiv, a ujedno je različit od svega ostalog što se viđa na putevima u NS-u. VW poklonici zajedljivo gledaju na auto, sve dok ih ne provozam, kada im se otvore oči

Ako vas nešto interesuje još, slobodno pitajte.
Comment