Evo konachno da ga i ovde predstavim. To je Renault 19 Chamade 16V 2. generacije, 92. god. Poshto auto ipak ne prodajem (imao sam ideju da menjam za neshto mladje), krecem, tj. nastavljam sa daljim sredjivanjem istog :-) Dosadashnji rad na njemu:
Izmene na motoru:
Uradjeno veliko osvezavanje motora, polu-generalna na 196.000km
Promenjene karike, leteci lezajevi, svi dihtunzi i gumice, kaishevi, roleri, shpaneri, nosachi motora
Mashinska obrada glave, polirani usisni kanali ventila
Promenjeno svih 8 usisnih ventila
Uradjen servis alternatora
Uradjen servis pumpe za gorivo
Karter zavaren kod shrafa za ispushtanje ulja zbog pukotine i ugradjen novi nosach za merach temperature ulja
Nov hladnjak
Novi termostat
Nov set - kvachilo, lamela, druk lezaj - Valeo
Drugi zamajac, polovan
Nove svecice
Filter ulja i ulje polusintetika
Ochishcene dizne
Drugi noseci most, tj. prednji roshtilj, polovan
Druga viljushka levog tochka, polovna
Nova sholja amortizera sa lezajem, desna
Umesto katalizatora ugradjen prohromski prednji lonac ruske firme Prosport, skinut srednji lonac, zadnji lonac sa topom promera 100mm, shtelujuci levak koji smanjuje zvuk kada su zatvoreni prorezi
Creva za dovod vazduha do usisne grane modifikovani kako bi bio ugradjeni sportski filteri vece protochnosti Prosport
Sredjivanje motora od pochetka do kraja:
Izmene Spolja:
Prednje opruge amortizera sportske, crvene, 40 ili 60mm nize, nisam siguran
Distanceri 5mm na svim tochkovima (imam i 2x15mm i 2x20mm po potrebi)
Alu-felne Borbet RST17, 4x100mm, 9”x16”, et30
Gume 2xBarum Bravuris i 2xYokohama A539 215/40/16
Chelichne felne za zimu 14”
Gume 2x175/70 i 2x175/65
Ofarbana kochiona kleshta u crveno
Ofarbane kuke za vuchu u crveno
Preradjena prednja maska-skinut znak
Skinut zadnji fabrichki spojler
M3 retrovizori manuelni firme Mattig
Lim na zadnjim rubovima savijen na gore kako ne bi kachile gume
Zadnja svetla za maglu prespojena da rade kao stop svetla, ugradjena na obe strane sijalica od 20W (fabrichki samo na jednoj strani)
U farovima poziciona svetla LED diode bele
Zatamnjeni migavci sa strane, u krilima
Zatamnjena sva bochna i zadnje staklo
Izmene Unutra:
Osvetljenje instrument table kao i svih prekidacha promenjeno iz zuto-narandzastog u crveno pomocu LED dioda i krute folije
Podne patosnice napred i nazad od rebrastog aluminijuma d=2mm
Pedale - papuchice sopstvene izrade od rebrastog aluminijuma d=2mm
Sportski kozni volan Victor
Shipka za ruchicu menjacha skracena za oko 5cm
Ruchica menjacha sa ugradjenim LED diodama sopstvene izrade
Navlaka na menjachu od eko-koze sopstvene izrade
Skinuta bela boja sa donje strane kazaljki instrument table kako bi bolje svetlele
Bele navlake za sigurnosne pojaseve
Ugradjen prekidach za otvaranje gepeka iz kola preko elektro-motora
Ugradjena 3 AutoGauge meracha u nosach na centralnom stubu ispod prekidacha – za temperaturu vode, temperaturu ulja i voltmeter, svi belo-crvenog osvetljenja
Ugradjen prekidach, imitacija NOS-a, kojim se ukljuchuju-iskljuchuju merachi AutoGauge, inache rade samo uz ukljucheno svetlo
Gepek:
Pod gepeka pokriven stiroporom d=1cm i crno-sivim itisonom
Ugradjene 2 aluminijumske kutijice za sitan alat u pod gepeka
Muzika:
Glavna jedinica PIONEER 3600, promenjena plochica za 3630 zbog crveno-belog osvetljenja
Pojachalo 4-kanalno SONY XM 754 HX
Osigurach 30A u providnom kucishtu RTO
Zvuchnici u prednjim vratima SONY 16,5cm
Zvuchnici napred do prednjeg stakla, shoferke RTO 10cm
Zvuchnici nazad na polici MAGNAT elipse 6”x9”
Zvuchnik subwoofer na polici izmedju elipsi MAGNAT 12”
Ovo sve sam pisao odavno, pre nekih 2 godine otprilike, uglavnom da bih ja sve znao (treba zapamtiti sve to) pa ima nekih izmena do danas. Pre skoro 4 godine sam imao lakshi sudar i od tada nisam sredio limariju. Poshto auto verovatno ostaje u mom vlasnishtvu, doshlo je vreme da nastavim sa sredjivanjem. Evo nekih starijih slika ali ipak trenutnog stanja:
http://i177.photobucket.com/albums/w206 ... G_0565.jpg
http://i177.photobucket.com/albums/w206 ... G_0356.jpg
Ovih dana idem u potragu limara i farbara. Uskoro i nove slike nekih zanimljivih novih sitnica i krupnica
Do tada, pozdrav svima
Izmene na motoru:
Uradjeno veliko osvezavanje motora, polu-generalna na 196.000km
Promenjene karike, leteci lezajevi, svi dihtunzi i gumice, kaishevi, roleri, shpaneri, nosachi motora
Mashinska obrada glave, polirani usisni kanali ventila
Promenjeno svih 8 usisnih ventila
Uradjen servis alternatora
Uradjen servis pumpe za gorivo
Karter zavaren kod shrafa za ispushtanje ulja zbog pukotine i ugradjen novi nosach za merach temperature ulja
Nov hladnjak
Novi termostat
Nov set - kvachilo, lamela, druk lezaj - Valeo
Drugi zamajac, polovan
Nove svecice
Filter ulja i ulje polusintetika
Ochishcene dizne
Drugi noseci most, tj. prednji roshtilj, polovan
Druga viljushka levog tochka, polovna
Nova sholja amortizera sa lezajem, desna
Umesto katalizatora ugradjen prohromski prednji lonac ruske firme Prosport, skinut srednji lonac, zadnji lonac sa topom promera 100mm, shtelujuci levak koji smanjuje zvuk kada su zatvoreni prorezi
Creva za dovod vazduha do usisne grane modifikovani kako bi bio ugradjeni sportski filteri vece protochnosti Prosport
Sredjivanje motora od pochetka do kraja:
Izmene Spolja:
Prednje opruge amortizera sportske, crvene, 40 ili 60mm nize, nisam siguran
Distanceri 5mm na svim tochkovima (imam i 2x15mm i 2x20mm po potrebi)
Alu-felne Borbet RST17, 4x100mm, 9”x16”, et30
Gume 2xBarum Bravuris i 2xYokohama A539 215/40/16
Chelichne felne za zimu 14”
Gume 2x175/70 i 2x175/65
Ofarbana kochiona kleshta u crveno
Ofarbane kuke za vuchu u crveno
Preradjena prednja maska-skinut znak
Skinut zadnji fabrichki spojler
M3 retrovizori manuelni firme Mattig
Lim na zadnjim rubovima savijen na gore kako ne bi kachile gume
Zadnja svetla za maglu prespojena da rade kao stop svetla, ugradjena na obe strane sijalica od 20W (fabrichki samo na jednoj strani)
U farovima poziciona svetla LED diode bele
Zatamnjeni migavci sa strane, u krilima
Zatamnjena sva bochna i zadnje staklo
Izmene Unutra:
Osvetljenje instrument table kao i svih prekidacha promenjeno iz zuto-narandzastog u crveno pomocu LED dioda i krute folije
Podne patosnice napred i nazad od rebrastog aluminijuma d=2mm
Pedale - papuchice sopstvene izrade od rebrastog aluminijuma d=2mm
Sportski kozni volan Victor
Shipka za ruchicu menjacha skracena za oko 5cm
Ruchica menjacha sa ugradjenim LED diodama sopstvene izrade
Navlaka na menjachu od eko-koze sopstvene izrade
Skinuta bela boja sa donje strane kazaljki instrument table kako bi bolje svetlele
Bele navlake za sigurnosne pojaseve
Ugradjen prekidach za otvaranje gepeka iz kola preko elektro-motora
Ugradjena 3 AutoGauge meracha u nosach na centralnom stubu ispod prekidacha – za temperaturu vode, temperaturu ulja i voltmeter, svi belo-crvenog osvetljenja
Ugradjen prekidach, imitacija NOS-a, kojim se ukljuchuju-iskljuchuju merachi AutoGauge, inache rade samo uz ukljucheno svetlo
Gepek:
Pod gepeka pokriven stiroporom d=1cm i crno-sivim itisonom
Ugradjene 2 aluminijumske kutijice za sitan alat u pod gepeka
Muzika:
Glavna jedinica PIONEER 3600, promenjena plochica za 3630 zbog crveno-belog osvetljenja
Pojachalo 4-kanalno SONY XM 754 HX
Osigurach 30A u providnom kucishtu RTO
Zvuchnici u prednjim vratima SONY 16,5cm
Zvuchnici napred do prednjeg stakla, shoferke RTO 10cm
Zvuchnici nazad na polici MAGNAT elipse 6”x9”
Zvuchnik subwoofer na polici izmedju elipsi MAGNAT 12”
Ovo sve sam pisao odavno, pre nekih 2 godine otprilike, uglavnom da bih ja sve znao (treba zapamtiti sve to) pa ima nekih izmena do danas. Pre skoro 4 godine sam imao lakshi sudar i od tada nisam sredio limariju. Poshto auto verovatno ostaje u mom vlasnishtvu, doshlo je vreme da nastavim sa sredjivanjem. Evo nekih starijih slika ali ipak trenutnog stanja:
http://i177.photobucket.com/albums/w206 ... G_0565.jpg
http://i177.photobucket.com/albums/w206 ... G_0356.jpg
Ovih dana idem u potragu limara i farbara. Uskoro i nove slike nekih zanimljivih novih sitnica i krupnica

Comment