SAAB 9-3 Stage 1 completed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DELracing
    CBC Veteran
    • 08.04.2005
    • 127
    • BGD

    SAAB 9-3 Stage 1 completed

    Napokon sam zavrsio skoro svo sto sam planirao da uradim pa reko da vam predstavim novog ljubimca

    U pitanju je Saab 9-3 1.9 TiD fabricki 150ks. To je ustvari motor iz Alfe GT ili 159-ke ---> JTDM 16V. Koji je na moju srecu jedan od najboljih dizel motora za izvlacenje velike snage....

    Modifikacije:
    ===========

    Eksterijer:
    ------------

    -Xenon svetla 6000k
    -Front bumper Aero look

    Sadasnji:


    Pre:


    -Rear Aero spoiler i zavrsetak auspuha

    Sadasnji:


    Pre:


    -Distanzeri 15mm i farbanje kandzi


    Enterijer:
    -----------

    -Komande na voluanu (plug n play)


    -6 JBL zvucnika POWER Series


    - Alpine pojacalo za zadnje zvucnike vezano na fabricko pojacalo koje gura prednje zvucnike


    Motor:
    --------

    - EGR blokiran

    - FMIC FORGE Motorsport- Hvala jos jednom 206....


    - Remap- Sve pohvale za Gumetinu. Nisam radio dino ali predpstavka (s obzirom da je radjena custom mapa zbog EGR i FMIC) oko 190ks


    Planovi - Stage 2:
    ===============

    - Hybridna turbina
    - Dorada mape
    - Water-Alcohol injection (http://www.alcohol-injection.com)
    - Front strut brace

    - Audio AUX Input za mp3 player, ipod....

    Jos koja slika:







    Ford Puma 1.7 16V
    Saab 9-3 1.9 TID
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    #2
    Re: SAAB 9-3 Stage 1 completed

    sve sto mogu revi...



    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmm

    Comment

    • -Miki-
      Moderator
      • 09.11.2005
      • 708
      • Valjevo
      • Honda Accord coupe cg4

      #3
      Re: SAAB 9-3 Stage 1 completed

      Odlican auto sad je jos bolji ! Sve od napravljenih izmena je uradjeno sa ukusom ,svaka cast - Respekt za masinu
      Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

      Comment

      • ToNcA
        CBC Senator XXL
        • 31.01.2006
        • 868
        • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
        • Mazda 6 2.0d

        #4
        Re: SAAB 9-3 Stage 1 completed

        Oduvek me je odusevljavalo kod vozaca Saab-a sto sve sto urade na kolima urade sa ukusom. Samo tako nastavi!

        Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

        Comment

        • -Miki-
          Moderator
          • 09.11.2005
          • 708
          • Valjevo
          • Honda Accord coupe cg4

          #5
          Re: SAAB 9-3 Stage 1 completed

          Upravo tako ,mnogo puta dokazanao - sam izbor marke i tipa automobila ,jaaaako puno govori vlasniku
          Saab 9-3 sport sedan 1.9 TiD 150KS

          Comment

          • DELracing
            CBC Veteran
            • 08.04.2005
            • 127
            • BGD

            #6
            Re: SAAB 9-3 Stage 1 completed

            Hvala, sad treba znati kad stati .

            Jako sam zadovoljan kako ide ali sama cinjenica da je ovaj motor jak kao mazga me tera da izvucem jos snage iz njega....
            Ford Puma 1.7 16V
            Saab 9-3 1.9 TID

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #7
              Re: SAAB 9-3 Stage 1 completed

              Kako ide auto, pre i posle tuninga? Koliko se oseca razlika? Kakva je razlika u niskim obrtajima? Elasticnost? Kakva je uopste potrosnja tog motora u tom autu?
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • DELracing
                CBC Veteran
                • 08.04.2005
                • 127
                • BGD

                #8
                Re: SAAB 9-3 Stage 1 completed

                Razlika je stvarno ogromna.... Celu zimu nisam mogao da stisnem gas jer me je TC stalno gusio, a kad ga ugasis veselje. Od kad sam ugasio EGR poceo je sasvim lepo da vuce od 1800rpm, vec od 2300rpm ubija. Sto je jos interesantnije vrti se lagano do 4500 bez slabljenja snage. Mogao bi i vise ali tu se vec crveni, a i nema poente....

                Potrosnja na bordu iznosi oko 7.5l gradske sa malo autoputa, npr. do aerodroma, ali mislim da je realnije oko 8l sto je i dalje fenomenalno....

                Sad ostaje da se vidi kakva ce elasticnost biti sa novim turbom... Hybrid sa Garrett 1749 na 1752 iliti 3mm veca kompresorska lopatica.... Very soon
                Ford Puma 1.7 16V
                Saab 9-3 1.9 TID

                Comment

                Working...
                X