Jes da ne pishem chesto al ajd da predstavim moj afto za svakodnevno dzoranje, neki me znaju neki ne al jbg tako to ide
...
Znachi bila nekada 45tica ja mlad , pa josh i seljak napravio ovo od auta
lol

E onda su mi u selu uveli internet pa sam mogao da vidim shta mi se svidja a shta ne pa je auto krenuo u malo drugacijem pravcu...

Felne Wolfrace 13' 5.5j ET0

A onda je doshao red da se izbaci taj prokleti motor koji i dan danas tolko volim i ubachen je 1.5 iz una 75 magaraca....

Posle toga su pali neki smajling dodaci , tipa tabla , presvukao sam moja sedishta ( escort xr3 ) malo pojachao bocne zidove, presvukao tapacirunge itd...

A posle smajlinga ide malo cuninga , stavljen menjach 13/53 5b , prednji shtelujuci amortizeri , 4ti nosach , cishcenje svega ispod haube itd...

I onda je doshla na red registracija auta , a ja 'teo da bude u saobracajnoj crn a nisu htele cike na tehnickom da mi napishu to dok ga ne ofarbam kako tako... 5 sprejeva i za 2 sata ofarbali auto u mat crno , prodao moje kupusarke i kupio TITAN 14x6 i pokajao se jedno 10x...

I kada sam mislio da mi ostaje josh malo limarije bla bla , stavim NOV klinasti kaish koji je pukao posle 30km na autu , obmotao se oko remena radilice i auto sam sebi presudi , 7 od 8 ventila krivo....

E onda kad se vec otvara da se uradi i neshto pametno , bregasta 128 rally 272' 9.8 lift izduvni ventili ostali std ususni povecani na 37.8 , motorni prostor ofarban i tako....


Promenjene proklete felne stavljene neke 'talijanske 14x6 sa 185 55 gumama Mishelin Pilot i to bi bilo to za sada i evo par slikica i klipica za kraj....

svi klipovi su snimani pre radjenja motora , sada se ceka josh samo kvalitetna korpa i lamela pa ce biti i novijih klipova
moj omiljeni
to je to udavio sam

Znachi bila nekada 45tica ja mlad , pa josh i seljak napravio ovo od auta


E onda su mi u selu uveli internet pa sam mogao da vidim shta mi se svidja a shta ne pa je auto krenuo u malo drugacijem pravcu...


Felne Wolfrace 13' 5.5j ET0

A onda je doshao red da se izbaci taj prokleti motor koji i dan danas tolko volim i ubachen je 1.5 iz una 75 magaraca....




Posle toga su pali neki smajling dodaci , tipa tabla , presvukao sam moja sedishta ( escort xr3 ) malo pojachao bocne zidove, presvukao tapacirunge itd...




A posle smajlinga ide malo cuninga , stavljen menjach 13/53 5b , prednji shtelujuci amortizeri , 4ti nosach , cishcenje svega ispod haube itd...




I onda je doshla na red registracija auta , a ja 'teo da bude u saobracajnoj crn a nisu htele cike na tehnickom da mi napishu to dok ga ne ofarbam kako tako... 5 sprejeva i za 2 sata ofarbali auto u mat crno , prodao moje kupusarke i kupio TITAN 14x6 i pokajao se jedno 10x...



I kada sam mislio da mi ostaje josh malo limarije bla bla , stavim NOV klinasti kaish koji je pukao posle 30km na autu , obmotao se oko remena radilice i auto sam sebi presudi , 7 od 8 ventila krivo....




E onda kad se vec otvara da se uradi i neshto pametno , bregasta 128 rally 272' 9.8 lift izduvni ventili ostali std ususni povecani na 37.8 , motorni prostor ofarban i tako....







Promenjene proklete felne stavljene neke 'talijanske 14x6 sa 185 55 gumama Mishelin Pilot i to bi bilo to za sada i evo par slikica i klipica za kraj....



svi klipovi su snimani pre radjenja motora , sada se ceka josh samo kvalitetna korpa i lamela pa ce biti i novijih klipova
moj omiljeni

to je to udavio sam

Comment