Prvo sam hteo da 155-ici i 75-ici dodam i 156-icu, ali onda bih morao da menjam nick sa 230 na 386
, tako da sam odustao od te kombinacije.
Izbor je pao na Lanciu Lybru, posle prilično duge i daleke potrage. Čak je malo falilo da postanem i ponosni vlasnik jednog GTV-a
, koji je bio kao nov
iznutra, ali zato udaren spreda i jako loše sastavljen. Šalu na stranu, ova je Lybra bila jedini auto vredan kupovine, sve 156-ice na prodaju su bile ruinirane ili spolja, ili iznutra,
a pregledao sam sve i jednu od Bijeljine do Sarajeva, do Banjaluke.
Lybra je 2001. godište, 1.8, 96Kw, prešla 168000, velikiki servis urađen pre oko 5000, uvežena iz Italije, dobio sam i papire o poreklu, kod karticu, dva ključa, ostalo je standard (alkantara, dvozonska klima, abs, ebd...), izvađen joj je CD charger
, tako da ću morati da nadjem neko rešenje za muziku, inače ima odlične zvučnike. Dosta bi bolja opcija bila kada bih nekako mogao da sprovedem mp3 player, nego da ubacujem charger, ima li ko kakvog iskustva?
Slike uskoro, trenutno jurim tablice...

Izbor je pao na Lanciu Lybru, posle prilično duge i daleke potrage. Čak je malo falilo da postanem i ponosni vlasnik jednog GTV-a

iznutra, ali zato udaren spreda i jako loše sastavljen. Šalu na stranu, ova je Lybra bila jedini auto vredan kupovine, sve 156-ice na prodaju su bile ruinirane ili spolja, ili iznutra,

Lybra je 2001. godište, 1.8, 96Kw, prešla 168000, velikiki servis urađen pre oko 5000, uvežena iz Italije, dobio sam i papire o poreklu, kod karticu, dva ključa, ostalo je standard (alkantara, dvozonska klima, abs, ebd...), izvađen joj je CD charger

Slike uskoro, trenutno jurim tablice...
Comment