YUGASIN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DejanV
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2005
    • 682
    • Beograd

    Sto se mene tice, slobodno mu prenesi, a ako ga ikada vidim, reci cu mu to i licno. Ozbiljan rad treba postovati, uvek i svuda, ma ciji bio. Premalo ga je da bi se olako ponasali prema njemu.

    Jedino pitanje koje ostaje jeste sta i kako je uradjeno na ostatku vozila, dakle pored motora. Iz iskustva znam da vecina vlasnika malo sta uradi na ostatku sto bas ne mora kako oni vide stvar, a opet moj stav je da meni ne treba mnogo snage koju mogu da iskoristim 20% vremena na ravnom, radije bih imao manje snage u motoru ali snagu koji mogu da koristim bar 90% vremena.

    Ponekada, to drugo moze da bude isto toliko impresivno kao i ono sto je uradjeno na motoru. Jer, budimo iskreni, trik je da sve bude harmonicno povezano u jednu celinu, a ne da ovo ili ono vuce, a nesto drugo kasni. A posto se najveci broj tih radova ne vidi spolja, iz iskustva znam da najveci broj obrada Yuga ne obuhvata bilo sta ozbiljno na tom terenu. Pa se onda cude kako ja prodjem kroz krivinu 20-30 km brze od njih bez problema, bez zanosenja, bez naginjanja.

    E, ko uspe da odradi celinu, taj nije samo dobar majstor, taj je vec umetnik. Njemu ide ne samo pozdrav, nego i duboki naklon.

    Pozdrav,
    DVV
    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

    Comment

    • pitatore
      CBC Senator
      • 11.01.2005
      • 242
      • Beograd

      Ako mislis na trap on je sa Vidaricevog nekadasnjeg sampionskog malog N a verovatno znas onda kako to drzi,sto se motora tice ide veoma tecno u obrtaje bez ikakvog "oklevanja" dakle sve je to lepo usinhronizovano.
      Pleh Hirurgija

      Comment

      • just win
        CBC Veteran
        • 18.04.2005
        • 127
        • N.BGD

        Originally posted by DejanV
        Tenzo je to spomenuo na prvoj strani. Ko demantuje da je 1.5 litara?

        Da 1.3 moze da ide strava mene bar niko ne mora da ubedjuje - iako nije gotov, ni ovaj moj nije za bacanje, ide zdravo dobro.

        Izmeriti 107 KS na tockovima iz 1.3 litra je svakako moguce, ja nikada nisam rekao bilo sta drugacije, a i kako bih, kada i ja racunam na neku slicnu, mozda za dlaku vecu vrednost?

        To medjutim JESTE veoma retko, naprosto zato sto to znaci da na zamajcu ima nekih 120-125 KS. Neka je 120 KS, pa to je 92,3KS/l zapremine, oho-ho Porsche klasa. To naravno jeste moguce, ali uopste nije lako, a bogami, ni jeftino.

        Voleo bih da vidim to vozilo; taj koji ga je napravio je ocigledno znao jako, JAKO mnogo, jer to postici moze malo ko. Ko je da je, svaka mu cast!

        Pozdrav,
        DVV
        Ma Tenzo nezna,auto je moj,evo ja sad demantujem jer me vise nervira sto se svasta prica,mnogi su videli kako auto ide i od onda krecu price nemoguce je da je to 1.3, znaci lepo sam napisao sta je kad sam otvorio temu i nemam nameru vise da ubedjujem nikog sta je,ja znam da je 1.3 i da ide za sve pare,a za to je zasluzan nas vrhunski tuner Milos trovac ,ko neveruje ili misli da je to nemoguce njegov problem.Mislim sta reci
        ALL EYEZ ON ME!!!

        Comment

        • DejanV
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2005
          • 682
          • Beograd

          Just win,

          Niko ne dovodi u pitanje da li tvoj auto ide ili ne. Za druge ne znam, ali ja pretpostavljam da on jako lepo ide.

          Nije mi tesko da podjem od toga, jer sam godinu i po dana i sam vozio Yuga dosta nalik tvome, sa 1.3 litra (doduse, dobijenih produzavanjem hoda, ali opet 1.3 litra), dvogrlim Weber/Abarth karbom, itd, itd, i dobro znam kako to ume da zapanji ljude.

          I plus, sa karbom, imas onu eksplozivnost koju sa ubrizgavanjem nemas; ubrizgavanje je doduse mnogo linearnije, vuci cete vise mnogo lakse, ali nema, hm, u nedostatku bolje reci, dusu koju ima karb.

          Dugo sam se dvoumio izmedju ubrizgavanja i dva dvogrla karba; srce me je vuko na karbove, ali pamet mi je govorila ubrizgavanje. Na kraju sam ipak otisao na ubrizgavanje, pre svega zato sto imamo ocajno los benzin, a EFI mozes mapirati maltene za sta god hoces u rasponu 87 oktana pa nagore, sve do 100+ oktana. Da i ne govorim o razlici u potrosnji, sto mozda nije bitno onako, ali kada razmislis o 2-3 godine, da vidis kako se to nagomila.

          No, mene uopste ne moras da uveravas da se to i te kako mrda; kada se stisne, posebno u donjem rezimu, hoce to i drum da ore. Ja sam sa karbom spalio dva kompleta guma bez problema. Pa kada se jos i lezanje dobro odradi, malo ko moze da se juri sa tobom od semafora do semafora.

          Koliko vidim, jedina sustinska razlika izmedju tebe i mene je u tome sto ti hoces vozilo za dranje na semaforima, a ja hocu nesto jos vise, sto ce naravno vise i da kosta, trazice vise rada i vremena, itd. Obzirom na moje godine, punih 52, ja sam semafor stos prerastao, ja sada hocu nesto sto moze da se nosi na svim drumovima i svim uslovima izmedju tacka A i tacke B, uz jedini uslov da se radi o realnom drumu, stvarnom drumu, moze i auto put, jer pod tim REALNIM uslovima, onaj u Ferrari-ju nema gde da postigne 250+ km/sat, bar ne ako zeli da prezive i on, i njegov donji postroj. Pri cemi tacka A moze biti recimo Beograd, a tacka B recimo Kragujevac, Nis ili Vranje, primera radi.

          Evo konkretan primer. Meni je gust da uredno pri oko 4.000 o/min. u petoj brzini na oko 135-140 km/h preletim onaj relativno blag ali dugacak uspon iza Pojata (ka Nisu), likovima koje preticem poispadaju vilice kada vide Yuga kako protrci pored njihovih vecih i tezih vozila. Vecina krene odmah da se trka, naravno, bez uspeha, jer nema teorije da njihove poljoprivredne masine (dizeli) uhvate gas na uzbrdici kako to moze Yugic.

          Probaj to nekada, vrlo je zabavno. Ne moras do Nisa, izvedi isti trik na onom usponu kod Bubanj Potoka ka Beogradu; uzivaces, garantujem! Oci ce im ispasti mnogo vise nego na bilo kom semaforu. Samo predji u FTF funciju (FTF = F**k The Fuel).

          Pozdrav,
          DVV
          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

          Comment

          • just win
            CBC Veteran
            • 18.04.2005
            • 127
            • N.BGD

            Pa lose vidis
            Meni ovaj auto nesluzi kao semafor car,redovno derem likove po auto putu sve(ne samo dizele kao ti ; ) i ne samo to obozavam da proteram Usce,Avalu,Kosutnjak(to radim odavno tako da nema sta da probam),a to mogu jer mi auto lezi bukvalno kao sto i ide(komplet izvarena skoljka,stelujuci amortizeri,eibach opruge,unibolovi,distancijali,yokohame) tako da ti to preporucujem da uradis pa pun gas uz avalu mnogo je bolje nego uz Bubanj.
            ALL EYEZ ON ME!!!

            Comment

            • 24v
              CBC Senator XXL
              • 11.12.2004
              • 479
              • Beograd, Karaburma

              Dejane ja se izvinjavam jer sam 25 godina mladji od vas ali stvarno se mnogo pravite da sve znate.

              Kao prvo niste ni videli auto a ni ne poznajete Justwin-a a vec ste stekli misljnje o njemu kao da je neki napaljeni klinac...i da je auto sranje koje samo ima gas!!!

              Nije lepo suditi o nekome a da ga pritom ni ne poznajete, niti pricati o autu koji niste ni videli...

              Ako vec zelite da popricate sa njim dogovorite se da se nadjete da pogledate automobile, da se druzite, jer svi mi ovde volimo kola da ne kazem da smo ludi za njima. U tom slucaju cete verovatno da ne kazem sigurno promeniti i misljenje o njemu i o autu...

              Pozdrav...
              I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

              Comment

              • pitatore
                CBC Senator
                • 11.01.2005
                • 242
                • Beograd

                Eibach a?
                Pleh Hirurgija

                Comment

                • just win
                  CBC Veteran
                  • 18.04.2005
                  • 127
                  • N.BGD

                  Pa kako Izvinte za juce radio sam do kasno ne stigoh da svratim.
                  ALL EYEZ ON ME!!!

                  Comment

                  • DejanV
                    CBC Senator XXL
                    • 19.07.2005
                    • 682
                    • Beograd

                    Originally posted by 16v
                    Dejane ja se izvinjavam jer sam 25 godina mladji od vas ali stvarno se mnogo pravite da sve znate.
                    Zao mi je ako ste ti i drugi stekli takav utisak - ja zaista mnogo znam, ali sve ni pod razno. Niti cu ikada.

                    Kao prvo niste ni videli auto a ni ne poznajete Justwin-a a vec ste stekli misljnje o njemu kao da je neki napaljeni klinac...i da je auto sranje koje samo ima gas!!!

                    Nije lepo suditi o nekome a da ga pritom ni ne poznajete, niti pricati o autu koji niste ni videli...
                    STVARNO ne znam odakle ti sada ova ideja? Prvo, ja Just Win-a, koliko znam, nisam ni video, a kamo li upoznao, pa ni ne mogu da imam neko misljenje o njemu. Iskustvo me je naucilo da se preko Interneta ne moze steci validno misljenje o bilo kome, kada se ljudi upoznaju uvek sve bude drugacije, ponakada i radikalno drugacije.

                    Drugo, ja njegovo vozilo nisam video, ali za vidjenje manje-vise, nisam se provozao u njemu (kao suvozac, ne volim da vozim tudja kola koja ne poznajem). Tek kada se to dogodi, mogu nesto iole pouzdanije da kazem, dotle mogu samo da nagadjam na osnovu poruka ovde. Cim se nagadja, rizik greske raste.

                    I trece, ja ne sudim bilo kome, niti ovde, niti igde drugde. Nije moje da sudim, ja sam ovde samo clan, u principu zato sto me specificno zanima sta je ko uradio upravo sa Yugom. To mi je bio kljucni motiv dolaska ovde, bar na pocetku.

                    Svaki mac ima dve ostrice, nemoj ni to zaboraviti. Sve sto si rekao i sto stoji se moze posmatrati na slican nacin u obrnutom smeru sa moje strane. Ali ponavljam, dok nekoga licno ne upoznam, nemam neko iole bitnije misljenje o njemu, mozda samo poneku imresiju.

                    Ako vec zelite da popricate sa njim dogovorite se da se nadjete da pogledate automobile, da se druzite, jer svi mi ovde volimo kola da ne kazem da smo ludi za njima. U tom slucaju cete verovatno da ne kazem sigurno promeniti i misljenje o njemu i o autu...

                    Pozdrav...
                    To je dobra ideja. Ne kazem da me i druga vozila ne zanimaju, ja volim da vidim dobar rad na cemu god, ali nema tajne da mi je Yugo glavni cilj.

                    Ispade sada da imam nesto protiv Just Win-a posebno - to naprosto nije istina. Pre bih rekao obrnuto, jer citajuci spisak stvari koje je uradio ne mogu da ne zakljucim da se radi o pravom ljubitelju, takvi i toliki poslovi se drugacije ne rade (ili bar jako retko). Posto ni moj spisak nije mnogo kraci, ne treba biti mnogo pametan pa zakljuciti da bismo imali sta da kazemo i pokazemo, nadajmo se, u zajednicku i siru korist.

                    Mislim da je ono sto je dovelo do zabune moj mozda ponekada preveliki oprez prema domacim tjunerima. Nezavisno od ovog foruma, upoznao sam nekolicinu, ali ono sto sam video je bilo cisto budzenje, sto se totalno razlikuje od ozbiljnog rada, kao kod recimo Just Win-ovog vozila; oni su bili budzeni, njegov je uradjen. Razlika je enormna. Medjutim, znate onu narodnu - koga zmija ugrize, taj se i gustera boji. Posle nekoliko u sustini lose i povrsno odradjenih "budzenih" masina, covek pocne pomalo da gubi veru u posten tjuning. Zna racionalno da mora da postoji, ali nikako da naleti na njega.

                    Da skratim - nije mi bila, niti ce mi ikada biti namera da bilo koga potcenim, a kamo li uvredim. Kada to hocu da uradim (jako retko, ali desi se), uvek to radim iskljucivo oci u oci. Ako mi se neka tema ili njen pokretac ne svidjaju, ja je jednostavno ne posecujem i ne ucestvujem u njoj. Prosto kao pasulj. Tako je i meni lakse, i izbegavaju se nemili dogadjaji.

                    Ako se neko nasao pogodjen, a posebno mislim na Just Win-a, mogu samo da kazem da mi nije bila namera da ikoga uvredim, a ako ipak jesam ne znajuci, mogu samo da se izvinim.

                    Pozdrav,
                    DVV

                    P.S. Godine nemaju veze sa tim - ako neko nekog uvredi, jednako boli i jednako je nefer.
                    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                    Comment

                    • pitatore
                      CBC Senator
                      • 11.01.2005
                      • 242
                      • Beograd

                      Nisi jedini i ja sam zaglavio na poslu.
                      Kisa ce najverovatnije padati tako da cisto sumnjam.
                      Jesi siguran za opruge ?
                      Pleh Hirurgija

                      Comment

                      • DejanV
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2005
                        • 682
                        • Beograd

                        Jos samo da dodam: moj motiv da radim Yuga je bio da napravim sebi auto po mojim zeljama, ne samo da bude "custom", nego i bas "tailor made". Iskljucivo to i nista vise.

                        Mene nikada nije zanimalo da budem najbrzi. Da sam to hteo, moj Yugo bi izgledao mnogo drugacije i naravno, radio bi se mnogo drugacije. Naravno, ja hocu da on moze dobro da potegne, ali nisam zeleo trkacku masinu.

                        Mislim da je ovo bitno, jer svako ima neki njegov motiv kada krene u rad bilo kog vozila, a posebno Yuga, koji je sa jedne strane istorijski eksponat u tehnickom smislu, a sa druge strane, ima potencijale kao malo koje drugo vozilo u Evropi danas. Razlike medju ljudima i ta cinjenica omogucavaju gotovo beskrajnu paletu mogucnosti, sto onda poredjenja cini MNOGO zabavnijim i lepsim. Puno prostora za licni izraz.

                        To znaci da me zanimaju licni stavovi isto koliko i vozila, i zato nikada nisam i necu precutati bilo sta u vezi mog Yuga sto znam i umem da odgovorim.

                        Pozdrav,
                        DVV
                        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                        Comment

                        • DejanV
                          CBC Senator XXL
                          • 19.07.2005
                          • 682
                          • Beograd

                          Hajde da prica ne ostane samo prica - Cosworth i ja se nalazimo sutra popodne, malo se vozikamo, pa posle idemo do Interkontija, u Piano Bar, na neki drink. Tamo cemo biti, ja racunam, najkasnije do 19:00 casova i ostacemo neko vreme. Bice nas trojica, Cosworth, moj sin i ja.

                          Pa ako neko ko je vlasnik Yuga (posto je vece tematsko ) moze i hoce da se pojavi, makar i u prolazu - dobrodosao! Bez obaveze. Prva runda moja.

                          Pozdrav,
                          DVV
                          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                          Comment

                          • 24v
                            CBC Senator XXL
                            • 11.12.2004
                            • 479
                            • Beograd, Karaburma

                            Dejane ja sam se samo iznervirao zbog onog sto si rekao da je semafor boy.

                            Lepo je od tebe sto si sve tako lepo objasnio sta si mislio da ne bude zabune. U svakom slucaju i ako vozim corrada moj prvi auto je bio yugo 1.3 koji je isao skoro kao justwin-ov i uvek mi je tema o yugu omiljena tako da cemo se u svakom slucaju videti svi zajedno.

                            Hvala na pozivu za pice ali smo bili spreceni sto ne znaci da cemo biti narednih dana...


                            P.S.

                            Nadam se na ti ne smeta sto sam odmah presao na TI?
                            I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                            Comment

                            • DejanV
                              CBC Senator XXL
                              • 19.07.2005
                              • 682
                              • Beograd

                              Ne, zasto bi mi smetalo?

                              Ja ovaj forum dozivljavam pre svega kao zabavu i zadovoljstvo, pa ne vidim bilo kakve potrebe da budemo preterano formalni. Sem toga, covek moze da bude ljubazan i sa "ti", i neprijatan sa "vi".

                              Pozdrav,
                              DVV
                              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                              Comment

                              • LuccaGabazzi
                                CBC Senator
                                • 16.09.2005
                                • 294
                                • pole position

                                umalo da zaboravim: jugic je cakum pakum. video sam te skoro na ostruznici. samo nisam stigao da vidim unutrasnjost, jel imas kadice, neke insrumente i to.

                                pozz
                                Billionaire Boys Club

                                Comment

                                Working...
                                X