Ovo je moj novi prevoz.Yugo je 2000 godiste i ima motor od 1300ccm.
Poceo je da se pravi tako sto je kupljena gola skoljka koja je ojacana od pocetka do kraja.
Zatim je u nju ubacen zastitni kavez (Rol-Bar) i onda posle toga pakovano jedno po jedno.
Motor je 1300 ccm sa razbusenom glavom kod Mikisona. Kanali su: usisni 32 a izduvni 34mm. Bregasta je sa otvaranjem 9,2mm i na glavi je radjen karburator weber32/34 koji se snabdeva sa elektricnom pumpom za benzin. Auspuh je od grane do kraja pravljen sa granom 4-2-1 koja se nastavlja u cev F50 koja ide do zadnjeg lonca koji je postavljen kao kod Yuga EFI. Motor je jos u fazi razrade (presao je 500km). Trebalo bi da ima oko 130ks ali to ce se izmeriti posle razrade na Dino Jetu.
Menjac je yugov 17/64 ali malo naturpijan zbog smanjenja otpora. Shalterica je izdignuta sa kratkim hodovima.
Vesanje je sa stelujucim amortizerima (tvrdoca i visina) sa Eibach oprugama i unibolovima na kosevima izmedju kojih se nalazi niklovana "koska".
Kocnice napred su sa ventilirajucim busenim diskovima sa klestima od una turba, a nazad standardni dobosi.
Auto od opreme ima: Sportski volan, Sparco (pedale, rucicu menjaca i sigurnosne zatvarace za haubu), Recaro kadicu,Hella centralni prekidac za struju, digitalni pokazivac (temp.motora, spoljne temp, voltazu, i broj obrtaja motora), muziku Pioneer, alarm, centralnu, alu felne ATS 6j sa gumama Yokohama 175/60R13, bele migavce i stop svetla i zastitni shus-pleh debljine 5mm.
Ceo auto je pravio Milos Spasojevic poznatiji kao Trovac. Auto je dr*anje, pogledajte i sami






Poceo je da se pravi tako sto je kupljena gola skoljka koja je ojacana od pocetka do kraja.
Zatim je u nju ubacen zastitni kavez (Rol-Bar) i onda posle toga pakovano jedno po jedno.
Motor je 1300 ccm sa razbusenom glavom kod Mikisona. Kanali su: usisni 32 a izduvni 34mm. Bregasta je sa otvaranjem 9,2mm i na glavi je radjen karburator weber32/34 koji se snabdeva sa elektricnom pumpom za benzin. Auspuh je od grane do kraja pravljen sa granom 4-2-1 koja se nastavlja u cev F50 koja ide do zadnjeg lonca koji je postavljen kao kod Yuga EFI. Motor je jos u fazi razrade (presao je 500km). Trebalo bi da ima oko 130ks ali to ce se izmeriti posle razrade na Dino Jetu.
Menjac je yugov 17/64 ali malo naturpijan zbog smanjenja otpora. Shalterica je izdignuta sa kratkim hodovima.
Vesanje je sa stelujucim amortizerima (tvrdoca i visina) sa Eibach oprugama i unibolovima na kosevima izmedju kojih se nalazi niklovana "koska".
Kocnice napred su sa ventilirajucim busenim diskovima sa klestima od una turba, a nazad standardni dobosi.
Auto od opreme ima: Sportski volan, Sparco (pedale, rucicu menjaca i sigurnosne zatvarace za haubu), Recaro kadicu,Hella centralni prekidac za struju, digitalni pokazivac (temp.motora, spoljne temp, voltazu, i broj obrtaja motora), muziku Pioneer, alarm, centralnu, alu felne ATS 6j sa gumama Yokohama 175/60R13, bele migavce i stop svetla i zastitni shus-pleh debljine 5mm.
Ceo auto je pravio Milos Spasojevic poznatiji kao Trovac. Auto je dr*anje, pogledajte i sami








Comment