Re: i jos jedna Ae86
Ko god sedne u ovakav auto jedino da je mnooogo glup pa da ne vidi da auto moze da se vrti do 8K i da ubrzava solidno dobro i da ide lepo, tako da od te price da ce da ga vozi kao DX nema nista. Za nju je najveca smrt ne gazenje vec odrzavanje. Svi mi vlasnici Ae86 ne gazimo ovaj auto svaki dan, vozimo sasvim normalno ali kad se uzelis ubrzanja, ostrijih prolaza kroz krivine mozes i to, a odrzavamo ih kao niko do sad( to mogu da potpisem za one koje znam).
Ovakav auto se moze nabudziti za iste pare kao i ti BMW-i koje pominjes i da budu vrlo konkurentni za drift ako o tome pricamo. Jedan V8 za BMW-a sa menjacem i kompletnom instalacijom rukama i sl. kosta od 2 - 3000 evra a za te pare se kod nas i u regionu(Hrvatska, Bugarska,Madjarska) moze naci Nissan SR20det i imati isto toliko snage. A da ne pominjem ostale motore koji se ugradjuju kao sto su CA18det, 4age (black-silver), 3sgte i sl. koji su dosta jeftiniji. Inace i njen standardni motor se uz odredjene, danas na trzistu dostupne modifikacije, moze lepo pojacati sto uz dosta laksu karoseriju staje rame uz rame sa BMW-om sto se tice drifta bilo gde u Evropi.
Saletov auto nije farban vec je imao bordo nalepnice komplet ( vidi se da je auto u originalu bio crven) i koliko ce covek da ulozi je licno njegova stvar i zavisi sta ocekuje od njega. Pitaj Snejka i Uzelca koliko su ulozili do sad i dal bi mozda prodali auto
, a i ako dodje do prodaje verovatno ce to biti uradjeno van granica ove zemlje jer su tamo cene od 3K evra pa na vise upravo u zavisnosti koliko si ulozio u auto (cene idu do 15 000evra). U svakom slucaju se isplati jer osecaj u voznji koji ona pruza je fenomenalan.
Dragane samo napred i nadamo se da cemo te videti na nekom nasem ne oficijalnom skupu, sad nas ima oko 10-ak pa bi valjalo to i slikati malo po ovom lepom vremenu
Ko god sedne u ovakav auto jedino da je mnooogo glup pa da ne vidi da auto moze da se vrti do 8K i da ubrzava solidno dobro i da ide lepo, tako da od te price da ce da ga vozi kao DX nema nista. Za nju je najveca smrt ne gazenje vec odrzavanje. Svi mi vlasnici Ae86 ne gazimo ovaj auto svaki dan, vozimo sasvim normalno ali kad se uzelis ubrzanja, ostrijih prolaza kroz krivine mozes i to, a odrzavamo ih kao niko do sad( to mogu da potpisem za one koje znam).
Ovakav auto se moze nabudziti za iste pare kao i ti BMW-i koje pominjes i da budu vrlo konkurentni za drift ako o tome pricamo. Jedan V8 za BMW-a sa menjacem i kompletnom instalacijom rukama i sl. kosta od 2 - 3000 evra a za te pare se kod nas i u regionu(Hrvatska, Bugarska,Madjarska) moze naci Nissan SR20det i imati isto toliko snage. A da ne pominjem ostale motore koji se ugradjuju kao sto su CA18det, 4age (black-silver), 3sgte i sl. koji su dosta jeftiniji. Inace i njen standardni motor se uz odredjene, danas na trzistu dostupne modifikacije, moze lepo pojacati sto uz dosta laksu karoseriju staje rame uz rame sa BMW-om sto se tice drifta bilo gde u Evropi.
Saletov auto nije farban vec je imao bordo nalepnice komplet ( vidi se da je auto u originalu bio crven) i koliko ce covek da ulozi je licno njegova stvar i zavisi sta ocekuje od njega. Pitaj Snejka i Uzelca koliko su ulozili do sad i dal bi mozda prodali auto

Dragane samo napred i nadamo se da cemo te videti na nekom nasem ne oficijalnom skupu, sad nas ima oko 10-ak pa bi valjalo to i slikati malo po ovom lepom vremenu

Comment