Re: Ford Capri V6 - INTERCEPTOR
Moze sve da se skine sa nosaca fara . Sve one nitne i pertlice se raznitnuju i ostane ti cist otpresak , koji se cisti celicnom cetkom , na nekoj masini . Ja sam sve okvir farova farbao u biju kola , ali deo po deo , i kasni sklopio .
Cinkovanje nije neka zastita za deo koji dosta kisne i izlozen je prskanju slanom vodom .
Sto se tice tapaciranja imas u Piramidi firmu koja pravi presvlake za kola i kod njih mozes da kupis fabricke materijala za tapaciranje . Ima nekih 20-30 razlicitih dezena ... 10e je duzni meta , sirina 140 cm . Dobro je ako hoces da postignes fabricki look .
PS probaj da umocis neki od tih prstenova u posudu sa jacim sircetom , i drzi par dana , trebalo bi da skine svu rdju , do metal ...
Moze sve da se skine sa nosaca fara . Sve one nitne i pertlice se raznitnuju i ostane ti cist otpresak , koji se cisti celicnom cetkom , na nekoj masini . Ja sam sve okvir farova farbao u biju kola , ali deo po deo , i kasni sklopio .
Cinkovanje nije neka zastita za deo koji dosta kisne i izlozen je prskanju slanom vodom .
Sto se tice tapaciranja imas u Piramidi firmu koja pravi presvlake za kola i kod njih mozes da kupis fabricke materijala za tapaciranje . Ima nekih 20-30 razlicitih dezena ... 10e je duzni meta , sirina 140 cm . Dobro je ako hoces da postignes fabricki look .
PS probaj da umocis neki od tih prstenova u posudu sa jacim sircetom , i drzi par dana , trebalo bi da skine svu rdju , do metal ...
Comment