Celica AT200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arsen
    CBC Član
    • 03.04.2009
    • 40
    • Beograd

    Celica AT200

    Za početak malo istorije hehe. Nameravao sam da kupim neki auto tipa mali 100ks+ od 2001 pa na gore sa klimom, limit je bio 4500. Za početak u opticaju je bila Peugeot-Citroen grupacija saxo vts-106 gti, punta hgt i 206 2.0 sam odmah odbacio jednostavno ne sviđaju mi se. Pojavili su se i 306 reli, xara vts, civic 1.6 vtec cupe, yaris ts... Posle par sedmica traganja shvatio sam da za te pare tako nešto nema a da je naravno u solidnom-dobrom stanju. Kriterijum sam pomerio tj. godina proizvodnje dole. I opa otkrivenje, CELICA. Gledao par komada i opet to nije to što tražim. Pa ništa smirio se kupovina corsa 2000+ mali neki motor i kraj ali hehe. Kao u svakom dobrom trilieru tek par trenutaka pre sudbonosne odluke pojavio se tip iz Kikinde sa Celicom. Kad je došao na parking znao sam to je to . Uglavnom prvo gledao ja pa kod majstora inače japan-expert, sve FABRIČKI, sve radi ali sve do najmanje sijalice. Kad ga je podigao ispod za neverovati u kom je stanju naravno dobrom. Posle pregleda: nije bio havarisan, trap nema lufta nigde, ništa ne curi, unutra lepo utegnuto ništa ne škripi(osim radia/cd fali plastika). I to je to kupio auto. U pitanju je Celica AT200 ili ti 6 generacija od 94 do 99, moja je 94, sa motorom 1.8 (115ks) 7AFE. Auto je kupljen u Italiji 2007 i vožen 2 god. na italijanske table kod nas, a ocarinjen par dana pre nego što sam ga kupio tako da je prva reg. na moje ime. Šta da kažem prva vožnja do pumpe i tehničkog 60-80 kmh osmeh od uva do uva, jednostavno to je ono što sam tražio . Završio registraciju, veliki servis (svi kaiševi-španer, svi filteri, sva ulja, svećice, sve koštalo sa rukama 250e), 2 nove tigar 205/55/16 napred stare mišelinke pozadi,stavio zaštitnu mrežicu za hladnjake u prednjem braniku(nije bila), još ostalo da pričvrstim spojler ispod vrata. I to je SVE, za ne poverovati auto 94 god da NIŠTA nema da se radi. Izgleda da jedino preostaje da citiram mog druga Saleta "thats Toyota " .
    Malo tehničkih podataka:

    Motor - 1762 cm3, DOHC, 16 Valves, kompresija 9.5, max.snaga 115ks(84kw) na 5800, obr. moment 154 Nm (113 lb.ft) pri 2800 obr/min

    Karoserija - razmak izmedju točk. 254.0 cm, dužina,širina i visina 442.0 cm,175.0 cm,130.0 cm, e sad za težinu po netu piše 1070 ili 1080 ali u saobraćajnoj 1220? i da prtljažnik je više nego pristojan 283-593 L

    Ogibljenje - napred Independent. McPherson. coil springs. anti-roll bar, nazad Independent. Double Wishbones. anti-roll bar ko zna zna

    i na kraju perfomanse 0-100 10,2 a max brzina 200 km/h

    Utisci u vožnji - pa prešao sam nekih par stotina km, očekivao sam da je sporija ali sasvim pristojno, potrošnja u gradu od 9 do 10l, na otvorenom uz auto-put 140 oko 7.5, preko 3000 obr/min se lepo vrti a i skroz drugačiji zvuk motora . U svakom slučaju ja uživam u vožnji i tako je tretiram kao pravi old school GT junior hehe.






    Nek ide kako ide,...
  • Uzelac
    CBC Senator XXL
    • 03.12.2006
    • 1717
    • munZe

    #2
    Re: Celica AT200

    Lepo izgleda, naravno da je u neocekivano dobrom stanju, to je Toyota, samo jos da mu ove felne skinemo i stavimo neke sa vecim ET-om i tanjim kracima. Ove VW su

    Kako ide.... znacu kad probam
    work in progress

    Comment

    • mrki
      CBC Senator XXL
      • 08.11.2006
      • 550
      • nis, serbia

      #3
      Re: Celica AT200

      extra izgleda.
      nadam se da neces da se bavis neki teshkim stajlingom, jer je auto stvarno extra ocuvan.

      srecno i pozdrav

      Comment

      • Arsen
        CBC Član
        • 03.04.2009
        • 40
        • Beograd

        #4
        Re: Celica AT200

        Hvala, naravno nikakav stayling, za sad samo da bude ovakav tj. da me dobro služi a ja da ga dobro održavam, jedino još što hoću da uradim je skidanje flekica korozije koje ima po rubovima s unutrašnje strane, zaštita karoserije, poliranje i neka zaštita protiv kradje. A ako nekada bude bilo para hehe, prvo amortizeri i opruge. A dalje...
        Nek ide kako ide,...

        Comment

        • hondaholic
          CBC Senator
          • 20.09.2007
          • 201
          • Beograd
          • 1993 Honda CIVIC 4x4

          #5
          Re: Celica AT200

          Kao prvo CESTITAM NA KUPOVINI!!!
          Ub'o si extra prevoz!!!
          Kao sto su ti i ostali rekli a i ja over the phone, 8x17, 215/45 guma, -3cm opruge i BOMBA!
          A tamo kasnije i neki lep turbic pa da te slatko drmne kriza srednjeg doba
          U zdravlje da sluzi mnogo zdravih kilometara!
          1979 Chewrolet Camaro (for junk!!) but with potencial, 1974 Jaguar HE v12, Honda Civic Shuttle 4wd slamed, in perspecitve 2000 Mustang GT

          Comment

          • Arsen
            CBC Član
            • 03.04.2009
            • 40
            • Beograd

            #6
            Re: Celica AT200

            Hvala puno na "želje čestitki i pozdravi", a za felne paaaaaaa nadjite kupca za ove
            Nek ide kako ide,...

            Comment

            • Jesa
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2008
              • 344
              • Beograd
              • Honda Civic 1.4 LS

              #7
              Re: Celica AT200

              Interesantno sto je gravirana do 280km/h
              www.reverbnation.com/eclipsebgd

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #8
                Re: Celica AT200

                Video auto uzivo i stvarno je kao casa. Kulturno sve, nista dirano cackano. Autic za pozeleti.
                Jos jednom sve cestitke na kupovini i da ga cuvas, ali kad si takav primerak odabrao onda znam da se brines o kolima.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • Arsen
                  CBC Član
                  • 03.04.2009
                  • 40
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Celica AT200

                  Da to što je do 280 je zanimljivo, naime, model GT tj. 2.0 i 170ks je graviran tako ali mu crveno počinje od 7000 a kod mene od 6000 kao što i treba tako da pretpostavljam da je u pitanju za neko n.n. tržište. Hvala M-e(a hvala i na ceni za delove ), pa to mi je i cilj da je čuvam da ostane u ovakvom stanju. Inače malo dopune hehe mrzim amerikanizme tipa update, prekjuče sam prošao Debelo Brdo(sam u kolima napokon), onome ko zna to je jedan od brzinaca gde se vozio YU rally, i prvi put malo ozbiljnije probao auto. Ležanje fenomenalno, a računajte na skoro mrtve prednje amortizere i na fabričke delove iz 94, kočenje takodje, motor se ne buni naprotiv veoma lepo vuče od 3500 do 5800. Na auto putu mislim da je bilo 4200 na 160 da ne slažem nisam zapamtio, bez ikakvih problema, baš me interesuje maksimalna brzina ali drugom prilikom pošto sam vozio ženu i tetku. Ali kažem mislim da auto s ovim motorom je za smireniju vožnju ili možda grešim
                  Nek ide kako ide,...

                  Comment

                  • Marko Denser
                    CBC Veteran
                    • 24.05.2008
                    • 141
                    • Beograd-Surcin

                    #10
                    Re: Celica AT200

                    Dobra je ko zdravlje,sve najbolje zelim i da te dobro sluzi,a sto se tice motora to je jedan od najboljih motora iz tih godina kod toyote.Pozdrav
                    I'd rather be driving my SUPRA

                    Comment

                    • Arsen
                      CBC Član
                      • 03.04.2009
                      • 40
                      • Beograd

                      #11
                      Re: Celica AT200

                      Hvala. Mi ko da se odnekle znamo
                      Nek ide kako ide,...

                      Comment

                      Working...
                      X