Za početak malo istorije hehe. Nameravao sam da kupim neki auto tipa mali 100ks+ od 2001 pa na gore sa klimom, limit je bio 4500. Za početak u opticaju je bila Peugeot-Citroen grupacija saxo vts-106 gti, punta hgt i 206 2.0 sam odmah odbacio jednostavno ne sviđaju mi se. Pojavili su se i 306 reli, xara vts, civic 1.6 vtec cupe, yaris ts... Posle par sedmica traganja shvatio sam da za te pare tako nešto nema a da je naravno u solidnom-dobrom stanju. Kriterijum sam pomerio tj. godina proizvodnje dole. I opa otkrivenje, CELICA. Gledao par komada i opet to nije to što tražim. Pa ništa smirio se kupovina corsa 2000+ mali neki motor i kraj ali hehe. Kao u svakom dobrom trilieru tek par trenutaka pre sudbonosne odluke pojavio se tip iz Kikinde sa Celicom. Kad je došao na parking znao sam to je to . Uglavnom prvo gledao ja pa kod majstora inače japan-expert, sve FABRIČKI, sve radi ali sve do najmanje sijalice. Kad ga je podigao ispod za neverovati u kom je stanju naravno dobrom. Posle pregleda: nije bio havarisan, trap nema lufta nigde, ništa ne curi, unutra lepo utegnuto ništa ne škripi(osim radia/cd fali plastika). I to je to kupio auto. U pitanju je Celica AT200 ili ti 6 generacija od 94 do 99, moja je 94, sa motorom 1.8 (115ks) 7AFE. Auto je kupljen u Italiji 2007 i vožen 2 god. na italijanske table kod nas, a ocarinjen par dana pre nego što sam ga kupio tako da je prva reg. na moje ime. Šta da kažem prva vožnja do pumpe i tehničkog 60-80 kmh osmeh od uva do uva, jednostavno to je ono što sam tražio . Završio registraciju, veliki servis (svi kaiševi-španer, svi filteri, sva ulja, svećice, sve koštalo sa rukama 250e), 2 nove tigar 205/55/16 napred stare mišelinke pozadi,stavio zaštitnu mrežicu za hladnjake u prednjem braniku(nije bila), još ostalo da pričvrstim spojler ispod vrata. I to je SVE, za ne poverovati auto 94 god da NIŠTA nema da se radi. Izgleda da jedino preostaje da citiram mog druga Saleta "thats Toyota
" .
Malo tehničkih podataka:
Motor - 1762 cm3, DOHC, 16 Valves, kompresija 9.5, max.snaga 115ks(84kw) na 5800, obr. moment 154 Nm (113 lb.ft) pri 2800 obr/min
Karoserija - razmak izmedju točk. 254.0 cm, dužina,širina i visina 442.0 cm,175.0 cm,130.0 cm, e sad za težinu po netu piše 1070 ili 1080 ali u saobraćajnoj 1220? i da prtljažnik je više nego pristojan 283-593 L
Ogibljenje - napred Independent. McPherson. coil springs. anti-roll bar, nazad Independent. Double Wishbones. anti-roll bar ko zna zna
i na kraju perfomanse 0-100 10,2 a max brzina 200 km/h
Utisci u vožnji - pa prešao sam nekih par stotina km, očekivao sam da je sporija ali sasvim pristojno, potrošnja u gradu od 9 do 10l, na otvorenom uz auto-put 140 oko 7.5, preko 3000 obr/min se lepo vrti a i skroz drugačiji zvuk motora
. U svakom slučaju ja uživam u vožnji i tako je tretiram kao pravi old school GT junior hehe.






Malo tehničkih podataka:
Motor - 1762 cm3, DOHC, 16 Valves, kompresija 9.5, max.snaga 115ks(84kw) na 5800, obr. moment 154 Nm (113 lb.ft) pri 2800 obr/min
Karoserija - razmak izmedju točk. 254.0 cm, dužina,širina i visina 442.0 cm,175.0 cm,130.0 cm, e sad za težinu po netu piše 1070 ili 1080 ali u saobraćajnoj 1220? i da prtljažnik je više nego pristojan 283-593 L
Ogibljenje - napred Independent. McPherson. coil springs. anti-roll bar, nazad Independent. Double Wishbones. anti-roll bar ko zna zna

i na kraju perfomanse 0-100 10,2 a max brzina 200 km/h
Utisci u vožnji - pa prešao sam nekih par stotina km, očekivao sam da je sporija ali sasvim pristojno, potrošnja u gradu od 9 do 10l, na otvorenom uz auto-put 140 oko 7.5, preko 3000 obr/min se lepo vrti a i skroz drugačiji zvuk motora







Comment